Ga naar inhoud

Even voorstellen


Ninanina

Aanbevolen berichten

Hi!

Ik lees al een tijdje mee en vind dit een geweldig forum, met veel informatie!

A.s zaterdag heb ik mijn eerste consult bij dokter koopmann.. Best een beetje spannend!!

Ik heb al een lijstje gemaakt met vragen die ik wil stellen. Ik neem mijn moeder mee naar het consult. Nu vroeg ik mij af of het "vreemd" is als ik mijn vriend ook mee neem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid,

welkom en leuk dat je al zo snel een consult hebt, spannend !!

lijstje is altijd goed anders vergeet je de helft, en nee hoor helemaal niet gek als je vriend ook mee gaat, gewoon doen

ook is het altijd verstandig om een aantal verschillende consulten te plannen bij pc's. zodat je kan vergelijken en om te kijken waar jij je het prettigst voelt

als je ook even in de zoekbalk intikt dr koopmann zie je daar ook wel verhalen over deze arts

gr

succes bij je consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk!! Ik ben ook door dokter koopmann " geholpen" en super tevreden!! Ik had ook mijn wederhelft meegenomen hoor... Hij mocht de tekst verwerking doen en bij thuis komst nog 8 x het verhaal vertellen al enig idee wat je wilt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees inderdaad veel goede verhalen over dokter koopmann! Ik weet ongeveer wel wat ik wil.. Ik heb nu een 70a en wil graag uitkomen op een volle C.

Ik doe 4/5 keer per week aan krachttraining/cadio. En heb gelezen dat je je borstspier na een borstvergroting, dual plane of achter de borstspier, niet meer mag trainen. Mijn voorkeur gaat dan dus ook uit naar "voor" de spier. Even laten adviseren of dat mogelijk is aangezien ik best laag in mijn vetpercentage zit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je genoeg weefsel hebt, dan is het mooi als het voor de spier kan, vaak plaatsen ze ook wel anatomische protheses als je iets minder weefsel hebt, want met die protheses zie je dan de randen niet of veel minder, maar dat zal je pc je allemaal vertellen

na dual plane of achter de spier kan en mag je gewoon na de genezing weer trainen hoor, alleen duurt het iets langer eer je dat weer kan, maar het kan wel hoor, er zijn hier op het forum genoeg dames die na dual plane weer krachttraining doen, dus dat zal geen probleem worden

ben benieuwd wat je pc je gaat aanraden,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.