Ga naar inhoud

SRKS : 23 juni 2014: Dr. Bosselaers: BeauCare Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Maandag 23 juni is het zover, dan krijg ik mijn borstvergroting door S. Bosselaers (Beaucare kliniek in Mechelen). Ontzettend veel zin in!

Tot nu toe helemaal geen last van zenuwen/stress en kijk ook absoluut niet op tegen de operatie en de herstelperiode, ondanks het feit dat ik nog nooit eerder geopereerd ben.

Waar ik me wel enigzins druk om maak zijn de effecten van de narcose...

Ik ben erg gevoelig voor antibiotica, krijg dan altijd erg veel last van haaruitval. Ik kan mijn haren dan letterlijk met bosjes uit m'n hoofd trekken... Verschrikkelijk!

Nu weet ik dat haaruitval ook een veel voorkomende bijwerking is van de narcose. Hebben jullie hier veel van gemerkt? Zo ja, hoelang duurde het voordat je haar weer bijgekomen was?

Ik weet het, ik zou me druk moeten maken om alle mogelijke complicaties rondom m'n borsten maar nee, ik maak me druk om m'n haren :'-)

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben Shelly, ik ben 20 jaar oud en kom uit Brabant.

Maandag 23 juni is het zover, dan krijg ik mijn borstvergroting (280 CC, achter de spier) in de BeauCare kliniek in Mechelen.

Mijn chirurg is Stefanie Bosselaers.

Mijn huidige cupmaat is 75AA, ik ben 1 meter 70 lang en weeg 53 kilo. Niet helemaal in verhouding dus.

Daarom ben ik ook erg blij dat ik over twee weken gezegend ben met een kleine C-cup!

Ik ben sinds kort lid van dit forum, maar neus al wat weken rond. Ik heb ontzettend veel gehad aan verschillende topics, voor/na foto's etc. van jullie en wil daarom ook mijn ''Boob Journey'' met jullie delen. Ik zal alles bij houden via dit forum en hoop dat ik hier ook terecht kan met eventuele vragen!

Ook zou ik het heel erg fijn vinden als er mensen zijn die ook geholpen zijn/worden door S. Bosselaers hun ervaringen met mij willen delen. Ik kan relatief weinig over haar vinden op internet, maar de reviews die ik vind zijn erg positief.

Op z'n brabants: Houdoe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg !

Ik had ook een 75 A , nu na twee borstvergrotingen heb ik 700cc . zit ik nu zo op een F , G , cup .

Maar mooi hoor 280CC wordt een prachtige cup , wat zal je trots zijn .

Succes .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Wat spannend dat het al zo dichtbij komt voor je!

Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Als je wil kun je in je eid=gentopic dan ook een verslagje plaatsen van jou grote dag.

Heel veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ben benieuwd naar jou ervaring. Heb gisteren ook een eerste gesprek gehad met haar. Is heel goed meegevallen. Maar heb volgende week nog een afspraak met een andere chirurg. Mijn gevoel zegt nu al doen met bosselaers, maar wil toch graag vergelijken.

We hebben ongeveer dezelfde lengte en gewicht, 1m68 en 52 kg en heb ook een 75AA. Dus benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is de grote dag voor mij! Ik besterf het inmiddels van de zenuwen, toch wel heel erg spannend allemaal...

Ik zie toch wel heel erg op tegen de pijn, weet namelijk niet wat ik kan verwachten en dat maakt het lastig voorbereiden.

Vandaag ga ik het hele huis poetsen, alles weer schoon en fris.

Voor aankomende week heb ik hulp geregeld van mama, oma en m'n beste vriendin, dus daar maak ik me niet zo druk om. Die verzorgen me wel!

Vanmiddag nog een paar uurtjes werken en dan ben ik 5 weken uit de running, ik werk namelijk als serveerster in een brasserie. Wil geen enkel risico nemen en m'n bazin is daar gelukkig heel begripvol in "Je komt pas terug als je je helemaal goed voelt!"

@Lodieke Ik ga inderdaad naar Stefanie Bosselaers die o.a. werkzaam is in de BeauCare kliniek. Ik moet toegeven dat ik eigenlijk niets van haar weet, zie haar morgen ook pas voor het eerst. Maar ik hoor ook alleen maar positieve verhalen en ik had er aan de telefoon een ontzettend goed gevoel bij en dat gaf voor mij de doorslag.

Over prijsverschillen weet ik ook niets, ik betaal 2600 euro bij de BeauCare kliniek.

Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bijna zover voor jou! Werkt dr Bosselaers in Lier, Herentals, Bonheide en Beaucare? Zijn daar nog prijsverschillen tussen? Ik heb goede verhalen gelezen over deze pc.

Van die prijsverschillen dat vraag ik mij ook af....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom het zo "goedkoop" is weet ik ook niet precies. De prijzen zijn in Belgie sowieso lager dan in Nederland. In Nederland betaal je volgens mij tussen de 4000 en 5000 euro voor een borstvergroting.

Al was het bij BeauCare 1000 euro duurder had ik het nog gedaan, ik heb echt gekeken naar welke chirurg mij een goed gevoel gaf en niet naar het bedrag. Ik moet ook toegeven dat ik niet alle klinieken in Belgie heb opgezocht, hooguit 10. Ik zou dus ook niet weten wat er gemiddeld gevraagd word voor een borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dar er gemiddeld tussen de 3500 en 4000,- euro gevraagd wordt in belgie....ik heb er 3800,- voor betaald. Wel erg tevreden en een goede chirurg. Dr. Rapael de mulder uit berchem antwerpen. Maar zit er nu ook aan te denken een mini buikwand correctie te laten uitvoeren.. Mss bij Dr. Bosselaers. Maar heb eigelijk niet zo'n zin om helemaal naar Brussel te moeten rijden....

Jij... Veel sterkte!;)

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Vette huid en opgezette buik van vermoedelijk het vocht herken ik wel. Haaruitval nog niet gemerkt. Ach meid die paar haren kan je wel missen hoor als je ziet wat je ervoor terug krijgt!!! Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.