Ga naar inhoud

Ervaring eurosilicoon??


Aanbevolen berichten

Hooii!

Heeft er iemand ervaring met Eurosilicoon?

Ik heb nu Natrelle rond achter de spier 270 cc.

Ik heb kapselvorming en een mogelijke scheur. Niet met zekerheid te zeggen op de echo.

Nu wil ik dus nieuwe en ook grotere omdat ik meer eigen borstweefsel heb gekregen na de zwangerschap, en dus is gaan hangen over de silicoon. Waterval effect zeg maar.

Ben al bij mijn eigen pc geweest maar ben toch aan het twijfelen om naar een privekliniek te gaan en die werken daar met eurosilicoon.

Ik heb gehoord en veel gelezen dat Natrelle kwalitatief achteruit is aan het gaan sinds de laatste paar jaren dus liever heb ik die ook niet meer, volgens mijn pc is dit onzin.

Eurosilicoon is ook goed dat weet ik, alleen niet in amerika goedgekeurd maarja.

Iemand hier problemen mee gehad of dergelijke?

Groetjesss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje hoelang had je de natrelle al dan? Binnen 10jr heb je garantie oo nieuwe hoor...maar kan voorstellen dat je vertrouwen geschaad is!

Mentor moet ook goed zijn, 'FDA' gekeurd .

Cherryboob, waarom heb je na 11jr gewisseld? Zat het aantal cc dat je had er ook nog in na explantatie? Ik heb ergens gelezen dat hebt aantal cc's terug loopt na >10jr...?

Gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie reacties!

Leonie ik heb mijn protheses pas 4 jaar, vandaar dat ik het niet meer echt zie zitten met Natrelle. Alhoewel het natuurlijk niet 100% zeker is dat hij gescheurd is, pas als ze eruit zijn zal ik dat zeker weten.

Dinsdag heb ik de afspraak bij de Valkenhorst kliniek en dan ga ik de beslissing maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2nd shot hoe gaat het met je nu? Heb je evenveel pijn als de vorige x of is het minder?

Heb ook weer ergens gelezen dat het minder pijn doet omdat de holte toch al is gemaakt en (als t achter de spier is) de spier toch al is uitgerekt. Hopelijk is dat ook zo hihi zie erg op tegen het herstel. Maar dat zal toch wel verschillen per persoon waarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie reacties!

Leonie ik heb mijn protheses pas 4 jaar, vandaar dat ik het niet meer echt zie zitten met Natrelle. Alhoewel het natuurlijk niet 100% zeker is dat hij gescheurd is, pas als ze eruit zijn zal ik dat zeker weten.

Dinsdag heb ik de afspraak bij de Valkenhorst kliniek en dan ga ik de beslissing maken!

Valkenhorst kliniek? Welke pc? Ik zou je niet aanraden bij dr. Malfeyt te gaan.. Heb zelf slechte ervaringen met hem.....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn god ik heb je verslagen gelezen.. Heftig!!! Nu ben ik bang en twijfel ik al helemaalll hahahah. Ik heb nu met protheses een borstbreedte van 11,4 en projectie 3,9 (270 cc) medium. Nu is het zo dat ik wel bredere protheses moet gaan pakken zei mijn pc omdat mijn eigen borst als het ware in die breedte gaat vallen. Met natrelle zou ik dan medium profile moeten pakken. Maar ik wil ze dus ook niet te breed ik wil ook vooruit gaan in projectie dus denk dat ik bij eurosilicoon medium extra wil. Maar hoe kan ik dan zelf het beste opmeten wat nog erbij kan? Als ik bij eurosilicoon de medium zou pakken 400 cc word het 13,7 breedte en projectie 4,4. Pak ik medium extra 450 cc word het 13.2 en 4,8 projectie. Lijkt mij mooier alleen moet natuurlijk mijn eigen borst er dan wel nog 'in'vallen want ik wil af van dat hangende!!

Wat is dit lastig zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly7 - het is echt een heel verschil. De eerste keer had ik echt veel pijn. Bij mij waren ze de eerste keer volledig onder m'n borstspier geplaatst en dat via de oksel. Ik kon de eerste week echt helemaal niks zelf en leefde ik op pijnstillers. Het is nu dan ook een wereld van verschil. Alleen een pijnstiller voor het slapen gaan, zodat ik tenminste op m'n rug kan slapen, maar overdag geen medicatie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat fijn voor je 2nd shot! Veel succes met je verdere herstel in ieder geval! Xx

En Twins 2013, bedankt! Heel veel succes dan voor morgen!

Ben vandaag bij hem geweest.. Nog even wachten op de cz goedkeuring en dan afspraak plannen. Alleen nu word het echt beslissen welke maat en dat weet ik dus ECHT niet, 400 medium, of 450 extra medium pff .

Maarja veel succes! En bedankt voor jullie reacties xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valkenhorst kliniek? Welke pc? Ik zou je niet aanraden bij dr. Malfeyt te gaan.. Heb zelf slechte ervaringen met hem.....

xx BB

Hey je zei me eens dat de quan clinic niet te vertrouwen is. Wie heeft hier ervaringen mee? Ik zou mn pigmentvlekken op mn gezicht willen weglaseren en ze doen dat daar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, zie nu pas dat ik niet meer gereageerd heb....

Is jouw borst breder geworden dan na je vorige bv?

Hij is heel erg pro-brede prothesen. Bij mij is dat dus niet goed uitgevallen. Mijn borsten waren van zichzelf 12,5 cm breed en kreeg 450 cc medium profileren... Volgens mij dezelfde als jij zou krijgen?

Ik wil je niet onzeker maken, daar gas het me zeker niet om. Maar ik gun niemand mijn ellende.... Misschien is het mooier om een high profile te nemen, met een breedte van 12 of 12,5 cm? Als je grotere borsten wilt..... Denk ik dat je ze straks te plat en te breed gaat vinden, met die medium....

Succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Het gaat best goed bijna geen pijn nu de drains eruit zijn, alleen dat je gewoon niks mag is echt niet fijn Maarja dat moeten we er maar voor over hebben.

Ik durf je echt niet te zeggen wat ik voor een profile heb het ik ook eigenlijk niet gevraagd.

Staat dit op het paspoort (wat je mee krijgt ) zou ik maar zeggen.

Ik heb van mezelf al brede borsten 13 cm en dat vind ik zelf ook wel mooi, ben niet zo voor de steektietjes zou ik maar zeggen haha..

Ik heb ze vandaag weer even gezien en vind ze echt niet te breed en zo ver ik nu kan zien ook echt protectie genoeg al zit er natuurlijk nu wel nog vocht in, dus kan nog niet echt zeggen hoe het gaat worden, maar tot nu toe ben ik er heel blij mee..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Het gaat best goed bijna geen pijn nu de drains eruit zijn, alleen dat je gewoon niks mag is echt niet fijn Maarja dat moeten we er maar voor over hebben.

Ik durf je echt niet te zeggen wat ik voor een profile heb het ik ook eigenlijk niet gevraagd.

Staat dit op het paspoort (wat je mee krijgt ) zou ik maar zeggen.

Ik heb van mezelf al brede borsten 13 cm en dat vind ik zelf ook wel mooi, ben niet zo voor de steektietjes zou ik maar zeggen haha..

Ik heb ze vandaag weer even gezien en vind ze echt niet te breed en zo ver ik nu kan zien ook echt protectie genoeg al zit er natuurlijk nu wel nog vocht in, dus kan nog niet echt zeggen hoe het gaat worden, maar tot nu toe ben ik er heel blij mee..

X

Als je al bredere borsten van jezelf hebt, dan zal het sowieso wel medium profileren zijn. Bij REF op je kaartje, staat een nummer. Dit geeft het profileren aan. Kan wel voor je in de catalogus kijken als je wilt :)

Het praatje over punntieten is typisch van malfeyt. Ik heb nu ook geen punttieten, terwijl deze prothese anderhalve cm smaller is dan die ik van hem had ;)

Een goed herstel!!

Xx Bb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt malfeyt houdt inderdaad van brede tieten haha. Ik heb nu protheses erin van 11,4 maar mn borst is 13 cm. 450 cc medium zou teveel worden bij mij zei hij dus hij ging liever voor de 400 medium. Dan wordt het 13,7 met een projectie van 4,2 (nu heb ik 3,9). Iets breder pakken zal ik wel moeten met mn hangtitties haha en 13,7 lijkt mij niet teveel. Ben alleen bang dat de projectie me gaat tegenvallen. Nu had ik ergens een plaatje gevonden met maten van eurosilicoon maar blijkbaar was dat van de Natural Cohesive waar hij normaal gesproken niet mee werkt. Hij kon ze voor me bestellen maar ze voelen ietsjes minder zacht aan als de andere. Qua projectie zit ik daar beter met 4,8 maar de breedte is dan weer 13,2. Met een risico dat ik mn hangtitties niet weg krijg.

Hij wilt het nu ook dual plane gaan zetten, wat ik niet begrijp met mijn kapselvorming. Voor het sporten zou het beter zijn want als ik nu mn spieren aanspan zie je de prothese vervormen en mn eigen borst hangt er maar wat haha. Dat ga ik hem nog even vragen want ik heb nu nog meer kans op kapselvorming.

En best boobie, hartstikke bedankt voor je bezorgdheid. Zeker wil ik niet de ellende die jij hebt gehad, verschrikkelijk. Ik heb hem ook al gelijk aangegeven dat ik niet te brede protheses wilde dus de 450 raadde hij me dan ook gelijk af.

Ik hoop dus dat het verder wel allemaal goed gaat, ook omdat mijn protheses nu lager gezet gaan worden. Maarja m'n angsten ga ik hem ook nog allemaal zeggen in het tweede gesprek hihi.

P.s. Ik zal wat fotos posten hoe mn boobies nu zijn.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Halloo..

Nou even een update. Wou het toch even kwijt hihi.

10 juli krijg ik de operatie! Heb eindelijk goedkeuring gekregen van de verzekering na moeilijk gedoe. Het word waarschijnlijk 400cc medium profile. Hij zou onder de operatie kijken als 450 bij me past maar omdat ik het niet te opvallend groot wil denkt hij dat de 400 beter is. Hij gaat het dual plane plaatsen. Ben gister nog bij hem geweest waarom hij het eigenlijk dual plane wilde plaatsen omdat ik nu al kapsel heb achter de spier. Maar dat is toch echt de mooiste oplossing vanwegen mn eigen borst. En als je aanleg hebt voor kapsel krijg je het toch. Nou hopen dat ik het nooit meer krijg maarja.

Ik vind het allemaal wel erg spannend. De eerste x was ik alleen maar blij dt ik eindelijk boobies kreeg en nu ben ik toch wel bang dat het dalijk niet mooi word oooh.. Maar ik moet er maar vanuit gaan dat het allemaal goed komt.

Allemaal heel erg bdankt voor jullie reacties ik heb er veel aan gehad!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shame on me, ik heb niet meer gereageerd hierop....

Ik hoop voor je dat je je droomborsten krijgt. Maar als je de projectie wat weinig vindt, waarom ga je dan niet voor de high profile? In principe krijg je dan wat meer vulling, ook aan de bovenkant, wat jou echt niet zou misstaan, lijkt me...

Dan neem je een prothese van een cm of 12,5 breed (bijvoorbeeld de 450 cc high profile van eurosilicone) en dan zit je volgens mij veel meer in de buurt van wat je graag wilt..

Maar goed, ik ben ook maar een leek :P Al denk ik, dat je het zonde gaat vinden dat je weinig projectie genomen hebt (achteraf gezien) en gekozen hebt voor die breedte..... Ik wil je zeker niet onzeker maken, maar nogmaals: alleen maar goed laten nadenken over de juiste keuze.

Als je nu switcht naar high profile, dan kunnen ze die nog voor je bestellen, dus het is niet zo dat ik hier iets zit te vertellen wat toch niet meer kan ;)

Heel veel succes, en mocht je gewoon bij je keuze blijven, dan is dat prima natuurlijk. Hoop dat je heel tevreden zult zijn naderhand :)

(hopelijk komt mijn bericht niet sarcastisch over, want dat is niet mijn bedoeling. Ik probeer juist zo goed mogelijk te verwoorden wat ik bedoel, zonder jou mijn mening op te leggen hihi....)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyy best boobie.

Nee helemaal niet hoor haha is toch niet erg! Hartstikke lief dat je meedenkt!

Maar dat heb ik hem indd ook al gevraagd.

Maar het is dat mijn eigen borst veel breder is als die wat ik nu heb. Heb een silicoon van 11,4 en mn eigen borst is al 13 cm. Dus ik kan die high profile helaas niet pakken dan kom ik qua breedte niet uit. Nu heb ik wel gevraagd als hij de andere soort van eurosilicoon kon bestellen daar werken ze normaal gesproken niet mee dat is de iets stuggere silicoon de ES serie (natural cohesieve). Dan is het 450 cc en breedtje 13,2 en projectie 4,8. Dat leek mij perfect. Dus onder de operatie gaat hij kijken of dat kan met mn eigen borst. Hij zei wel dat dat behoorlijk groot kon worden maja ik wil het ook niet te overdreven het moet wel nog bij me passen.

Dus ik laat het verder maar aan hem over hij weet wat ik wel en niet wil. En waarschijnlijk verkijk ik me gewoon op de projectie. Ik denk als ik nu 400 cc pas en mn eigen borst er nog eens op dat dat toch ook wel een verschil maakt.

Ik heb me ook rot getwijfeld erover en nog steeds! Denk dat ik dat zal hebben tot de dag zelf hihi.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Malfeyt zegt dat de prothese breder moet zijn dan je eigen borst, maar dat is niet waar!! Ik ben geen enkele andere pc tegen gekomen die dat zegt. En ben bij 5 andere pc's op consult geweest..

Ook hier op het forum kom je het zelden tegen, dat iemand een bredere prothese krijgt dan zijn eigen borstbreedte.

Nu betreft het wel een wissel bij jou, dus dan kun je wel wat breder gaan idd, maar ik ben bang dat je een te brede borst met te weinig projectie gaat krijgen.

maar nu ga ik ophouden haha.

Een andere vraag.. Waarom ga je eigenlijk niet terug naar Meesters? Zij werkt in Orbis toch? Mijn nichtje is door haar geopereerd twee jaar geleden. Misschien dat ik er langs gelezen heb hoor, maar vroeg het me opeens af :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo echt. Dr meesters heeft mij dat ook verteld en volgens mij ging dat ook omdat mijn eigen borsten zo slap waren en geen lift wilde. Shoot me if i'm wrong hoor maar ik meende van wel.

Denk dat ik hem dan toch nog maar even ga bellen voor een afspraak. Die zal wel gek van me worden haha.

Ik ben bij dr. Meesters geweest, en tis eg een topchirurg daar niet van. Maar toen ik bij mn schoonzusje op bezoek ging toen ze net geopereerd was vond ik het in de kliniek veel fijner. Veel betere zorg etc, in het ziekenhuis moet je gelijk naar huis met paracetamolletje.

En nu het toch een wissel betreft wil ik wel wat betere zorg voor het geval dat. En in de kliniek scheelt het me ook nog eens 700 euro.

Dr. Meesters heeft altijd met Malfeyt samengewerkt en ze zei mij dat hij ook echt een topchirurg is. Ik ga absoluut niet meer na haar om haar werk want ze is heel goed. Maar puur qua zorg en prijs. En als ze me zelf verzekerd dat malfeyt ook echt goed is dan geloof ik dat wel.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.