Ga naar inhoud

Amvh86 : 10 juni 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hey meis, rimpels zijn niet leuk , ook ik nu na 3 maanden PO , heb ik rimpels als ik een bepaalde

beweging maak ,vooral als ik op mijn zij wil liggen , nee niet erg mooi, maar voor de rest ben ik zeer tevreden .

De foto die je geplaatst hebt kan ik niet echt goed zien waar je rimpels zitten ?

Bedankt voor je reactie?

Ik heb de rimpels zelf als ik rechtop sta ze zitten in het midden bij de rechterborst boven aan.

Gek misschien zie ik op m'n ipad de foto's groter, want is hier heel duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen zeg, snap dat je er dan even helemaal doorheen zit. Ben benieuwd wat Nio zegt.

Als ik de foto's uitvergroot zie ik de rimpels niet zo, maar op de kleine foto's kan je inderdaad rimpels zien bij de overgang borstkas/borst aan de binnenkant.

Sterkte meis! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ze nu ! Ja bij de kleine foto zie je het beter ...

Inderdaad bij de overgang , borst .

Ik hoop dat er een oplossing voor je komt , sterkte en hou nog even vol tot

5 september .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben alleen de laatste keer bij hem geweest.

En was tot een week of 2 geleden echt super blij al vond ik de blijvende pijn in m'n linkerborst wel wat vreemd..

Maar nu zie ik die rimpels steeds en wil eigenlijk niet eens meer in de spiegel kijken.

In bh zie je overigens niet..

Nog 2 weekjes geduld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ze nu ! Ja bij de kleine foto zie je het beter ...

Inderdaad bij de overgang , borst .

Ik hoop dat er een oplossing voor je komt , sterkte en hou nog even vol tot

5 september .

Bedankt Caro,

Soms denk ik was ik er maar nooit aan begonnen..

Maar dat is altijd achteraf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooow neeeeeh niet weer!! :(

en je klonk zo gelukkig met deze operatie!!

ik krijg mijn rimpels ook slecht op de foto hoor maar ze zullen er vast zitten :( ik hoop voor je dat er toch wel wat aan gedaan moet worden.. als ik bij de eerste foto kijk lijken ze toch wel erg mooi van vorm alleen inderdaad ongelijk.

Maar dit word denk ik wel serieus genomen hoor zeker omdat jij nog pijn hebt.

Kan je niet mischien eerder op afspraak komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooow neeeeeh niet weer!! :(

en je klonk zo gelukkig met deze operatie!!

ik krijg mijn rimpels ook slecht op de foto hoor maar ze zullen er vast zitten :( ik hoop voor je dat er toch wel wat aan gedaan moet worden.. als ik bij de eerste foto kijk lijken ze toch wel erg mooi van vorm alleen inderdaad ongelijk.

Maar dit word denk ik wel serieus genomen hoor zeker omdat jij nog pijn hebt.

Kan je niet mischien eerder op afspraak komen?

Thnx Nies,

Nee helaas is hij er een weekje tussenuit dus moet even afwachten..

De rimpels zijn duidelijker te zien op de kleine fototjes schijnt.

Die pijn is vervelend een soort scheurende pijn in mn borst kan ook nog steeds niet op die kant slapen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooooh my....

Erg kut voor je!

Aldanniet vind ik ze wel super mooi bij je!

Ik heb mezelf voor genomen dat als het fout gaat de 1e x, rimpels ( tenzij het niet heel erg is en ik er geen last van heb) , kapsel contractie oid, ik de boel eruit laat halen en niks er weer in doe...... ( maar dat zeg ik nu, maar zo denk ik er nu over , vaak komt kapsel e.d ook weer terug , en Miss moet het dan ook gewoon zo zijn.......?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Jennifer120884

Ik heb ook iets hoogteverschil, maar het is minimaal. Denk sowieso dat geen enkele borst gelijk is. Je rimpels zie ik niet echt?! Wel ontzettend vervelend dat je na drie keer nog niet happy bent!! Ik hoop dat Nio met een oplossing komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben nu zo'n 8 maanden PO.

Sinds een aantal weken heb ik een raar gevoel in me rechterborst/arm, kan het gevoel niet echt omschrijven.

Ben daarvoor terug geweest naar de kliniek, maar hun beweerde dat pijn in me arm + een slapend gevoel niks met de operatie te maken kon hebben.

Nu heb ik ook zodra ik na voren buk en ik kom terug omhoog dat ik een bepaalde gevoel krijg in me borstspier. Zou dit nog te maken hebben met het herstel van de spieren?

Hoe merk je beginnende kapselvorming..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.