Ga naar inhoud

Arts gezocht met wisselervaring


Aanbevolen berichten

Zoals velen van jullie weten,ga ik voor een wissel.

wil dat als het mogelijk is,zekers bij me eigen arts doen.

maar wil toch voor alle zekerheid op consult bij een andere pc.

niet omdat ik mijn arts niet vertrouw,nee puur om te kijken wat een andere arts nou is ervan zegt,en wat voor advies ik krijg,2artsen 2 verschillende adviezen en gedachten en werkstylen natuurlijk.

nu struin ik al weken het internet af,lezen,zoeken ,ervaringen lezen enzo

maar het is allemala zo verschillend wat je leest en opvangt.

dus ga een poging op deze manier wagen,kunnen jullie mijn helpen,door middel van advies en of tips?

wat ik zoek,

#een arts met wisselervaring

#een arts die zijn werk seriues neemt,en niet wat erin propt omdat jij dat wilt,ookal past het niet.

#consult wil ik met arts zef,dus geen assistent ofzo,wat ik wel eens lees.

#een kliniek die met verschillende soorten prothesen werken,dus niet met 1 soort.

# een kliniek-arts die bekend staat in het register

#kosten maken me niet uit

wat ik niet zoek,

#een kwakzalver,die voor paar cent operaties uitvoerd,en nergens geregisteerd staat

#arts die in ziekenhuis werkt

#arts-kliniek die nog geen wissels hebben uitgevoerd

#kliniek die maar met 1soort prothesen werken

enz enz,heb even paar voorbeelden genoemd die ik belangrijk vind

alle tips en adviezen zijn van harte welkom.

als je liever pb,t mag dat uiteraard ook

#

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Ja, dacht ook gelijk aan Bruno, ben natuurlijk niet geheel onbevooroordeeld haha, alleen 1 probleempje, heeft zeker wisselervaring (Pat71), maar werkt met slecht 1 merk protheses. Komt wel veel voor denk ik, werkt jouw arts dan met verschillende soorten prothesen?

Oja, misschien ook niet onbelangrijk, bijna gegarandeert dat je ze bij hem boven de spier krijgt. Niet dat dat betekent dat hij zomaar wat doet of altijd zijn goesting doet, om het zo te zeggen, maar hij weet hoe en wat om toch voor de spier te kunnen doen, zoals bij mij, heel weinig eigen weefsel en toch een mooi resultaat boven de spier.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,dat is waar ik dus zo bang voor ben.

dat een arts de methode VOOR de spier handeld,en dat ze dus alle dames voor de spier opereren,of het nu staat of niet.

ik bedoel,ja jeetje,zo lastig uitleggen

kijk als mijn eigen arts zou zeggen,voor de spier,zou ik gelijk overtuigt zijn,omdat hij minder graag voor de spier werkt,meer onder of dual plane,dus als hij me dan dit x voor de spier zou aanraden,dan is dat gelijk heel overtuigend voor mij.

als je een arts hebt,die enkel maar liefst voor de spier plaatst,dan doen ze dat ook gewoon,met de gok of het dan maar net bij je past en staat.

volg je me een beetje?

en dat wil ik dus nu juist vermijden,heb echt gene trek in weer een teleurstelling namelijk,ben zo bang ervoor.

of een arts moet het zo brengen dat hij echt de moeite neemt uitgebreid te onderzoeken,hoe en wat dat je zeker weet dat het gaat goedkomen,zonder randen en bal efect.

ja ik vind het even lastig uit te leggen ook,dus mischien snap je me wel even helemaal verkeerd.

het is gewoon zo groot verschil,een arts die gewoon enkel voor de spier plaatsen en je doet het maar met het resultaat,omdat hun dat gewoon het mooist vinden,of een arts die per toeval voor de spier kiest omdat het je mooier en beter zou staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, raar he dat ik mijn eigen pc niet aanbeveel (ik wacht nog steeds op het uiteindelijke resultaat)

ik zou als ik mobieler was geweest (en na veel rondhangen op het bf) ook bij deze artsen zijn langsgeweest, bovendien kom je die namen veel meer tegen dan v.d. weij

vandaar dat ik ze jou zou aanbevelen. oja, v.d. weij opereert ook vnl voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt,de ene naam lees je meer dan de ander,maar of dat nu is omdat ze minder zijn?

denk het zeker zelf niet,er is toch een aantal vrouwen die wel ervaring hebben,maar niet op forums schrijven natuurlijk.

en ik ben gewoon nu een grote schijterd geworden erin hahaha,ben zo bang voor weer een teleurstelling,dus ja,ben iets wat terughoudend mischien momenteel :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar ben wel zeker dat hij niet zomaar wat doet, als je begrijpt wat ik bedoel, hij zou bij mij nooit ronde voor de spier hebben geplaatst, zelfs niet de anatomische McGhan 410, omdat je dan gegarandeert randen zou gezien hebben. Misschien moet je gewoon eens op consult gaan en zien wat hij bij jou zou adviseren. Je doet er dan nog altijd mee wat je zelf wilt hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een goed idee, vergelijken en doen waar je je het beste bij voelt! Succes ermee, ben benieuwd wat het zal worden, natuurlijk ook niet onbelangrijk als je eigen arts je tegen betere prijs kan helpen. Niet gemakkelijk hé, als je al minder goede ervaring hebt gehad, begrijpelijk dat je dan extra voorzichtig te werk gaat!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Mijn advies is uiteraard van Selms,hij is bereid veel cc"s te plaatsen,maar zeker niet meer dan estetisch verantwoord ( of als het ten koste gaat van je gezondheid)

Neemt de tijd voor je en je kan hem altijd mailen met vragen

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Ja, dacht ook gelijk aan Bruno, ben natuurlijk niet geheel onbevooroordeeld haha, alleen 1 probleempje, heeft zeker wisselervaring (Pat71), maar werkt met slecht 1 merk protheses. Komt wel veel voor denk ik, werkt jouw arts dan met verschillende soorten prothesen?

Oja, misschien ook niet onbelangrijk, bijna gegarandeert dat je ze bij hem boven de spier krijgt. Niet dat dat betekent dat hij zomaar wat doet of altijd zijn goesting doet, om het zo te zeggen, maar hij weet hoe en wat om toch voor de spier te kunnen doen, zoals bij mij, heel weinig eigen weefsel en toch een mooi resultaat boven de spier.

Liefs, :53:

weet je zeker dat hij met 1 soort werkt? zijn voorkeur gaat uit naar Allergan (McGhan) maar ik dacht dat hij ook andere had. en als het mogelijk is plaatst hij voor de spier ja maar ik weet zeker dat hij ook achter de spier/dual plane plaatst indien nodig. trouwens dit kun je overleggen he?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alleszins geen andere gezien, maar jij misschien wel. En achter de spier doet ie wel, maar dual plane niet, heb ik nog gevraagd. Denk dat ie achter de spier enkel doet als je dat zelf graag wilt. Maar hij legt natuurlijk alle voor- en nadelen duidelijk uit van beide methoden en dan kies je natuurlijk zelf wat je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje, ff kort want ga naar m'n bedje toe... maar ehm Bruno werkt met meerdere soorten protheses. Hij heeft mij er meerdere voorgesteld. Hij werkt niet alleen met plaatsiningen voor de spier, maar hij spreekt wel zijn voorkeur uit.

Maar bijna iedere arts heeft al wel vaker een wissel uitgevoerd. Logisch want wanneer het je goed bevalt bij je arts, ga je toch eens terug. Een wissel is een opnieuw plaatsing, wat schhon maken en opnieuw plaatsen, hij/ zij hoeft alleen de pocket wat bij te stellen en klaar...

Het is niet verkeerd nog een andere arts te raadplegen, voor je opnieuw onder het mes gaat, maar een goed gevoel hebben bij je arts, is het voornaamste.

Succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje, ff kort want ga naar m'n bedje toe... maar ehm Bruno werkt met meerdere soorten protheses. Hij heeft mij er meerdere voorgesteld. Hij werkt niet alleen met plaatsingen voor de spier, maar hij spreekt wel zijn voorkeur uit.

zie je wel dat ik niet gek was hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Wat de wachttijd op het moment is weet ik niet,ik ben ih sint lucas andreas ziekenhuis geopereerd door van Selms,maar hij werkt ook een kliniek,ben de naam ff kwijt( is patje71 ook geweest)

En heb altijd hemzelf gehad tijdens mijn consults en controle"s.Weetje,je kunt gewoon altijd bij hem terecht,ik heb veel via mail gevraagd omdat het voor mij anderhalf uur rijden was,maar had als ik dichterbij had gewoond wel vaker op de stoep gestaan om hem persoonlijk te spreken.

Die ruimte is er geloof ik ook wel,tuurlijk kun je niet voor elk wiswasje terecht,maar het is hem niet snel teveel gevraagd,dus prima nazorg!

Ik denk dat je er echt goed aan doet iig eens bij hem op consult te gaan,kijken hoe jij je bij hem voelt.

Echt kundig en eerlijk.

Succes met je beslissingen,

liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is zo patries,maar brengt een berg ongemak met zich mee voor mij,zit met me kids en me man,eigen bedrijf,dus alles is passen en meten dan.

ik heb in elk geval al ene afspraak staan met Bruno :126:

dus dat is al 1,zal me benieuwen zeg,ben zo nieuwschierig wat me aangeraden word :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Proficiat met je datum bij Bruno, ben ook benieuwd wat hij je zal aanraden. Ik hou het in de gaten! Moet je lang wachten of kun je al spoedig langs?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.