Ga naar inhoud

SJK : 15 juli 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ja bij mij gaat het voor de rest prima, soms nog wat pijntjes maar ze zakken mooi. Eigenlijk kon ik na 2 weken alles wel weer doen, van het weekend zelfs een dag en nacht naar een festival geweest (in een tent slapen was alleen niet zo'n succes pfff). Gewoon zorgen dat je niet teveel tilt en je armen niet boven je hoofd doet. En bukken is ook niet zo prettig bij mij :)

Leuk he foto's maken, ik ben ook helemaal geobsedeerd en zit ze elke keer te bekijken, ze zijn zo mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat je er zo blij mee bent!!!!! Erg leuk!!!!!

Ik ben zelf ook heel erg blij ermee! Ik ben alleen al bang dat ik wel teveel doe maar dat komt omdat ik gewoon vrij weinig last heb ervan... Gelukkig maar natuurlijk, maar voor mij was het beter geweest als ik veel last zou hebben gehad haha. Echt stom...

wanneer draag jij die borst band? Mijn borsten zijn namelijk ook goed aan het zakken en wil eigenlijk niet dat ze nog té ver gaan zakken... Dus ik vraag me af of ik dan misschien wat korter die band moet dragen ofzo... Dus ga morgen toch de pc mailen met foto's denk ik en vragen wat ik moet doen. Want vind dit juist wel erg mooi. Heb ik tenminste ook weer volle borsten want door de zwangerschap had ik dat niet meer... Wat leuk dat je gewoon naar een festival kon!! Had je niet teveel last daarna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heb nu maar eens goed gekeken! ;-) en ben tevreden! Ik heb 295 cc en inderdaad ook dual plane. Vandaag alweer een week geleden! Het gaat goed, maar ik zie me nog niet over een week op een festival staan. Boho, dat je dat durft! Had je er geen last van? Ik denk dat ik de stap om alles weer op te pakken best lastig vind. Bang dat het te snel is en het resultaat beïnvloed. Maar misschien is dat over een week weer totaal anders. Straks weer slapen, kan weer plat liggen. De afgelopen dagen zat ik meer, hoop dat liggend beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoop ik ook voor je meid! Het op de rug liggen is gewoon verschrikkelijk idd! Maar we moeten nog even volhouden........ En kan me voorstellen dat je het eng vindt! Vind ik opzich ook maar doe altijd alles liever zelf.. En om dan nu alles uit handen te geven is toch wel erg moeilijk haha.

Zijn ze bij jou ook al aan het zakken?:)

En fijn dat je er nu goed naar hebt kunnen kijken!!! Ik vind het echt geweldig om te zien haha. Zie alleen nu ook al weer op tegen de nacht... Neem jij die Tramadol wel? Of ook niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sjk!

Met mij gaat het wel... heb veel pijn en kan niet goed slapen!! krijg erg last van mijn rug als ik te ver naar beneden zak!

ik heb ook gelijk die borstband omgekregen maar ddaar word ik helemaal naar van hij zit zo strak.. ik twijfel of dat echt zo strak moet

want soms voelt het alsof ik bijna KO ga ervan (klinkt overdreven maar ik word dan helemaal draaierig)

ook heb k het idee dat ik ziek word van de tramadol dus heb even geprobeerd of ik zonder kon maar dat is toch lastig!!

hopelijk gaat het straks snel beter want ik ben dr nu al klaar mee hahaha ik denk echt van waar ben ik aan begonnen... al die pijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sjk wanneer heb je weer een afspraak met je pc? ik draag de borstband nu alleen nog 's nachts en als ik inspannende dingen ga doen, maar heb hem de eerste twee weken nonstop gedragen. daarna had ik controle en hoefde ik hem minder om te doen. Je borsten zullen niet zo snel te laag komen hoor, dat gaat niet zo snel :)

Nee ik had eigenlijk helemaal geen last na het weekend. Heb heel voorzichtig gedaan en voorkomen dat er mensen tegen me aan liepen enzo, dus ging eigenlijk wel goed. Was fijn om er even uit te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotjekapotje!

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt zeg!! Helpt die tramadol wel goed denk je?

En ik werd er idd ook echt ziek van! Dus ben blij dat ik het echt niet nodig heb... Misschien kun je ook nog wat anders krijgen tegen de pijn? Ik hoop echt voor je dat het snel beter gaat!!! Wat betreft dat slapen... Ik kan daar ook niet aan wennen idd.... Ik word elke dag vroeg wakker en normaal "draai je je dan nog een keertje om" maar dat gaat nu niet... Dus dan ben ik weer wakker:( Maargoed... We gaan er vanuit dat het allemaal de moeite waard is he:) heb je al gekeken naar je borsten? Ben je tevreden? :D

En hoi Boho!!

Ooh dat is snel dat je hem minder vaak hoeft te dragen! Wat fijn voor je zeg!!

En denk je dat dat idd niet zo snel gaat? Hoop het ook echt niet!!

Vanmiddag ga ik naar mijn huisarts om de pleisters eraf te laten halen.... Hoop dat dat geen pijn doet......

En ik geloof idd dat je het lekker vond om even weg te zijn haha. Fijn dat het dan ook allemaal zo goed is gegaan!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie!

Met mij gaat het ook goed! De 400cc ging helaas wss niet passen, dus heb 375cc gekregen.

Ik vond ze alleen meteen na de operatie al aan de kleine kant.. :(

Ze staan een beetje uit elkaar, maar dat hadden mijn eigen borsten ook.

Ze lijken daardoor wel nog kleiner. Achja, het is iig meer dan ik had.

Ik heb nu eigenlijk nergens meer last van. Ik was wel mega blij met mijn elektrisch verstelbaar bed de eerste dagen!

Ik ben afgelopen dinsdag op controle geweest in Barendrecht.

Daar hebben ze de knoopjes van mijn hechtingen geknipt en het zag er allemaal goed uit.

Ik ben alleen vergeten te vragen naar een borstband???

De mijne zijn al aardig gezakt maar heb geen borstband gekregen.

Ik hoopte dat ze met een borstband wat dichter bij elkaar zouden komen staan.

Iemand daar ervaring mee?

Ik heb de afgelopen 2 dagen al een beetje op mijn zij kunnen liggen zonder pijn. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MyNewBoobies!

Wat fijn om te horen dat het met jou nu ook zo goed gaat!

Ik snap wel dat je eerst misschien een beetje teleurgesteld was omdat je natuurlijk groter verwacht had! Maar idd! Het is iig meer als dat je had! En als het er maar mooi uit ziet toch? Ik ben net bij de HA geweest voor de stickers eraf te laten halen en er zat nog 1 hechting in dus die had ze er uit gehaald! Zag er allemaal mooi en rustig uit zei ze.

En jij hebt dus helemaal geen borstband nu? Misschien toch even bellen daarover? Je kan ze ook gewoon op internet bestellen trouwens! Of heb je er wel al voor betaald?

Moeilijk hoor, die borstband... Ik weet ook niet zo goed wat ik er mee moet doen aangezien ik ze nu al zo mooi vindt...

En wat lekker dat je al op je zij kunt liggen zeg! Had het vanmorgen ook even geprobeerd maar durfde me niet te ontspannen omdat ik bang was dat ik dan weer terug zou rollen ofzo hahahahaha! Echt heel stom! Maargoed... Doe nog maar even rustig aan want verder heb ik gelukkig bijna geen last... Dus als dat dan het enige is?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens.. Nog een rare vraag aan jullie.. Hadden jullie op het begin ook weinig gevoel in jullie borsten? Gelukkig is het nu bijna overal wel weer terug maar was op het begin toch wel een beetje eng! En m'n linker tepel voel ik nog niet heel goed en m'n rechter is juist heel erg gevoelig.... Heel apart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, had ook nog niet gereageerd op je vraag over de borstband... Maar ze zijn bij mij wel heel klein stukje dichter bij elkaar gekomen maar vraag me af of dat komt door die borstband... Denk meer door de bh! Die drukt ze meer naar elkaar toe en de borstband drukt ze alleen maar naar beneden heb ik het idee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi SJK!!

Hoe is het met je? je zegt dat je weinig last hebt dat is fijn! wat doe je al allemaal zelf thuis?

ik ben nu 5 dagen PO en gaat echt wel met flinke stappenvooruit nu gelukkig.. gisteren dacht ik nog wel even van waar ben ik aan begonnen!! maar nu gaat het beter gelukkig.

Alleen dat slapen he.. vreselijk. maar alles voor een goed doel ;-)

die borstband moest ik ook dus gelijk al dragen maar ik had het idee dat hij mijn prothese mijn litteken induwde dus in overleg met de verpleger van dr straten mocht k hem nog een weekje aflaten tot de controle.. alleen..

heb ik 1 nachtje zonder geslapen en heb het idee dat er wat 'mis' is met mijn rechterborst weet niet voelt zo pijnlijk ineens weer. vooral als ik ga liggen voelt het heel erg naar.

ik krijg gelijk ideeen dat mn prothese onder mn spier vandaan is geschoven en er nu voor zit.. heb gegoogled en dat blijkt dus wel te kunnen pffffffff HAHAHA...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotjekapotje!

Jeetje meid!!! Ik hoop toch echt voor je dat dat niet zo is! Maar ik denk dat dat ook wel een beetje mee zal vallen... Ik heb laatst ook 1 nacht weer zonder geslapen omdat ik een erge steek kreeg s avonds... Dus had er echt even geen zin in om dat rot ding om te doen! Maar kan me niet voorstellen dat daardoor de prothese meteen verschuift hoor:) en volgens mij kun je dan ook het verschil wel zien tussen links en rechts toch? Probeer je niet te veel zorgen te maken meid!!! En anders gewoon even foto's maken en doormailen!

Met mij gaat het idd goed verder! Zeker rechts heb ik vandaag helemaal geen last., alleen links af en toe... Maar qua klusjes? Uhm.. De was ophangen... Afwassen... En toch stiekem af en toe m'n kleine meisje oppakken (5 kg is ze nu...)... Dus opzich valt t wel mee... Niet stofzuigen ofzo haha! Goed excuus nu! Haha!

Erg fijn om te horen dat het vandaag weer wat beter met je gaat! Het heeft idd gewoon tijd nodig helaas.. En dat op de rug slapen........ Wat een drama idd! Kan er echt niet aan wennen!!!!!!! Wanneer moet je op controle komen? Rustig aan he meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziet het er mooi uit meid!!!! Wauw!! Daar zul je erg blij mee zijn denk ik!

Heb je nog veel last? Of gaat het bij jou ook goed?:) ik hoop het voor je!

Ik probeer idd ook wel rustig aan te doen... Maar is soms best moeilijk als je je zo goed voelt haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ben inderdaad heel blij!

Heb vandaag een oude beha van mijn zusje gepast, 75D, en die zat goed!

Maar ik denk dat 70D/E mij nog beter zit nu, omtrek was iets te wijd.

Maar ze zijn al zoveel veranderd. ben echt tevreden!

Ik heb al een week lang eigenlijk nergens meer last van..

Kan zelfs al een beetje op mijn zij slapen haha!

Alleen af en toe als ik te veel wil doen voel ik dat ze er zitten. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Wat een mooie maat ook! Super hoor!

Ik ben heel benieuwd welke maat ik zometeen heb! Kan niet wachten om lekker te gaan shoppen haha!!

En wat heerlijk dat je af en toe al op je zij kan slapen... Ik wou dat ik dat kon... Ik mag absoluut niet klagen qua pijntjes, maar slapen op m'n rug vind ik echt verschrikkelijk!!! Dus hoop dat ik ook snel weer op m'n zij kan slapen!

En dat je ze voelt zitten als je wat teveel gedaan hebt is juist goed;) dan zegt je lichaam wel dat je weer even een stapje terug moet doen! En dat is alleen maar goed! Ik luister daar ook goed naar.. Want ja, als je je goed voelt ga je al snel te veel doen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SJK

Je kan voor op je zij slapen proberen een klein kussentje tussen je borsten te plaatsen en een ander kussen aan de zijkant als steun.

Bij mij was op een gegeven moment de rugpijn erger dan de BV.

Succes met je herstel meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Ank!

Dat ga ik vannacht even proberen! Alleen een kussentje tussen m'n borsten wordt wel een beetje moeilijk denk ik.... Maar aan de zijkant lukt zeker wel! Ik ga het proberen! Dankjewel voor je tip! Super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ank en MyNewBoobies!

Sorry het was even stil van mijn kant! Was een aantal dagen even lekker weg!

Ik slaap nu zeker beter Ank!! Sinds 1 week slaap ik nu ook gewoon weer op mijn zij... Heeeeeeerlijk!! Wat een verademing haha! Geen last meer van m'n rug als ik wakker word! Heerlijk!! Ik begin vanmiddag weer met werken.. Lekker rustig aan!

Wat een geweldige foto's MyNewBoobies zeg! Wauw!

Hoe gaat het verder met jullie?! Helemaal tevreden?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.