Ga naar inhoud

Amy's : 7 Juli 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendeal


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

Ik ben 32 jaar en droom al zolang ik me kan heugen van een BV. Tot vorig jaar had ik (75A) ieniemienie stevig rechtop staande borsten, maar na mijn de zwangerschap van ons prachtige zoontje, inmiddels 15mnd, en borstvoeding te hebben gegeven, zijn mijn ieniemienie stevige borsten verandert in ieniemienie thee zakjes :103: En ik voel nu meer dan ooit dat ik zo graag een BV zou willen. Mijn zoektocht is begonnen, maar waar te beginnen????

Ik heb veel goede ervaringen gelezen over BV in België met name dr. Plovier. Nu heb ik zelf een donker getinte huid en is het herstellend vermogen van mijn huid niet echt heel goed. Heeft iemand voor mij tips voor mij, tav welke arts is de beste is of waar te beginnen met de zoektocht.

tot slot, hoe zit het met wachtlijsten enzovoorts? volgend jaar 1-5-2015 gaan wij trouwen en het zou zoooo mooi zijn als de BV bijvoorbeeld van begin zomer kan worden gedaan, zodat ik vol trots aan de volgende zoektocht 'de jurk' kan gaan beginnen.

Ik hoop dat er iemand kan en wil helpen

groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi !! Bij mij is het ook zover, me jongste is bijna elf maand en er is weinig meer van over... Ik heb nog geen nieuwe boobs maar wel een zoektocht achter de rug wat voor mij het beste is. Ik wens je succes in het maken van je keuze en heel veel plezier daarmee! Leuk ! Je kan ook goed zoeken en kijken rechts bovenin de paarse zoekbalk. Kun je bijvoorbeeld dr Plovier typen en dan in de paarse balk selecteren op 'forums' of 'gallerij'. dan krijg je ook al veel info!

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum...

Rechts bovenin heb je een zoekbalk zitten die je kunt gebruiken om naar verschillende chirurgen of klinieken te zoeken of bijvoorbeeld naar een donker getinte huid... Als je de zoekbalk niet ziet zul je links onderin je pagina je thema ff moeten wijzigen in unlimited...

Voor zover ik weet zijn er (bijna) geen wachtlijsten, soms hooguit 2 maanden dus voor de zomer zou nog wel moeten kunnen...

Wat je het beste kunt doen is meerdere consulten inplannen bij verschillende chirurgen, dit om te kijken wat jouw opties zijn.. Ook kun je alvast foto's mee nemen naar het consult van hoe jij je borsten graag zou willen hebben.. Dit voorkomt miscommunicatie over de grootte...

Ik ben zelf door dr. Nio geopereerd in het SLAZ en ik ben zeer tevreden over hem en het resultaat.. Ik heb zelf geen donkere huid dus daar kan ik je verder niet mee helpen...

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Echt wachttijden zullen er niet zijn. Misschien wordt het rond deze periode wat drukker omdat veel meiden voor de zomer hun boobies willen hebben ;)

Het is inderdaad verstandig om meerdere pc te spreken om zo je opties te bekijken.

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Hoi,

Na heel veel research heb ook ik de knoop door gehakt, 07 juli sta ik ingepland voor mijn BV door Dr Straten via Diana Gabriells.

Ik ben zelf 169 lang, weeg +- 59kg en heb nu een lege B ofwel een A :(

Dr Straten adviseerde 325 tot 350 cc HP mentor dual plane.

Toch begin ik enorm te twijfelen of dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

Via jullie ben ik uitgekomen bij dr straten. Van wat ik nu heb gezien, vind ik zijn werk echt gewoon weg prachtig.

Tijdens consult met dr Straten kon ik al mijn vragen stellen, maar ik had gehoopt dat hij aan zou geven wat het mooiste resultaat voor mij zou zijn.

Geheel terecht gaf hij aan dat ieders zijn beleving van wat natuurlijk en mooi is, anders is waardoor hij daar moeilijk uitspraken over zou kunnen doen.

Uiteraard was mijn wens, een mooie volle cup zo natuurlijk mogelijk. Maar wat is Vol, wat is mooi, wat is Natuurlijk??

Na een pas sessie waren we uitgekomen op 325 of 350cc HP mentor.

Maar het passen vond ik zó vreemd en eigenlijk raar, ik ben natuurlijk niet gewend om mezelf te zien met grote borsten en nu moest ik binnen een paar seconden beslissen wat ik er van vond.

Ik weet al vanaf mijn 18e dat ik graag een BV zou willen en na mijn zwangerschap + borstvoeding weet ik 100% dat ik ongelukkig ben met mijn mini-boobs, maar nu het toch dichtbij komt, twijfel ik over de grote en de plaatsing.

Hebben jullie misschien tips voor mij, of herkennen jullie dit gevoel?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Twijfel is heel normaal hoor, en ondanks dat je dit heel graag wilt, is het toch spannend.

En met het passen krijg je toch altijd een iets vertekend beeld, maar als je zo twijfelt , waarom maak je dan niet nog even een extra afspraak om nogmaals te passen, wellicht dat je er nu heel anders naar kijkt.

succes

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig is dat he! Vond het ook zo raar om ineens te zien en vooral ook omdat je het niet "voelt". Zijn van die rubber dingen hahah

Heb je wel foto's gemaakt zodat je het later kon terugkijken? Zelf vond ik dat erg prettig..

Begrijp wel wat je bedoelt iig haha.. Zit zelf vaak ook nog te twijfelen wat te doen en of ik het moet doen etc etc

Zou zoals Desert-Rosezegt nog een keer een consult inplannen om te passen :) het is wel belangrijk dat je er zeker van bent :)

Good luck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja! En kan je hem geen foto's laten zien van wat jij mooi/natuurlijk vindt? Dan weet hij wat voor jou natuurlijk is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja! En kan je hem geen foto's laten zien van wat jij mooi/natuurlijk vindt? Dan weet hij wat voor jou natuurlijk is :)

Ja daar zat ik ook al aan te denken, en dual plane doen ze meestal als je zelf niet veel weefsel meer hebt, of een dunne huid, omdat je dan met plaatsing voor de spier meer kans hebt op het zien van randen, en dat wil je toch voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ barbielena, ik vind grotere borsten zelf erg mooi, maar ik werk binnen de sport waardoor het voor mij niet echt weg gelegd is, anders had ik dat zeker gedaan.

Ik hoop uit gekomen op een kleine D.

Desert-Rose & RZ1989; dank je voor de tip, ik denk dat ik idd beter nog een pas sessie kon doen. Ik heb nml alleen foto's van de pas sessie met diana niet van de pas sessie met Dr. Straten.

Ik heb al meerdere topics gelezen over of cc's verdwijnen met Dual plane of uberhaupt bij een BV , maar denken jullie dat ik met 350 CC met mijn lege B, ofwel A cup op een D uit kan komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies tijdens een extra pas sessie kan je altijd weer eens kijken en vergelijken met de vorige keer of je tevreden kunt zijn met het aantal cc wat er geplaatst gaat worden

Ik vind het zelf altijd moeilijk te zeggen met hoeveel cc je op een bepaalde cup gaat uitkomen,dit valt namelijk bij iedereen anders uit, maar ik denk dat je met 350 cc HP wel op een D uit zal komen , want je zit dan ongeveer op een projectie van 4.8 of 4.9, maar vraag dit gewoon nog even voor de zekerheid aan je pc.

Zet zowieso nog even al je vragen op papier en stel ze nog even tijdens extra consult,dat geeft jezelf ook wat meer zekerheid en kan je met een gerust hart de operatie in gaan

Zowieso ogen "nep borsten "altijd kleiner,want daar zit ook een verschil in, wil je bh maat D of borsten die voor het zicht D zijn

heel veel succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amy..

Hier nog een die ontzettend twijfelt ik mag 10-6 bij Frans komen voor de operatie ik ben al 4 x op consult geweest en 2 x elders.

Ook bij mij slaan de twijfels toe word het zo als ik hoop krijg ik geen complicaties worden het geen grote ronde ballen

Ik krijg 375 cc hp dualplane

Ik ben al paar dagen aan het huilen doe ik er goed aan ook al wil ik dot al meer dan 6 jaar volgens verhalen hier is het heel normaal maar snap je wel..

Ik hoop dat je rust vind en het kan los laten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amy,

Ik heb ook mijn borstvergroting gekregen bij Frans Straten. Ik ben 1.66 en schommel tussen 58/59 kilo. Ik kom van een 75 A. Ik heb 425 cc hp dual plane gekregen. In bh maat heb ik nu 75 E/ 70 F. Dit klinkt heel groot maar ziet eruit als een D.

Het valt altijd kleiner uit dan dat je verwacht dus ga zeker niet te klein.

Verkijk je ook niet op de foto's hier op het forum want dat zijn toch vaak close- up foto's en dan lijkt het veel groter.

Ik heb tussen mijn foto's eentje staan van mijn hele lichaam, dan krijg je een wat beter beeld.

Veel succes met je beslissing meid,

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Amy's,

het lijkt wel of ik dit geplaatst heb..! Ik sta gepland voor 8 juli bij Straten en hoe dichter het bij komt en hoe meer ik lees, hoe meer ik ga twijfelen! Ik heb ongeveer dezelfde bouw, ben 1,69 en weeg 61 kilo. Hij heeft mij ook rond de 350 hp dual plane aangeraden. Heb jij het nog specifiek gehad over de plaatsingsmethode? Want ik zie dat je sport wat ik ook behoorlijk veel doe, maar ik kom op het forum tegen dat dan dual plane niet altijd de beste oplossing is?

Ik was eerst bij Diana geweest, zij kwam bij mij uit op 300cc rond hp. Ben toen doorverwezen naar een andere chirurg die die dag bij haar consulten gaf maar ik had voor mezelf al besloten dat ik naar Straten wilde dus ben toen naar zijn eigen kliniek gegaan. Diana zei me dat ik echt niet groter moet gaan dan 300 maar bij de passessie bij Straten kwam ik al gauw op 330 of 350. Ben toen veel vergelijkingen gaan doen hier op het forum en ik denk dat, als het mogelijk is, ik wat groter dan 350 wil gaan. Ik zie veel mooie foto's van rond de 400cc en ik zou het jammer vinden om achteraf te moeten zeggen dat ik ze eigenlijk groter gewild zou hebben.

Omdat ik het nog niet 100% zeker weet en eigenlijk nog best veel vragen heb ga ik donderdag nog een keer naar Straten. Lijkt me voor jou misschien ook wel het handigste.

Maar we kunnen elkaar de hand schudden want de ene dag denk ik "ik doe het toch maar niet" maar als ik vervolgens in de spiegel kijk en zie wat ik nu heb (of juist niet) weet ik t zeker "het lijkt me geweldig om ook echt borsten te hebben".

Ik zal blij zijn als het een paar maanden later is... :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Yeaaaaaaaaahhh meiden, ik heb ze!!

Wat geweldig is dit.

Vanmorgen moest ik om 07u melden.

Met de zenuwen viel het heel erg mee, eigenlijk heel rustig en Relaxt . Tot Totdat ik mijn verloofde gedag mocht zeggen, ineens stroomde er mega tranen over mij wangen en dacht ik, ojee als ik niet wakker wordt dan blijft ons zoontje alleen. Hahahaha

Ik moest echt mijn best doen om mezelf te herpakken maar toen ging het allemaal kei snel. Hop sjop en het infuus zat er in nog even aftekenen en alles doornemen met de straten en klokslag 8u reden we de ok in. Daar nogmaals met dr straten gepraat en de verpleging. Alles ging goed maar ik had het koud joh brrrr.

Nadat ik naam geboorte datum en reden van bezoek had opgenoemd kwamen de vragen happy toughts vragen. Denk maar aan iets en ga daar maar van dromen en weg was ik.

0935 werd ik wakker. Keel meteen naar de borsten

Echt dacht das helemaal niet groot :) maar toen kreeg ik een spiegel en dacht ik wooowwwwwww wat moooi!!! Ik heb echt borsten. Wat een geluk is dit, echt puur geluk.

Ik wilde meteen na mijn schat dus deed mijn uiterste best om fris en fruitig te zijn, maar dat was best komisch om dat ik volgens mij klonk als een zat lap.

De pijn was echt nihiel, maar kreeg toch paracetamol.

Om 1025 was ik weer terug op de kamer.

Hazelaars zit ik nu nog steeds te wachten dr straten terwijl het al 17u is.

Ik voel me kei goed maar mag niet naar huis voordat ik de chirurg heb gezien.

Hij komt nu hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeaaaaaaaaahhh meiden, ik heb ze!!

Wat geweldig is dit.

Vanmorgen moest ik om 07u melden.

Met de zenuwen viel het heel erg mee, eigenlijk heel rustig en Relaxt . Tot totdat ik mijn verloofde gedag mocht zeggen, ineens stroomde er mega tranen over mijn wangen en dacht ik, Owjee als ik niet wakker wordt dan blijft ons zoontje moederloos. Hahahaha

Ik moest echt mijn best doen om mezelf te herpakken maar toen ging het allemaal kei snel. Hop sjop en het infuus zat er in, nog even aftekenen en alles doornemen met dr. straten en klokslag 8u reden we de ok in. Daar nogmaals met dr straten gepraat en de verpleging. Alles ging goed, maar ik had het koud joh brrrr.

Nadat ik naam, geboorte datum en reden van bezoek, had opgenoemd kwamen de happy toughts vragen. Denk maar aan iets leuk, ga je nog op vakantie, hoe heet je zoontje. Ga daar maar van fijn van dromen en weg was ik.

0935 werd ik wakker. Keel meteen naar de borsten

Echt dacht das helemaal niet groot maar toen kreeg ik een spiegel en dacht ik wooowwwwwww wat moooi!!! Ik heb echt borsten. Wat een geluk is dit, echt puur geluk.

Ik wilde meteen na mijn schat dus deed mijn uiterste best om fris en fruitig te zijn, maar dat was best komisch om dat ik volgens mij klonk als een zat lap.

De pijn was echt nihiel, maar kreeg toch paracetamol.

Om 1025 was ik weer terug op de kamer en voelde mij kei goed.

Helaas moest ik tot 1715 wachten op en eind controle van dr. straten.

Eindcontrole stelde helemaal niets voor. Beetje jammer dat ik zolang moest wachten op

Ja ziet het ziet er goed uit ( gekeken met Bh aan) en op alle vragen als antwoordt ' heeft de verpleging dat niet uitgelegd ( uhh nee)

Nouja, hoe dan ook ik heb je! Yahoeeeee!

Nu zijn we onderweg naar huis in de auto, gaat goed!

Ben benieuwd hoe het straks gaat met de pijn enZo. Nog tips????

Dag was dan eindelijk mijn verslag

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Boho, ja het gaat eigenlijk heeel goed. Ben benieuwd hoelang nog!!

@ Katka, ben je ook vandaag geopereerd, hoe gaat het met je?

@ DanielleK, dank je voor de tip ga mee meteen kussens zoeken. Had jij ook zo'n zwangerschapskussen gebruikt, en hoe heb moet je die gebruiken. Enig.idee??

@ Barbielena dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, leuk verslag! Gefeliciteerd!! Heb je toevallig al foto's?? Ik ben stiekem ook bang voor de narcose. Heb een zoon van 1,5 jaar en die wil ik echt zien opgroeien. Ik moet donderdag, dus lig hier ook in spanning in bed, haha. Ook 350 cc high profile. Succes met jouw herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi V80 en Barbielena,

Ik probeer foto's van mijn telefoon te plaatsen, maar dat lukte niet. Ga het zo weer proberen. Ja sppannend allemaal he. Bij mij het meg mega mee, alleen mijn kleintje van ook 1,5jaar is nu nog bij oma, ben heeeeel benieuwd hoe dat zal gaan.

Zal donderdag je denken en ff stoeien met foto's.

Liefs amy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.