Ga naar inhoud

Arts gezocht met wisselervaring


Aanbevolen berichten

Hey moontje,

Das al lekker snel zeg, SPANNEND!!! Kan 't geloven dat je al de zenuwen krijgt! Veel succes hé! Misschien een kleine tip, zul je vast ook wel aan gedacht hebben, is misschien wel handig om bij al de consulten die je nu gaat doen ook foto's mee te nemen van je situatie voor je borstvergroting, om beter te kunnen inschatten hoeveel eigen weefsel enz.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Neen, is natuurlijk moeilijk aan de hand van foto's zoiets volledig goed te kunnen inschatten, maar langs de andere kant lijkt het me ook niet zo simpel om bij iemand die al een bv heeft gehad nog precies te kunnen inschatten hoeveel eigen weefsel er was vóór de bv, vandaar dat ik denk dat het meedoen van foto's van je voorsituatie toch wel wat extra informatie daarover kan verschaffen! Je weet nooit, hoe meer info je een arts kan geven hoe beter hij het kan inschatten dacht ik zo. Kan er ook helemaal naast zitten, maar 't kan sowieso geen kwaad, dus toch maar doen dan hé?!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK ga zo dadelijk gelijk even mailen,om de voor foto,s

hebben hun nog namelijk.

net wat je zegt,beter kan hij alles beoordelen natuurlijk.alhoewel ik wel vermoed dat ze dat goed kunnen zien en voelen na jaren ervaring.

ik laat het je even weten allemaal nog,hoe dat uitpakt met de foto,s

knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ik heb in mei,de 6maand PO fotosessie,bij me vorige arts zeg maar.

ik ben niet van plan hem in te lichten,zou niet wetenw aarom.maar wat zal ik doen als ik opgeroepen word voor die fotosessie?

gewoon afwimpelen?netjes vertellen dat ik dan andere prothesen heb?

ja jeetje,struikelde even met die vraag......

of is het zoiezo wel verstandig een mailt-belletje naar me arts te doen,dat ik voor een wissel ga naar een ander?

ik hou het liever voor me,weet niet waarom,maar vind onnodig aan de grote klok te hangen eigenlijk.

wat vinden jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk gaat het hem geen bal aan, maar eigenlijk vind ik wel dat hij zoiets zou moeten weten, dat er kennelijk mensen erg ontevreden zijn na zijn werk, en wat daar dan de reden van is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik vind het alleen maar hoffelijk om toch op z'n minst die afspraak voor je fotosessie af te zeggen, kan hij die tijd ook weer opvullen voor een ander.

Wat dan als reden opgeven? Tja, gewoon dat je een wissel heb gehad ondertussen. Je hoeft je daar niet over te gaan verantwoorden, gewoon de mededeling doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed,hij hoeft zelf de fotosessie niet te doen hoor,dat gebeurd in het aangesloten ziekenhuis.

je krijgt dan een oproepkaart,moet zelf even telefonisch afspraakje maken,en dan zou ik ernaartoe moeten,dus denk dat ik dan gewoon maar bel om te zegegn dat ik niet kom?

het kost hem zelf in elk geval geen tijd verders.

Kaat,hij is al op de hoogte natuurlijk,dat ik niet tevreden ben,en waarom niet :15:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, dan gewoon geen afspraak maken dan voor fotosessie! Hij zal 't zelf wel al snappen.

haha, goed idee van die foto Kaatje, kan hij er misschien wat uit leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.