Ga naar inhoud

SJK : 15 juli 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

15 juli ga ik naar Frans voor een bv. Zijn er toevallig nog meer mensen die ook die dag heen moeten?

En heeft er iemand toevallig ervaring met een bv van 70B en dan 450cc?

Het klinkt zoveel maar toen ik de sport bh aan had zag het er wel heel natuurlijk uit....

Dus ben benieuwd of iemand hier ook ervaring mee heeft :1:

Ik heb al veel gesprekken gevolgd en de ervaringen zijn toch wel heel verschillend (qua pijn dan..).

Zie er toch aan de ene kant wel een beetje tegenop maar tegelijk heb ik er ook heel veel zin in!!

En ik zie toch ook wel erg op tegen dat infuus wat in je arm wordt gebracht.... Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Viel dat een beetje mee?

Groetjes SJK :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SJK,


ik mag een kleine week na jou naar frans toe, ik ben ook wel beetje zenuwachtig hoor!

ik ben al eens eerder geopereerd en het infuus vind ik een fluitje van een cent, en dat terwijl ik echt een lage pijngrens heb.
wat ik je aanraad is gewoon lekker niet te kijken als ze het infuus erin stoppen en denken aan je mooie nieuwe borsten haha!!

ik heb nu zelf 80 B(denk ik... sommige 80 A bhs pas ik ook) en ik krijg 375 cc dual plane.hoe krijg jij ze geplaatst?
Frans zei dat ik met die maat op een grote D uit zou komen, ik hoorde hem tegen Tanne zeggen dat ik er vanuit moest gaan dat het wel 2,5 cup groter zou worden dan dat ik nu heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotjekapotje,

Dankjewel voor je reactie... Ik ga ook zeker niet kijken wanneer ze dat infuus in gaan brengen haha. Vind het dood eng en ik heb zelf idd ook een lage pijngrens!

Wat spannend ook voor jou dat je 21 juli aan de beurt bent!! Ik heb je foto even bekeken maar vind het echt niet te groot hoor!!! Vind het mooi! Denk dat het er bij mij hetzelfde uit gaat zien ongeveer! Ik vind die cc's ook wel heel spannend want wil ik ook weer niet van die ontzettend grote borsten! Maar denk dat 450 wel goed is... Ik zit dan wss ook rond de grote D kleine E cup zei hij. En dat hoop ik dan ook want groter hoeft nou ook weer niet:)

Begin je al zenuwachtig te worden? Of valt het mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

ja ontzettend spannend.. heb hier heeeel lang naar uit gekeken haha!!

en leuk dat je die foto hebt bekeken. hoe vaker ik het nu heb bekeken ben ik het er ook wel over eens dat dit een prima maatje is!
ik kan niet wachten om eindelijk vollere borsten te hebben van 'mezelf' zonder push up en vullingen.

wat is jouw lengte trouwens? ik ben 1.70 en weeg zo rond 59 kilo. Frans en ik waren het er allebei over eens dat 400 cc veel te veel zou worden voor mij .

ik ben ook zoo benieuwd hoe het gaat worden.. ik maak me eigenlijk nog meer zorgen over het herstel dan de ingreep zelf.. jij krijgt denk ik ook zo'n borstband he?
daar maak ik me echt druk om, hoe ga je dat ding verbergen onder je kleding, in het midden van de zomer?
heb jij daar al over na gedacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey..

Ik ben 3 juni bij frans straten geweest en heb 300 en 350 cc dual plane mentor rond.

Nu alweer bijna 3 weken verder en het is me allemaal heel erg meegevallen.

Het infuus valt wel mee het is ff een rot prikje maar daar zou ik me niet te druk over

maken is in 1 min gedaan!

Ik was ook echt bang voor te grote borsten en heb echt 15 min voor de operatie nog besloten dat het 300/350 ging worden.

Hou er gewoon rekening mee dat je in een sport bh altijd kleinere borsten hebt en je straks gewoon weer een bh draagt

en je borsten er daarin nog iets groter uit gaan zien.

Ik had een kleine b en als je mijn foto wil zien moet je ff kijken bij "3 juni frans straten" blz. 6 dacht ik.

Hoop dat jullie er wat aan hebben.

En die borstband is echt drama wat een rot ding je kan hem niet verbergen en je ziet hem overal doorheen.

Maar ik hoef hem niet de hele dag om dus ik hoop voor jullie dat je ook geluk hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotjekapotje en Tosh,

Ik had helemaal geen bericht gekregen dat jullie gereageerd hadden dus vandaar mijn late reactie! Sorry!!

Maar ik had er opzich wel over nagedacht Lotjekapotje... Maar ben er nog niet uit haha! Had wel al verwacht dat die borstband moeilijk te verbergen zou zijn maar dat je hem overal onder ziet zitten had ik niet verwacht Tosh! Dan wordt het nog even wat moeilijker!

Nou heb ik wel de mazzel dat ik nog thuis zit dan... Zit dan nogsteeds in mijn zwangerschaps verlof dus dat scheelt wel maar evengoed gaat het lastig worden om er een beetje leuk uit te zien denk ik!

Dankjewel ook voor jouw reactie Tosh! Ik ben blij dat ik nu jullie ervaringen ook weet wat betreft dat infuus... Stom dat je daar zo tegenop kan zien he...

Maar wat je zei Lotjekapotje... Ik maak me ook meer druk om het herstel..

Hoe is het bij jou nu Tosh? Is het je een beetje mee gevallen allemaal? En ben je nu helemaal tevreden? En heb je ook foto's erop staan? Dat ik even kan gluren bij je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi lotje kapotje

Ik heb ook me afspraak op 21 juli staan bij f straten. Ben benieuwd, zag je pas foto's en ziet er natuurlijk uit. Heb ook van mezelf pasfoto's erop staan, heb nu n slappe b-C en er gaat bij mij 600 cc hp in duel plane.

Ik ga je volgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tosh,


Ik kan je foto's niet zien.. misschien omdat we nog geen vrienden zijn oid?
heb je iig toegevoegd

ohh.. wat vervelend dat je die borstband overal doorheen ziet.. daar maak ik me echt zorgen om!

Hopelijk hoef ik hem dan ook niet zo lang te dragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Natas, super leuk dat je ook 21 juli gaat, eindelijk een mede boobie gevonden op die dag hihi!!
heb je al een idee wanneer je mag? ik heb aangegeven graag vroeg in de ochtend te willen, maar dat hoor ik dan nog een paar dagen voor de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Hoihoi ,

heel veel succes . ik ben 3 juni door frans geopereerd en heb 350cc hp gekregen dual plane!

ik was zelf heeel bang door het infuus maar toen ik eenmaal opgehaald werd zat die er zo in je voelt er echt NIKS van dus wees maar niet bang ! ik ben zelf bang voor bloedprikken en daarin tegen valt het infuus echt mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Tiesss!

Ik ben daar zelf inderdaad ook heel erg bang voor!!! Maar ben blij dat het bij jou erg mee is gevallen! Ik hoop het haha!

Hoe gaat het bij jou nu? Ben je helemaal tevreden? En hoe is jouw herstel gegaan?

Ik kreeg vandaag te horen dat ik me om 08:00 uur moet melden... Hoelaat zal ik dan ongeveer aan de beurt zijn denk jij? En na hoeveel uur mag je weer naar huis?

Sorry voor de vele vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik zie dat je al bijna aan de beurt bent voor je operatie, maar dat je titel nog helemaal niet is aangepast.

Ik zal je titel gelijk dan ook aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen. Kun je hier ook je verslagje neerzetten als je dat zou willen.

Heel veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Gister was idd dé dag! Om 8 uur moest ik me melden en om half 10 werd ik al opgehaald voor het infuus en al snel daarna kwam Frans langs om af te tekenen!

Wat een aardige mensen daar zeg! Geweldig!

Ik denk dat ik rond 10 uur ongeveer naar de operatiekamer ging, waar ik rond kwart over 10 onder narcose ging! Heel eng idee vond ik dat, maar uiteindelijk heb ik echt heerlijk geslapen!

Om half 12 werd ik weer wakker en omdat ik heel graag naar mijn vriend wilde en ik me eigenlijk ontzettend goed voelde, hadden ze mijn sport bh aan gedaan en om kwart voor 12 was ik weer op mijn kamer bij mijn vriend! Ging erg snel dus haha.

Aangezien ik geen pillen kan slikken heb ik het eigenlijk de hele dag daar moeten doen op alleen maar paracetamol. Maar dat ging super goed! Had echt heel weinig last eigenlijk, alleen maar een beetje spierpijn! Om 17:00 uur kwam Frans langs om te kijken hoe het allemaal ging bij me. Gelukkig ging het nogsteeds super en mocht ik naar huis! De terug reis(2 uur gereden) zag ik enorm tegenop maar viel me alles mee!! De pijn was echt heel goed te doen ook gelukkig! Toen eindelijk thuis om 20:00 uur en toen ben ik lekker op de bank gaan zitten... Allemaal nogsteeds zonder Tramadol.

Het ging echt super! Nu de eerste nacht gehad... Op m'n rug slapen vind ik echt verschrikkelijk! Gelukkig heb ik wel gewoon geslapen en ben ik maar 2x tussendoor wakker geworden. Om 4 uur had ik nog maar even 2 paracetamol genomen en daarna weer geslapen tot half 8. Nogsteeds zonder tramadol.. Nou moet ik wel zeggen dat zodra ik wil bewegen, dit echt wel pijn doet.. Zonder mijn vriend kan ik mijn bed niet uitkomen. Maar zodra ik dan gewoon op het randje van het bed zit is er niks meer aan de hand!

Denk dat ik vannacht toch wel tramadol ga nemen... Maar vandaag overdag probeer ik het gewoon lekker op paracetamol te houden. Hoe minder pillen hoe beter!!!

Zo dat was mijn verhaaltje wel!!

Ooh trouwens: heb 450 cc dual plane gekregen en ben er heel trots op!! Ze zijn geweldig!!!

Hoe is het bij jou MyNewBoobies? Gaat het allemaal goed en ben je blij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SJK,


Wat een leuk verslagje, hoe voel je je nu?
ik mag over 4 dagen... ben zo zenuwachtig!!

na alle verhalen nog 300 x hier te gelezen hebben ga ik ineens zo twijfelen over mijn maat!! ik ga zo even bellen met dr Straten hihi.

Knap trouwens dat je met weinig pijnstilling het kan doen!

Jouw vriend die moest wachten begrijp ik in je kamer, maar moest je je sport bh al meenemen voor de operatie? dus ik bedoel mee naar de verkoever kamer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotjekapotje,

Ik ben idd ook heel erg blij dat ik het zonder die tramadol kan doen! Had het toch maar een keer genomen s avonds zodat ik misschien door kon slapen s nachts (was daarvoor 2 nachten 1 keer wakker geworden) maar s nachts om 5 uur kwam alles er weer uit helaas. Wat een smerig spul! Dus zit alleen maar aan de paracetamol gelukkig!!

Ik snap zeker dat je erg zenuwachtig bent! Dat was ik ook! En echt.. Op het laatste moment twijfelde ik ook ontzettend! Maar wat ben ik er blij mee!!! Ik heb 450 cc gekregen en ben super blij met de maat! Heb nu een 75D sport bh aan maar denk dat ik straks tussen een D en een E zit. Ik vind het super! Niet te groot maar ook zeker niet te klein!

Als je twijfelt moet je zeker even bellen hoor! Misschien kun je nog een keer langs bij hem. Maar....... Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor;) je hebt het toen gepast en toen was je er tevreden over! Maar nu komt het toch wel erg dichtbij natuurlijk haha!

De sport bh moest onder mijn kussen idd! Dus die ging van te voren al mee naar de vercouver kamer! Mijn vriend moest toen nog wachten in mijn kamer! Dus hij had mijn borsten niet gezien van te voren! Ik zelf ook niet echt doordat ik toch nog erg moe was haha. Ik hoop voor jou dat de pijn ook mee gaat vallen! Want dat scheelt natuurlijk echt een hoop! Ik had Tanne (secretaresse van Frans) nog gesproken vandaag en die zei dat ik echt een uitzondering was dat ik geen Tramadol hoef te nemen. Dus ik hoop voor jou dat jij ook een uitzondering zult zijn!!

Hou me wel op de hoogte he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SJK,

Ik ben op dezelfde dag als jij geopereerd.

Volgens mij hebben onze mannen nog met elkaar gesproken op de gang. :-)

Wel fijn om wat vergelijking te hebben met iemand die precies hetzelfde proces doorloopt....

Maar met jou gaat het ook wel goed, zo te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DSD!

Wat leuk! Dat zou zomaar kunnen!

Met mij gaat het inderdaad erg goed! Mag zeker niet klagen en ze zien er geweldig uit!! Ik was donderdag nacht al begonnen met de borstband en merk dat ze nu al goed aan het zakken zijn!! Dus ook dat gaat super!

En hoe is het met jou? Inderdaad leuk om het zo te kunnen vergelijken inderdaad!

En hoi Lotjekapotje!!!

Hoe gaat het met je?:D is het je een beetje mee gevallen? En heb je veel pijn?

En wat vind je van het aantal cc's? Ben je er blij mee?:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat goed, heb amper pijn gehad. Nu af en toe flinke steken rechts. Kan alleen niet wennen aan het slapen op de rug. Daar voel ik spieren die ik nog niet ken...

De borstband heeft Frans me meteen omgedaan. Draag ik dus al de hele week. Heb ze nog niet veel gezien, vind het nog wat eng de sportbh uit te doen. Douche zo snel mogelijk en heb nog niet gelet op het zakken. Zal ik straks eens even doen dan! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat op de rug slapen ken ik!! Vind het echt verschrikkelijk en krijg idd ook overal pijn daarvan... Probeer af en toe een beetje schuin te gaan liggen maar dat werkt ook niet want dat doet toch ook best zeer:(

En wat jammer dat je nog niet echt hebt kunnen/durven kijken! Ik vind jet geweldig om te zien! Elke ochtend douche ik sowieso en dan sta ik ook echt een paar minuten te kijken in de spiegel haha! We maken ook elke ochtend foto's, daardoor zie ik ook heel goed het verschil van het dalen!

Hoeveel cc heb jij gekregen? En ook dual plane? En ben je er blij mee?

Leuk om zo te kunnen praten haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff op je rug slapen is inderdaad echt niet te doen. Ik mag van m'n pc nog steeds niet op m'n zij (voelt ook nog niet echt prettig) maar wordt elke ochtend helemaal stijf wakker met een slapend been of weet ik veel wat. En rugpijn pfff. Dus bereid je maar voor haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.