Ga naar inhoud

Amvh86 : 10 juni 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na 2 eerder BV's moet ik a.s dinsdag mn 2e prothese wissel door kapselvorming.

Hopelijk 3 maal scheepsrecht!!

De eerste keer had ik 225 cc op de spier rond mentor

De tweede keer 350 cc op de spier rond mentor

Beide geplaatst door dr Roddi.

Nu voor de 3e keer ga ik naar de Park kliniek bij dr Nio.

Hij gaat de kapselvorming weg halen en een prothesewissel uitvoeren.

De maat ben ik nog niet over uit aangezien ik als de dood ben voor grote ballen.

Zijn voorstel is 500 cc 85% gevuld dualplane eurosiliconen, maar ik twijfel zelf om 450 te nemen.

Bij mijn afbeeldingen heb ik wat gepuzzeld met rijst..

Ik heb nog tot vrijdag om te twijfelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amvh84,

Ik had ook al een reactie bij je foto gegeven...

Maar kijk eens in de maattabel van eurosilicone en check het aantal mm verschil in breedte en projectie tussen 500 en 450. Dat is minimaal!

En je krijgt nu dual plane...is toch anders als voor de spier. Ik zou voor 500cc gaan.

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu net op de site van parkkliniek dat je dus kunt kiezen uit eurosilicone en mentor prothese. Nooit geweten..

Binnenkort maar even bellen welke ik heb want ben er wel tevreden over.

Amvh84 jij heb mentor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje; hoe lang heeft het geduurd voordat er overmatige kapselvorming ontstond? Dus hoe lang na de operatie kreeg je het?

Alvast succes en een goed herstel!

Ik had gelijk al dat de ene borst harder bleef dan de ander. Het vervormen en de pijn kwam na de bevalling van mn eerste kindje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu net op de site van parkkliniek dat je dus kunt kiezen uit eurosilicone en mentor prothese. Nooit geweten..

Binnenkort maar even bellen welke ik heb want ben er wel tevreden over.

Amvh84 jij heb mentor?

Ja klopt ik heb nu mentor, maar krijg nu eurosliconen omdat ik een natuurlijker verloop wil bovenop. De prothes zijn 85% gevuld en dat zorgt dan voor een mooie glooing als die dualplane wordt geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid! Ik heb 500 cc dual plane high profile... Maar weet niet hoe jouw voorsituatie was.. Voeg me maar toe, kan je ff kijken. Ik ben nu 5 weken po..

Succes alvast!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Amvh84

Ik heb even bij je foto gekeken wat heb je mooie borsten wat jammer van de kapselvorming Dr.Nio is een vakman als hem vertrouwd zou ik voor 500cc gaan.

Dual Plane toont anders dan dat voor 500cc voor de spier zou gaan.

De maattabel vind je bij algemene informatie onder protheses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil is echt heel minimaal meid. Ik zou inderdaad gewoon lekker voor die 500 gaan.

Dr. Nio is een goede chirurg en weet ook wat ie doet dus heb daar alle vertrouwen in dat het prachtig zal gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey girls,

Ben morgen 5 weken p.o maar sinds een dag of 2 heb ik een soort spierpijn aan de zijkant van mn boobs.

Herkent iemand dit?

Borsten zijn ook al vrij soepel, maar als ik ze beweeg is het ook gevoelig..

Aangezien dit mn 3e operatie is ben ik overal paranoia voor, maar nog nooit ervaring gehad met dualplane.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit toevallig sinds gister!

Spierpijn aan de zijkant van m'n rechterborst, bij sommige bewegingen wat heftiger.

Ik ben nu 3 weken PO en heb ook dual plane, maar ik weet eigenlijk zeker dat dit erbij hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu precies 8 weken PO , met dualplane , en nog steeds heb ik overal pijntjes.

Doe ik iets te veel dan voel ik het meteen als hoe jij het omschrijft een soort spierpijn aan de zijkant.

Ook al heb ik een rustige dag achter de rug dan zijn de meisjes s'avonds moe , en dat voel ik weer

als ik ga slapen .

Je bent net als ik nog vers van de pers ,en tja ... dit soort pijntjes horen er nog bij . Mocht je het echt niet vertrouwen even contact opnemen .

Komt goed !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden

Ben net heel vaak meer op het forum maar dit stelt me dan we gerust.

Vooral links blijft zeuren af en toe, maar heb van die borst zoiezo na de opratie meer last gehad..

Tijd heelt alle wonden, het zal wel goed komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Super blij was ik met m'n nieuwe borsten en ze waren prachtig...

Waren, want sinds een paar weken heb ik bij mn rechterborst in het midden rimpels is de rechter borst meer gezakt en heb nog steeds pijnklachten aan die borst.

Kan niet ander zeggen dat ik er best verdrietig onder ben.

Nu is eindelijk mn linker borst goed waar de kapsel zat, begint de rechter borst!!

Heb 5 september mn controlle afspraak bij dr Nio, ben erg benieuwd wat hij er van vind en wat er aan gedaan moet worden.

Ik denk er serieus aan om ze helemaal te laten verwijderen.. Zo klaar ben ik er mee.

Phoe moest het even van me afschrijven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, rimpels zijn niet leuk , ook ik nu na 3 maanden PO , heb ik rimpels als ik een bepaalde

beweging maak ,vooral als ik op mijn zij wil liggen , nee niet erg mooi, maar voor de rest ben ik zeer tevreden .

De foto die je geplaatst hebt kan ik niet echt goed zien waar je rimpels zitten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.