Ga naar inhoud

Liesje2014 : 28 augustus 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis : Gent


Aanbevolen berichten

Hey Liesje, wat naar zeg! En ik moet je eerlijk zeggen dat ik dus nog geen bv heb ondergaan, maar als ik (als leek zijnde) even goed nadenk. Dan is je borst waar 275 in is gegaan vooraf al kleiner geweest? Dan lijkt het mij nu ook zo dat deze borst meer te verduren heeft, omdat daar een relatief groot volume in is gegaan. Deze borst wordt als het ware meer opgerekt lijkt mij.

Maar inderdaad zoals Ruitje al zei, sowieso contact opnemen met de PC en morgenochtend direct bellen! Niet mailen, daar bereik je meestal vrij weinig mee!

Succes meis X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Je beschrijft dat het vooral bij je klieren is, kan het geen vocht zijn? Ik had rechts ook veel vocht achter de prothese en je lymfeklieren zijn dan extra had bezig om ook dat vocht af te drijven. Zou ook kunnen verklaren waarom rechts minder soepel is? Vocht achter de prothese duwt de prothese naar voren.

Sterkte!!

Rechts is soepel hoor. Links wil niet mee met de meeste cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieverd als je je er niet goed bij voelt en je heb je twijfels altijd bellen!! als het goed is heb je voor weekendhulp een telefoonnummer gekregen dat als er wat is je kan bellen?! of heb je dat niet? anders morgen meteen naar de kliniek bellen waar je bent geholpen. sterkte kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou me er niet teveel druk om maken, het is niet abnormaal dat je nog veel last kan hebben na 5 weken of zelfs nog meer weken/maanden na je operatie. ;)

Vergeet ook niet dat je eigenlijk 2 losse operaties gehad hebt en dat je borsten dus ook apart van elkaar herstellen. De ene kant kan bijvoorbeeld sneller zakken, soepeler worden en pijnloos zijn terwijl je andere borst bijvoorbeeld nog meer gezwollen is, gevoelloos, last van steken/zenuwpijn etc..

Natuurlijk is het altijd slim om contact op te nemen met je chirurg, maar probeer positief te blijven, je zit tenslotte nog midden in je herstelperiode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.