Ga naar inhoud

Amy's : 7 Juli 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendeal


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Meiden,

Gisteren zijn hechtingen eruit gegaan en was er echt bang, maar dat was echt totaal voor niets. Ik vroeg nog wanneer ga je nou de hechtingen verwijderen, terwijl hij al klaar was.

De arts vertelde dat ik geen borstband hoef, maar dat ik er wel voor moet zorgen dat mijn sportbh goed strak zit en de borsten na elkaar drukt.

Hier beginnen mijn zorgen. Ik kom van een iets wat lege Bcup, heb 350 cc dual plane gehad. Ik had gevraagd om een kleine D cup/grote C. Ik moest een fila sport bh 75D kopen.

Maar deze was na een paar dgn al iets te los. Ik heb nu een fila 75C.

Het zou toch niet waar zijn dat ik een B cup moet?? dan heb ik dezelfde cup als ik voor de operatie. Voel me een beetje naar!

Vraagje: welke bh hebben jullie. Of weten jullie welke bh de borsten naar elkaar drukt?

dank je alvast voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik zou me geen zorgen maken over de maat. Met dual plane komen je borsten altijd nog wat naar voren, de spier moet namelijk nog oprekken en dat heeft tijd nodig! Geef je borsten een paar weken om te settelen en dan komt het met die D wel goed :)

Ik heb zelf de Lipoelastic PI Extra New, deze is ontworpen om de borsten ook wat naar elkaar te brengen (is een speciale compressie bh). Je kan ook de Carefix Anna kopen, die hebben veel dames hier ook. Beiden te krijgen op online-care.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.