Ga naar inhoud

Wissel? Dichter tegen elkaar en hoger profiel? meer cc?


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

10 Oktober 2013 heb ik een borstvergroting ondergaan bij Frans Straten via Diana Gabriels.

Ik ben toen van een B cup naar een D/E cup gegaan (Ligt aan het merk). Heb 300 en 350 cc gekregen omdat mijn ene borst een stuk kleiner was dan de andere.

Toen ik op consult aankwam was ik in eerste instantie bang dat ze al snel te groot werden, (ben namelijk 1,58) dus koos ik voor een bescheiden maatje.

Op consult bij Diana werd mij 350/375cc aangeraden. Ik helemaal blij. Uiteindelijk bij Frans werd dat 300 en 350.

Ik had nog voorgesteld om graag 400cc te krijgen, maar volgens Frans pastte dat er onmogelijk in.

Ik geloofde hem en ging op zijn advies uit in de hoop dat ik precies kreeg wat ik wilde. Wat ik echter wel raar vond is dat er nooit gesproken is over een extra high profile en er per direct gekozen is voor high profile.

Begrijp me niet verkeerd dames, na de operatie was ik echt super happy met mijn boobs, maar nu begin ik steeds meer te twijfelen.

Het is niet dat ik ze niet mooi vind of te klein of wat dan ook.. ben echt wel blij maar niet voor de volle 100% tevreden zeg maar. De ene dag kan ik in de spiegel kijken van woow ze zijn echt een stuk groter en de andere dag denk ik shit.. waarom kon die 400 cc niet :(

Ze staan best ver uit elkaar en de volume zit meer onderin dan bovenin. Had dit graag anders gezien!

Ik wil gewoon boobs die al mooi dicht tegen elkaar aan staan zonder bh en echt de bolling aan de bovenkant. (die nu voornamelijk aan de onderkant zit)

Nu zit ik te twijfelen, wat te doen? meer cc? of een hoger profiel?

Zit zelf te denken aan UHP 480 en 535cc mentor Rond. Of is dit wel heel overdreven?

Zoals ik al zei ik ben best wel klein en wil wel het woow effect! maar niet zo van woow wat lelijk ze zijn TE groot.

Ik betrap mezelf er op dat ik steeds vaker naar grotere borsten kijk en zelfs maximizers heb aangeschaft etc ;) ben nu vaker met grootte van borsten bezig dan toen voordat ik geopereerd werd.. is dit normaal? hebben jullie dit ook?

Sorry voor het gezeur meiden.. Ik weet dat een consult al veel zorgen zal wegnemen, maar lees me deze keer wel graag wat beter in wat ik nu wel en niet wil..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinsesje,

Ik begrijp je gevoel. Ik zou, als ik het over kon doen , ook zeker voor meer gaan.

Je raakt er zo snel aan gewend en wat je vroeger groot vond( een D cup) vindt je nu maar klein.

Toch als ik naar je foto's kijk heb je het volume niet alleen bovenin zitten hoor. En ze staan ook niet. Ver uit elkaar vind ik. Maar dat is mijn mening. Als ik jou was zou ik gewoon snel een consult plannen zodat je voor je zelf meer duidelijkheid krijgt.

Ik zit op een E/F cup en vind dit ook niet heel groot. Het ziet er toch anders uit als een natuurlijke E/F. Met een goede bh krijg ik wel het effect wat ik wil.

Veel succes meid, het is echt vervelend als je weer aan de maximizers zit , dat zegt genoeg over je gevoel.

Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yara wow die van jou zijn echt wel mega!

Denk dat veel meiden snel niet te vrede zijn maar er zit toch een grens aan, kijk naarje voorsituatie, tis toch groot verschil?

Frans werkt niet met extra high profile, alleen hp

als je graag wil zou ik ervoor gaan, vaak kan er na een bv later meer ccs in.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet snel tevreden? ik ben normaal heel snel tevreden met dingen... en dat er genoeg anderen ook dit gevoel hebben, heeft niks met mijn situatie te maken toch? niet tevreden is niet tevreden.. en dat kan zich in kleine dingetjes zitten ;) Ik wilde toen al 400cc, wat ik niet kreeg dus vandaar :) oh en ik wist niet dat ie niet met extra high profile werkte, maar dat kan ik weer meenemen in mijn keuze voor een wissel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doodzonde om aan zulke perfecte borsten wat te doen!

Bedenk wel dat het gras altijd groener is bij de buren en als je obsessed met iets bezig bent is iets nooit perfect.. en volgens mij is het hier de trend om groot groter grootst te gaan..

ik vind het vaak komisch staan sorry echt niet meer sexy maargoed dat is mijn mening ik vond in elk geval het hebben van te grote borsten een veel meer kloter gevoel dan toen ik ze te klein vond

Link naar reactie
Delen op andere sites

kavo, ik moet eerlijk zeggen, daar heb je wel een punt ja ;) Heb net ook met mijn vriend gepraat, omgeving maakt je gek he.. krantenartikels met grote boobs zijn in ;) samantha en michael, dat voor de tweede keer een wissel doet..omgeving die steeds begint van tiettuhhhhh... altijd als ik met mijn vriend mee ga naar feesten dan maken ze wel een of andere opmerking over mijn borsten, plus je staart je hier helemaal gek aan foto's van anderen.. (wat inderdaad meestal een close up is en geen duidelijk beeld geeft). Ik denk dat ik maar eens minder op het forum moet gaan zitten, en mijn lichaam maar eens moet gaan accepteren zoals het is.

Wat ik al zei, tis niet dat ik ze niet mooi vind, zijn kleine dingen die ik er aan wil veranderen. maar aan de andere kant, straks zijn ze weer groter en is daar weer een hele lijst aan wat er anders moet..

Ik ga proberen minder op het forum te komen, en niet meer met mijn borsten bezig te zijn..gewoon genieten.. (ze zijn tenslotte al 2/3 cupmaten groter als dat ze waren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hou zelf helemaal niet van grote boobs, maar als je zo ontevreden ben dat je weer terug ben op de maximizers dan zou ik zeker voor groter gaan hoor!

waarom ontevreden met iets zijn als je er wat aan kan laten doen toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is ook meid, ik ga gewoon eerst proberen minder met borsten bezig te zijn, proberen te accepteren dat het nu wel mooi is, en dan zien we wel weer verder.. Als het over een half jaar nog niet uit mijn hoofd is, terwijl ik er alles voor gedaan heb dan ga ik voor een wissel.. maar voor nu, ben er gewoon teveel mee bezig, kan het ook zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooo bedoel het niet naar jou toe maar in het algemeen, sommige meiden hebben joekels en klagen dat ze te klein zijn terwijl ze eerst niks hadden!

Meid als je ontevrede bent ervoor gaan maar zou met een wissel dan zeker meer ccs pakken want 50cc meer maakt denk ik niet veel uit. Je heb nu 300 en 350 toch?

met wissel zou je 400 en 450 hebben?

Ik heb zelf 400cc en een 80d en ik vind ze groot zat, er had best meer ingegaan maar als ik voor en na kijk denk ik wow big boobs, als je mn foto ziet denk je dat ook! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast Jennifer120884

Nou ik snap heel goed dat je een wissel wilt. Ik was ook plat voor mijn eerste bv dus dan mag ik nu niet meer ontevreden zijn? Dat vind ik belachelijk. Iedereen heeft zijn eigen gevoel daarin. En aan een goed lichaam moet je niet sleutelen vind ik ook kul, want dan had er in eerste instantie geen operatie moeten komen. Ik begin me ook te irriteren als chirurgen zeggen, meer gaat er niet in terwijl dat in sommige gevallen best wel kan. Zo'n operatie kost best veel geld en het gaat om iets waar veel meiden al jaren onzeker over zijn. Ik had mezelf elf jaar geleden ook voorgenomen dat ik maar blij moest zijn dat ik eindelijk borsten had.. Nou dikke pipo, na elf jaar ben ik dat nog steeds niet en dat heeft niets met de "buitenwereld" te maken. Ik heb nog nooit negatieve reacties gehad over mojn borsten, maar het gaat erom wat jij zelf vindt. Ik was nog piepjong bij mijn eerste operatie en had er de "ballen" verstand niet van. Ook die arts zei dat ze met geen mogelijkheid groter konden.. Toen ik op controle kwam zei hij doodleuk, dat als ik ze groter wilde maar een keer terug moest komen. Ik ben blij dat ik nu naar Nio ben gegaan. Hij neemt de tijd voor je en ik vind hem een goede arts. Ook stelt de wachtlijst niets voor. Ik was daar afgelopen maandag en ik word 11 augustus geopereerd. Hoe dan ook, ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag en moet hebben. We zijn allemaal anders. Ik heb ook geprobeerd om het maar gewoon te accepteren.. Het feit is dat ik die maximizers spuug en spuug zat ben. En zoals hier al eerder werd gezegd, als je de mogelijkheid hebt om er iets aan te doen, waarom niet? Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jennifer, jou berichtje stelt me wel gerust eigenlijk... Ik vind dat Straten echt super boobs maakt, maar bij nader inzien vind ik hem TE voorzichtig. Ik vroeg hem mijn eerste consult of ik toevallig niet 400 en 450 kon krijgen, nee dat kon ABSOLUUT niet.. Dus ik kan me wel vinden in jouw verhaal dat jij je daar kwaad over maakt, als ik nu terugkijk denk gv* dat was voor mij de ideale maat geweest..

Als ik nu naar mijn borsten kijk, ja ik vind ze mooi, ik ben niet plat, geen complicaties etc maar als ik echt kijk naar wat ik wil: meer volume aan de bovenkant.. borsten dichter tegen elkaar aan en meer projectie. (Zit niet voor niks weer aan de maximizers)

Mijn voors en tegens daar in tegen:

groter/ronder/meer projectie/dichter tegen elkaar toe?

tegen:

bang voor complicaties, dat het mislukt, nog steeds niet tevreden.. (maar dat ben ik nu ook niet dus)

Ben de maximizers ook meer dan zat eigenlijk.. pff zo lastig :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

same here..."zucht"....7jaar geleden ook bv gehad met toen ook zogezegd het maximale dat er in kon 330cc...nooit tevreden geweest...zes kids ondertussen...nog altijd zware complexen erover...niet zwemmen,niet met man onder douche,altijd maximizers aan,die dan nog vol vulling duwen...leven zou zoveel beter zijn met GROTE borsten...dat is echt het enige waar ik onzeker over ben en dat gaat heel diep!!!daarom beslissing genomen en ga voor tweede bv ditmaal bij Plovier en deze keer neem ik inneens veel CC's,wil echt nooit meer hoeven denken was ik maar groter gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He prinsesje! Wat jammer om te lezen dat je niet 100% tevreden bent..

Als ik iemand hier op het forum zou moeten noemen waarvan ik de boobs echt geniaal vind zou jij het zijn! Haha..

Ik denk dat dit forum en je omgeving wel degelijk effect hebben op wat je wil en wat je groot vindt e.d.

Zeker gezien ze best al groot zijn ren zo onwijs mooi gelukt zou ik zeker proberen hiermee gelukkig te zijn. :) en je mag uiteraard wel ontevreden zijn, ook al heb je nu veel meer dan eerst.. Maar soms is het misschien ook goed om genoegen te nemen met wat je hebt :) heeft natuurlijk wel grenzen haha

Voor als je de wissel doet.. Heel veel geluk natuurlijk! :D en hoop uiteraard voor je dat ze net zo mooi worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief berichtje :) klopt wat je zegt hoor, er zijn grenzen en op een gegeven moment zul je die ook moeten accepteren, probleem is alleen dat de meeste foto's die hier op staan of met push up bh genomen zijn of met een maximizer aan. In bh vind ik ze ook prachtig, dan is het ook wel de maat die ik graag wil hebben..stoor me meer aan het feit dat als ie uit gaat ik het idee heb dat ze meer anatomisch zijn dan rond en goed gevuld aan de bovenkant :) en ik vind het jammer dat ze niet dicht tegen elkaar aan staan.. maar zoals je zegt, soms moet je dingen accepteren en dat klopt ook, maar naar mijn idee vraag ik me af hoe lang dat bij mezelf nog gaat duren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bdw dames, ik snap dat jullie denken van heb ik niet nodig etc..voor iedereen waar ik vriendjes mee ben, heb een foto geupload.. de bovenste 2 foto's is met een voorgevormde bh.. de onderste is met maximizer ;) ik vind het verschil een wereld van verschil, 2 hele andere borsten om het zo maar even te zeggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis ik vind je borsten echt supermooi!!

Maar ik begrijp je ook wel hoor. Zit nu zelf natuurlijk op 650cc. Maar dat is echt niet te zien hoor vind ik. Ik had ze het liefst nog iets groter gehad. Maar ja voorlopig ben ik even klaar hoor. Twee operaties in 8 maanden tijd en bijna 5000 euro armer. En jij hebt zo een prachtfiguurtje als je straks wel nog groter gaat word het misschien wel te. Maar dat is jou keus. Iig denk er maar goed over na.xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.