Ga naar inhoud

Liesje2014 : 28 augustus 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis : Gent


Aanbevolen berichten

Had je demeyere eerder al gesproken? Raar dat ie zo'n uitspraak doet voordat ie je gezien heeft.

Ik raad je sowieso aan meerdere consults in te plannen, het is jouw lichaam en daar mag je best wat eisen aan stellen. Als Demeyere niet wil voldoen aan die wensen doet een ander dat misschien wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis ik ben met 300cc achter die spier van een AA naar een B/C gegaan! dus moet wel haalbaar zijn maar als je het er niet mee eens ben kan je idd andere consulten inplannen om te horen wat andere PC's zouden doen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Bij Dr. de Meyere ben je in goede handen meid. Het verschilt per persoon hoe het uiteindelijke resultaat zal zijn. Ook is bijvoorbeeld het profiel belangrijk en zegt cc niet altijd alles.

Meerdere consulten plannen kan nooit kwaad. Succes met je consult bij de Meyere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

Ikzelf ben op 23/05 bij Dr. Demeyere geopereerd.

Vroeger had ik een mooie volle C cup ...

Maar door wat ouder te worden werd dit een 'gekrompen' C cup.

Dus was de beslissing snel gemaakt.

Dr. Demeyere stelde voor ; 300cc voor de spier.

Op de dag van de operatie mocht mijn man even komen kijken ...

Hij had er 350cc ingestoken ... En mijn man vond het net 'te overdreven'

Dus dan maar beslist om het op 300cc te houden !

Ik ben echt blij dat mijn man een goede keuze gemaakt heeft !

Mijn bh maat is voorlopig 75E ...

En oogt heel natuurlijk !

Als je Dr. Demeyere wat foto's toont wat je wil ,

Dan zal hij heel eerlijk zijn mening zeggen.

Ik ben op 07/05 voor mijn eerste afspraak geweest ...

Meteen beslist om 2 weken later de stap te zetten !

Hij gaf me een goed & begrijpend gevoel ...

Vertrouw op zijn mening ...

X Guessje X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het te weinig vind moet je dat goed aangeven want pc's willen over het algemeen nooit groot maar voor natuurlijk gaan maar inderdaad gewoom goed aangeven dat je het te klein vind want het is echt zonde als je later denkt had ik maar wat groter gevraagd! (Mij dus 2 keer overkomen) ga deze keer ook echt goed duidelijk maken dat ik wil wat ik wil haha! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je demeyere eerder al gesproken? Raar dat ie zo'n uitspraak doet voordat ie je gezien heeft.

Ik raad je sowieso aan meerdere consults in te plannen, het is jouw lichaam en daar mag je best wat eisen aan stellen. Als Demeyere niet wil voldoen aan die wensen doet een ander dat misschien wel :)

jawelik ben op consult geweest bij hem een paar weken geleden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben ook door Demeyere geopereerd ( nu 12 dagen geleden), ik heb 280 cc gekregen en ben van lege B naar tot nu toe hele volle C, zelfs D gegaan.

Als je nog info wil dan laat maar weten

Groet

ja ik heb je foto s gezien. t lijkt idd wel meer he dan 280. dat stelt me dus al gerust! ik wil ze beetje zoals op mn profielfoto. de jouwe gaan daar naartoe he, t is wel nog vroeg om te zeggen he na 11 dagen...ze moeten nog veel veranderen volgens de foto s dat ik zie van anderen. hij zei me dat ik weinig vel heb en dat ie het zou bekijken wat er nog bij kan tijdens de operatie. ik heb ook een lege b en de ene is wa groeter dan de ander. spannend he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

Ikzelf ben op 23/05 bij Dr. Demeyere geopereerd.

Vroeger had ik een mooie volle C cup ...

Maar door wat ouder te worden werd dit een 'gekrompen' C cup.

Dus was de beslissing snel gemaakt.

Dr. Demeyere stelde voor ; 300cc voor de spier.

Op de dag van de operatie mocht mijn man even komen kijken ...

Hij had er 350cc ingestoken ... En mijn man vond het net 'te overdreven'

Dus dan maar beslist om het op 300cc te houden !

Ik ben echt blij dat mijn man een goede keuze gemaakt heeft !

Mijn bh maat is voorlopig 75E ...

En oogt heel natuurlijk !

Als je Dr. Demeyere wat foto's toont wat je wil ,

Dan zal hij heel eerlijk zijn mening zeggen.

Ik ben op 07/05 voor mijn eerste afspraak geweest ...

Meteen beslist om 2 weken later de stap te zetten !

Hij gaf me een goed & begrijpend gevoel ...

Vertrouw op zijn mening ...

X Guessje X

ik had ook foto s mee van emmely ratajkowski. hij zei dat het een heel lege hangende borst was en dat zij duidelijk meer vel had dan ik. hij zei als ik er zoveel insteek zal jij balonnen hebben en dus niet meer natuurlijk. ook moest ik kijken naar de enveloppe van mn borst en het vel dat ik heb, hoe rekbaar het is. daarmee raadde hij maar zoveel aan maar ik wil een volle mooie natuurlijke borst. hopelijk kan er voldoende in. ik vertrouw hem wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus 28/08 een afspraak met dr demeyere voor een bv. Hij had me gezegd dat het tussen de 200 en 250 zou worden, wat ik nogal weinig vond. Ik wou naar een volle c gaan, heb nu een slappe b door borstvoeding...

ik bedoel dat de operatie door gaat op 28/08

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Jouw profielfoto was zo ongeveer ook mijn uitgangspunt. Is tot nu toe wat groter uitgevallen maar daar begin ik al aan te wennen. Ook zei dr demeyere dat er nog erg veel vocht rondom de borst zat. Maar volgens mij krijg je wel een behoorlijk volume.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik,begin nu echt het verschil in volume te merken in beide borsten. Rechter borst bevat 200 cc linker 275. Ik vond al dat dit een heel groot verschil was maar nu merk ik het echt. Rechter is reeds goed ingedaald, linker zit nog kogelhard, dik en pijnlijk. Ook qua volume merk je het verschil, zelfs met kleren aan. Ben nu bijna 4 weken po. Komt dit goed of zal je het verschil blijven zien. Rechter vind ik klein...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja had de secretaresse aan de lijn. Ze zei dat die meer gezwollen zit omdat er een pak meer cc inzit. Ook dat ze niet meer zouden toenemen in volume... De mep kan geen kwaad. Ze zei me ook we laten niemand ontevreden dus als ik ze te klein vindt is dit bespreekbaar. Is te zien wat ik met hem afgesproken had. Ik wou groter maar door het verschil in aantal cc is dit dus niet duidelijk en zal ik dat bij volgende controle moeten navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi wie herkent dit... Ik ben nu ruim 5 weken po en sinds een week of 3 heb ik zo n pijn aan mn linkerborst. Doordat mn borsten niet gelijk waren heeft de pc beslist om 200 rechts en 275 links te plaatsen voor de spier. Dus links met 275 doet pijn. Vooral bij het opstaan, precies alsof deze blauw zit of een soort spierpijn. Vooral aan de zijkant, waar mn klieren zitten. Hij is ook gezwollen en is voller dan rechts. Moet ik me zorgen maken of is dit normaal... Eerst zat hij een stuk hoger dan rechts maar dat is aan het goedkomen. Hij voelt zo zwaar aan en het belemmert me in mn dagelijkse bezigheden. Kan iemand me wat meer duidelijkheid geven? De soepelheid is er ook nog niet echt, rechts wel. Dank je! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Je beschrijft dat het vooral bij je klieren is, kan het geen vocht zijn? Ik had rechts ook veel vocht achter de prothese en je lymfeklieren zijn dan extra had bezig om ook dat vocht af te drijven. Zou ook kunnen verklaren waarom rechts minder soepel is? Vocht achter de prothese duwt de prothese naar voren.

Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.