Ga naar inhoud

Ervaring eurosilicoon??


Aanbevolen berichten

Hm oké

Ik ben natuurlijk geen PC, alleen voorzichtig geworden uit eigen ervaring.

Ik heb even naar je foto's gekeken en je lijkt idd wat ruimte te hebben. Bij een wissel kun je idd wat breder dan je eigen borst,maar mijn punt blijft eigenlijk de weinige projectie die je met de medium profileren zult hebben, en daardoor misschien minder vulling dan je zou wensen. Maar nogmaals: ik kan dat niet voor jou beslissen....

Hoe groot wil je je borsten eigenlijk hebben na de operatie? Wil je een c een d of een e?

Ik zeg ook niet dat malfeyt een slechte chirurg is, het enige waar ik een probleem mee had was de breedte van de prothese bij mezelf. Misschien is het niet goed dat ik die ervaring met iedereen deel en iedereen wil waarschuwen :P maarja.... Zo zit ik nou eenmaal in elkaar :)

Als jij ervan overtuigd bent dat malfeyt de goede keuze maakt, dan trek je niks van mij aan :)

Ik bedoelde het alleen goed. Wil niemand onzeker maken.

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik snap je volkomen hoor ik zou dat ook echt hebben als ik dat had meegemaakt van jou. Maar ik denk echt dat dit wel gaat passen. Mn schoonzusje is veel smaller als mij en die heeft ook de 400 en tis zo mooi het past perfect. Qua projectie is het bij haar nu evenveel als mij. Zij zegt dat ik dus waarschijnlijk veel meer qua projectie ga krijgen omdat ik toch wel genoeg eigen borst ervoor heb en zij helemaal niks.

Ik was/ben zelf ook erg bang dat de projectie me gaat tegenvallen. Maar malfeyt, meesters en zij dan zeggen echt dat ze wel groot gaan worden. Zou ik groter gaan word het veel te nep en overdreven. Dat wil ik dus echt niet.

Ik heb nu in bh's een E75. Dus in het echt eigenlijk een D. Ik wil het liefst 1 cupmaat groter gaan. En er is me verteld dat dit ook wel moet lukken.

Ik vind het zelf ook erg moeilijk :-(.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.