Ga naar inhoud

Nieuwtje!!!!! Even voorstellen :)


Gast Jennifer120884

Aanbevolen berichten

Gast Jennifer120884

Hallo allemaal!!! :48:

Graag zou ik me even voorstellen, omdat ik hier nieuw ben..

Mijn naam is Jennifer, ben 29 (bijna 30 :24: ) en ik kom uit het oosten

van het land.

11 jaar geleden heb ik mijn eerste borstvergroting gehad. Ik kreeg 295cc ronde protheses, onder de spier.

Als ik hierop terug kijk weet ik dat ik eigenlijk nooit tevreden ben geweest met de grote of de vorm.

Ik vind ze veel te klein en het zij-aanzicht vind ik te rond/bol aan de bovenkant :83:

Momenteel ben ik bezig met de opties voor een tweede operatie.

Nu is mijn vraag of hier ook dames zitten met grotere protheses (500cc of meer)

En wat jullie ervaringen zijn :1big_boobs:

Van mezelf ben ik helemaal plat en nu vul ik een b/c cup.

Onlangs ben ik bij een chirurg geweest en heb ik een prothese gepast van 450cc.. Ik ben een fan van grote borsten :33: en vond dit meteen super mooi staan.

Maar bovenop die 450 kwam natuurlijk nog mijn 295cc. Dat brengt mij grofweg gezegd op 750cc wat ik dan zou krijgen.

Dit klinkt echt huge :39: !!! Dus heb voor 700cc gekozen (ik begin natuurlijk ook met helemaal niets)

Anyway, ik hoor graag van jullie.

xxx :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! Je zal hier zat info vinden om je goed te kunnen oriënteren op een mogelijke her. Er zijn hier ook veel dames met veel cc's!

Weet je al bij welke pc je wilt gaan en bij welke heb je je eerste laten doen? Zou je die aanraden? 11 jaar is wel lang, heb je in de tussentijd last gehad van complicaties o.i.d.? Daar zijn we hier altijd zeer benieuwd naar.

Veel leesplezier en succes met het zoeken van de juiste pc :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Sorry maar waarvoor heb ik bij dit bericht mijn twijfels.

Je bent met 295cc niet plat.

Voordat ik uberhaupt een borstvergroting had gehad was ik zo plat als een dubbeltje.

Bij de eerste operatie kreeg ik 295cc.

Welkom op het forum! Je zal hier zat info vinden om je goed te kunnen oriënteren op een mogelijke her. Er zijn hier ook veel dames met veel cc's!

Weet je al bij welke pc je wilt gaan en bij welke heb je je eerste laten doen? Zou je die aanraden? 11 jaar is wel lang, heb je in de tussentijd last gehad van complicaties o.i.d.? Daar zijn we hier altijd zeer benieuwd naar.

Veel leesplezier en succes met het zoeken van de juiste pc :D

Mijn keus is gevallen op Dr. Nio van de parkkliniek, dit omdat ik hem persoonlijk ken en hij heeft een aantal vriendinnen van mij geholpen met prachtig resultaat.

De eerste keer was bij Cosmea in Hengelo. De naam van de arts weet ik helaas niet meer..

Ik heb nooit last gehad van complicaties. Na de operatie liep ik na twee dagen alweer vrolijk buiten. Hoogstens wat spierpijn ervaren, verder is het me voor 100% meegevallen.

De incisie zat in mijn okselplooi en alleen het verwijderen van de drains vond ik minder leuk haha.

Ja ikke! Ik heb 695 rond. Als je me toevoegt als vriend kan je mijn foto's bekijken! Spannend voor je hoor!

Oke!! Super, ik ga je toevoegen!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik je verkeerd begrepen heb.

Ik ben ook door Dr.Nio geopereerd het is het echt een vakman.

Je had het over die drains bij mijn eerste BV in 1989 was het ook zeker geen pretje maar bij mijn tweede BV in 2004 was het een fluitje van een cent.

Ik moest even diep inademen en zij trok de drains er voorzichtig uit.

Bij mijn eerste BV was het heel pijnlijk de verpleegster trok de drains eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Sorry dat ik je verkeerd begrepen heb.

Ik ben ook door Dr.Nio geopereerd het is het echt een vakman.

Je had het over die drains bij mijn eerste BV in 1989 was het ook zeker geen pretje maar bij mijn tweede BV in 2004 was het een fluitje van een cent.

Ik moest even diep inademen en zij trok de drains er voorzichtig uit.

Bij mijn eerste BV was het heel pijnlijk de verpleegster trok de drains eruit.

Dat geeft niets hoor, het stond er misschien ook een beetje onduidelijk.

Ja, ik ben ook erg blij met mijn keus voor Dr. Nio. Heb veel goede verhalen gehoord en nu ook weer van jou, dus dat maakt mijn vertrouwen weer een stuk groter. Ik vind het toch wel heel spannend allemaal.

En inderdaad, dat diep inademen moest ik ook, maar ze trokken echt heel snel en hard die slangetjes eruit.

Ook toen ik net in de recover kamer lag, kwam een zuster langs die wilde me iets rechter op leggen. Trok ze me zo onder mn oksels naar boven. Terwijl daar de insicies zaten. Achteraf vond ik dat ook niet zo'n goede zet haha.

Ik zie nu vooral een beetje op tegen de narcose en evt. misselijk zijn na de behandeling. Maar goed, wie mooi wil zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik ben bijna 2 weken geleden geopereerd door dr Nio in de. Parkkliniek.

Ik ging van 350 cc rond mentor voor de spier, naar 500 cc eurosiliconen 85% gevuld (dit geeft een anatomisch effect) dualplane.

Ben er heel blij me natuurlijk nog wel herstellende en ze veranderen nog heel erg.

Ik was nog nerveuzer voor de drains dan voor de operatie!!

De meiden in de Parkkliniek hebben mn super gerust gesteld en ik voelde er serieus helemaal niks van.

Gelukkig kon ik er daarna om lachen.

Weet je al wanneer je onder het mes gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hey meis,

Ik ben bijna 2 weken geleden geopereerd door dr Nio in de. Parkkliniek.

Ik ging van 350 cc rond mentor voor de spier, naar 500 cc eurosiliconen 85% gevuld (dit geeft een anatomisch effect) dualplane.

Ben er heel blij me natuurlijk nog wel herstellende en ze veranderen nog heel erg.

Ik was nog nerveuzer voor de drains dan voor de operatie!!

De meiden in de Parkkliniek hebben mn super gerust gesteld en ik voelde er serieus helemaal niks van.

Gelukkig kon ik er daarna om lachen.

Weet je al wanneer je onder het mes gaat?

Hey hey,

Wow, ik ben heel erg benieuwd naar jou resultaten! Mag ik vragen welke maat je voorheen had, voor je eerste bv?

En hoe heb jij dr. Nio ervaren? Grappige vent wel hè?

Ik ben nu nog bezig met het financiele gedeelte rondmaken. Zodra dat gebeurt is,

ga ik nogmaals bij Dr. Nio langs om nog een keer te passen.

Hij verzekerde mij al dat het echt geen ronde ballen zouden worden, daar ben ik wel bang voor haha. Ik weet wel dat ze in het begin niet mooi zullen zijn er er gek uit zullen zien.

Dat was de eerste keer ook zo.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Als ik eerlijk mijn mening mag geven vind ik het voor jou best heel erg veel hoor wat je gaat nemen. Je gaat bij de 400cc omhoog. Je moet ook nadenken aan rug klachten he? Ik heb ook pas een Borstoperatie gehad ook met zoveel cc maar soms had ik toch wat minder cc gewild,

Iig succes met je operatie, goed van je dat je niet voor de 800 bent gegaan ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum, hier nog een Nio fan ;)

Ik ben van een cupje AA met 500 cc naar een cup f gegaan ;) en nog steeds helemaal happy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.