Ga naar inhoud

Bobpi : 11 augustus 2014 : Dr. Hay Winters : Jan van Goyen kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben nieuw en wil me even voorstellen en wat vragen afvuren.

Ik ben moeder van 4 kindjes.

Altijd cup A gehad totdat ik zwanger werd, toen verschoof het naar cup B.

Tijdens de borstvoedingsperiode cup C/D wat was ik blij!

Echter zijn mijn borsten compleet opgedroogd en zit er niet eens meer een cup AA

Lang getwijfeld wel of geen borstvergroting. Mijn man vind het niet nodig en vind me gewoon mooi maar bij mij blijft het echt een ding!

Ik wil me gewoon vrouw voelen en geen meisje van 10...

Ik heb zelf een tenger postuur 178 lang en 56 kilo

Hoeveel CC hebben vrouwen met een vergelijkbaar postuur genomen om op een C uit te komen?

Ik zal in mijn galerij foto' plaatsen van mijn boezem en mijn platte borstkas

Ik dacht zelf aan 300 cc en mijn PC dacht aan 335 a 375 omdat ik al kinderen heb gehad en de huid rekbaar is?

Graag advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat was het advies van je PC op of onder de spier dat maakt toch wel wat uit.

Zoek op google naar voor en na foto's van BV en dan op het aantal cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Je pc kan je precies vertellen hoeveel je nodig heb om op een mooie c uit te komen. Ik had een slappe C (volgens de hunkemoller site een a hahaha) en ik heb er 350 en 375 cc in laten zetten. Ik ben uitgekomen op een F. ik ben 1.64 en ik weeg 65 kilo, Dus niet echt tenger. het heeft er dan natuurlijk ook nog mee te maken of je op de spier of dual plane laat zetten..al met al weet je pc met een beetje passen en meten het beste waar je op uitkomt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Ik heb ook nooit bosten gehad alleen tijdens de borstvoeding... 3x en zat toen ook op een C wat uiteraard als sneeuw voor de zon vertrok en als 2 uirgeknepen theezakjes bleef hangen. Ik ben waarschijnlijk iets tengerder met 50 kilo en 174cm maar heb 330 cc dual plane medium profile gekregen en zit nu op een 70 D.

Succes met je keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua cupmaat precies mijn verhaal! Van B - D - A en daarna A - C - AA (als je het zo nog mocht noemen).

Voor mijn man hoefde het ook niet zo, hij heeft me zien veranderen en weet dus waarom ik zo was als ik voor de operatie was. Maar hij begreep heel goed waarom ik het wilde en steunt me daarom ook volledig in de keuze die ik heb gemaakt en inmiddels heb laten uitvoeren. En vindt het resultaat ook mooi, maar is vooral blij dat ik er nu zo gelukkig mee ben en er weer een zelfverzekerde vrouw naast m staat.

Qua cc zou ik echt vertrouwen op wat je pc adviseert. Er wordt hier veel over cc's gesproken, maar het resultaat is ook weer afhankelijk van de manier van plaatsen en van wat voor prothese het is. Rond of anatomisch. Breedte, hoogte, projectie... Geef goed aan wat je wilt en neem foto's mee van wat je mooi vindt.

Ik ben 1,70 en weeg 50kg. Door de afmetingen van mij borstkas werd ik beperkt in de keuze van protheses, maar wat ik nu heb gekregen is precies wat ik wilde en ik ben er heel blij mee. Een langer iemand zal waarschijnlijk de full height versie van mijn protheses krijgen, maar dan zal de projectie weer wat afnemen bijv.

Ik heb daarom specifiek gevraagd welke het werd en een tabel bestudeerd van Natrelle om te zien wat ik nu kreeg. En extra nagevraagd of ik echt de full projection kreeg, omdat ik dat heel belangrijk vond (qua zij aanzicht).

Succes in ieder geval met het hele proces!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was ook plat en heb 275 CC gekregen en zou ook op een C uitkomen, foto's in mijn gallerij.

Als ik jou was zou ik best naar het advies van de pc luisteren, die weten het altijd het beste :)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reactie's! Ik stel het erg op prijs.

Ik ga inderdaad nog maar eens de tabel van natrelle bestuderen.

Het wordt in elk geval de anatomische dual plane

De keuzes zijn

Medium height Full projection

of de

Full height Full projection

335 cc of 375 cc advies van de PC en ik zat zelf ook richting 300 cc te denken

PC wil wel de 375 proberen ivm de rekbaarheid van de huid en mijn lengte

Vanochtend gebeld en 11 augustus wordt D day :) spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je hulp! Ik herkende mezelf ook meteen in jouw verhaal :)

Ik heb de link van natrelle gevonden en ben er meteen eff in gedoken

De PC adviseerde FF of MF maar als ik de maten zo bekijk zegt mijn gevoel geen FF

Dat lijkt me zo hoog

Ik neig zelf meer naar MF 375 maar eigenlijk nog meer naar de MX 370 wat minder breed en hoog en qua projectie iets meer vooruit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik zelf ben 173 en kom net niet tegen de 51kg, zelf krijg ik 10juni mijn boobies dus foto's heb ik nog niet voor je maar die volgen heel gauw natuurlijk!

Volgens mijn behandelend arts kon er makkelijk 300cc in en daar ga ik dan ook voor; mentor 300cc rond voor de spier.

Dit zou uit moeten komen op een C van mijzelf heb ik nu (nog 13 dagen :) ) een klein A cupje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je hulp! Ik herkende mezelf ook meteen in jouw verhaal :)

Ik heb de link van natrelle gevonden en ben er meteen eff in gedoken

De PC adviseerde FF of MF maar als ik de maten zo bekijk zegt mijn gevoel geen FF

Dat lijkt me zo hoog

Ik neig zelf meer naar MF 375 maar eigenlijk nog meer naar de MX 370 wat minder breed en hoog en qua projectie iets meer vooruit

MX is er alleen niet in de 'soft touch', weet niet of je dat belangrijk vindt? Dacht zeg t even ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bobpi :)

Ik ben zelf 179 en weeg 56 kilo. Heb 380 cc anatomisch dual plane gekregen. Bh maat is nu 70 D maar vind ze eruit zien als een c. Je moet me maar even toevoegen als je foto's wilt zien!

Was jouw 380 cc een moderate height Full projection

of full height full projection prothese?

Erg benieuwd ! Ons postuur is nagenoeg hetzelfde en ik vind jouw borsten nu prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bobpi! Gefeliciteerd met je datum, super!! Ik zal vanavond of morgen even op het kaartje kijken wat ik meegekregen heb na de operatie, dacht in ieder geval high profile. Dank je voor het compliment :) Hoop dat jij ook zo tevreden gaat zijn! Geniet alvast van de aanloop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat ik gemerkt heb is dat het ook heel erg ligt aan welk merk je gaat krijgen of kiezen.

Het ene merk geeft namelijk minder projectie tov de breedte dan het andere. Als je zoals jij, gemiddeld groot bent kun je vrij veel kanten op, afhankelijk van wat je wilt bereiken.

Wel wil ik je meegeven, nepperds vragen om een grotere BH maat dan dat ze daadwerkelijk ogen. Dus om nou te zeggen kijk ik heb nu een F, daar heb je niks aan, want het lijkt eerder een C of kleine D, ook nog eens afhankelijk van wat ik aan heb.

Dus bij twijfel, ga voor de hogere cc :P

Ps.. bij welke PC ga je eigenlijk? Want verschillende kunnen verschillende adviezen geven en ik zou niet zomaar bij de eerste meteen alles regelen. Daarnaast las ik iets over Natrelle? Hier ben ik zelf niet echt fan van, ga dan liever voor mentor ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren mijn laatste consult gehad voor de operatie van 11 augustus.

Het wordt nu definitief de jan van goyen kliniek in Amsterdam.

hay winters gaat de operatie doen.

Keuze prothese is 375cc MF 13 cm breed 12.1 hoog en projectie 5.2

dual plane cohesive

MF = Medium height en Full projection

Ik mag vrij snel gewoon weer bewegen, voorzichtig tillen (zolang het ok voelt) en op mijn zij slapen.

Als de wond dicht is na 2 weken weer zwemmen of badderen.

1 ding mag echt 6 weken niet en dat is de ellebogen boven de schouders!

Het lukt me zelf niet om mijn onderwerp in operatieverslagen te plaatsen, zouden de moderators dat voor mij willen doen?

Dr Hay Winters, Jan van Goyen kliniek 11 augustus

Hoewel ik het doodeng vind heb ik er ook super veel zijn in :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zijn er nog meer meiden die natrelle 375cc dual plane hebben gekregen?

Ik zou zo graag wat meer voorbeelden willen zien om een idee te krijgen hoe groot dat nu precies is.

Wat was jullie breedte maat?

Hoe meet je de breedte van je borst. Waar begin je met meten?

Of is daar een tabel voor? Van hoe breed welke prothese maat

Alvast bedankt voor de reacties :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Morgen is het dan eindelijk zo ver! Ik kan er op de fiets naartoe en ik word gehaald door mijn zusje. Hoe lang duurt de ingreep eigenlijk? Of hoe snel sta je weer buiten? Dat ben ik helemaal vergeten te vragen...

Wie heeft er een schema met vergelijkbare medicatie?

Ik krijg tramadol 3 x per dag

arthrotec 3 x per dag

En

Max 4 x 1000mg paracetamol....

Dat is toch wel erg veel...

Ik heb zelf nog omeprazol in huis als maagbeschermer.

Ik heb enkel wat kleding de lipoelastic oplader en telefoon mee want ik zit dichtbij huis.

Zijn er nog dingen die echt handig zijn om mee te nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het dan eindelijk zo ver! Ik kan er op de fiets naartoe en ik word gehaald door mijn zusje. Hoe lang duurt de ingreep eigenlijk? Of hoe snel sta je weer buiten? Dat ben ik helemaal vergeten te vragen...

Wie heeft er een schema met vergelijkbare medicatie?

Ik krijg tramadol 3 x per dag

arthrotec 3 x per dag

En

Max 4 x 1000mg paracetamol....

Dat is toch wel erg veel...

Ik heb zelf nog omeprazol in huis als maagbeschermer.

Ik heb enkel wat kleding de lipoelastic oplader en telefoon mee want ik zit dichtbij huis.

Zijn er nog dingen die echt handig zijn om mee te nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe duurt de ingreep een uur, maar je bent natuurlijk langer bezig omdat je nog moet uitslapen enzo. Sommige blijven de hele dag, anderen gaan na een paar uur naar huis, hangt er vanaf hoe je je voelt.

Zo, aardig wat medicijnen inderdaad! Ik moest alleen 4x 1000mg paracetamol innemen, enige tip die ik over je medicijnen kan geven is; neem ze in! Ook al heb je op dat moment geen pijn, niet eigenwijs doen. Zet er 's nachts je wekker voor dan is het allemaal een stuk dragelijker :)

Voor de dag zelf zou ik inderdaad iets te lezen of te doen meenemen, makkelijke kleding (vestje en joggingbroek ofzo) en een flesje water kan ook wel fijn zijn. Ik was zelf de halve dag aan het slapen dus heb niet veel nodig gehad om mezelf te vermaken, dus veel heb je ook niet nodig.

En niks eten en drinken van tevoren natuurlijk! Nagellak eraf en geen make-up op. Succes morgen en alvast veel plezier met je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.