Ga naar inhoud

Wissel? Dichter tegen elkaar en hoger profiel? meer cc?


Aanbevolen berichten

Zit er toch aan te denken nog een consult bij demeyere te plannen en nio af te zeggen.. Vond zn resultaten best wel tegenvallen (begrijp me niet verkeerd dames, maar daarmee bedoel ik tot vergelijking wat ik graag zou willen) denk dat plovier en demeyere daar toch wat meervan in de buurt komen. Dus vandaag of maandag nog maar eens bellen. Vond de bedragen bij parkkliniek erg prijzig trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsesje ik zou dan n afspraak in slaz maken bij nio. Daar kost t 3100 ook met grotere protheses. Parkkliniek is idd superduur. En hoe het resultaat wordt ligt ook aan je voorsituatie. Ik wil ze bv meer naar binnen. Hij legde uit dat dat ook met je tepellijn te maken heeft. Als je tepels al wat meer aan de buitenkant liggen ziet t er heel gek uit als hij de protheses een stuk meer naar binnenplaatst. Een soort scheel kjjkende tieten heb je dan :-)

Hij zei mij zijn werk niet te vergelijken met andere vrouwen omdat elke borst anders is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.