Ga naar inhoud

Aesthetic Beauty Veldhoven afspraken Amstelveen


Lesley81

Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

Ik ben gisteren geweest bij Aesthetic Beauty Clinics voor een consult daarbij is afgesproken dat de offerte gestuurd zou worden van alle afgesproken dingen incl prijsopgave. Mijn vraag is wie is daar ook geweest en hoelang moesten jullie daarop wachten? Had ik het nou maar gevraagd want ik zit iedere keer mijn email te checken. En natuurlijk is het druk dus misschien duurt het wel even. Maar nu ik het besloten heb kan ik zo moeilijk geduld op brengen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! De prijs is toch standaard 2600,-all in? Tenzij je geen rond coh 1 hebt natuurlijk.,..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt dat staat ook online.

Waarom krijg je die nog weer toegestuurd dan? ;)

En heb je al een datum? Leuk hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt na je gesprek nogmaals alle informatie over de email. Zodat je thuis nogmaals rustig kan nalezen en daarnaast de uiteindelijke prijsopgave van de door jouw besproken protheses. Ik had gehoopt op dat ik voor €2600 kon gaan, maar tijdens het consult waren de anatomische bij mijn bouw toch mooier. Ik wacht nu nog of de exacte datum die ik wil beschikbaar is. Hopelijk hoor ik dat morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O echt? Ik wil juist meer bolling bovenin , dus ga zeker niet voor anatomisch,

Ik zou ze ook graag voor de spier willen, hopend at dat gaat lukken!

In augustus wil je he? Ben benieuwd of je de datum wel krijgt ..

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leonie ik wilde ook juist meer bolling bovenin maar door mijn bouw en borstweefsel ofzo waren het juist de anatomische die voor meer bolling boven zouden zorgen. Anders zou ik van bovenaf minder geleidelijk aflopen waardoor de bolling onderin groter zou lijken had ik begrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ik heb hier juist vaak gelezen dat rond ook wel zakt naar 'anatomisch..' ?

Naja zal het wel horen op consult, iedereen heeft een ander lichaam natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomische zijn juist platter aan de bovenkant, dus dan krijg je juist minder bolling van boven volgens mij. Was het de pc die je dit adviseerde of een consulente? Als het de pc is zal het wel goed zijn, maar consulentes zitten er nog wel eens naast dus dan zou ik het gesprek met de pc Nog even afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal idd bij iedereen anders zijn, maar Miss kun je nog op consult gaan bij meerdere pc's??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Dames,

Ik wacht nog op de definitieve datum. Helaas voor Clinic Amstelveen hebben ze nog geen vooruitzicht over augustus. Ben ruim 2 weken geleden op consult geweest in Veldhoven en toen hadden ze alleen mei & juni data beschikbaar. 2 weken lijkt mij nog te vroeg om het ze nogmaals te vragen. Wat zouden jullie doen? Ik ben een beetje bang dat ze door drukte mij misschien vergeten. Ik vraag me af hoe ze voor al die dames in de gaten gaan houden dat ze nog een datum moeten krijgen. Ach misshien vraag ik het ze toch maar gewoon. Ze zijn het vast gewend dat mensen soms een beetje ongeduldig zijn. Ik wil ook al zo lang grote borsten :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad een emailtje eruit gegooid vandaag. Ik wacht even op antwoord en anders bel ik volgende week even. Ik zal bij jou dat je nu groter gaat bij de wissel. Ik twijfel zelf ook over het aantal geadviseerde cc's doordat ik zo vaak lees dat het wanneer de protheses in je lichaam zitten zoveel kleiner eruit kan zien. Geadviseerd is tussen de 300-350 cc maar ik denk dat ik ga vragen of er ook 400cc in kan. Ik weet namelijk niet meer of dit wat geadviseerd is nu meteen ook het maximale was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word ook weer via hun geopereerd!

Ze zien er in het echt kleiner uit vind ik dan bij de pas sessie..

is me behoorlijk tegen gevallen!

niet voor niks binnen het jaar een wissel, en weer zo'n bult geld kwijt..

Dus ik zou het vragen kunnen ze tijdens de operatie nog kijken wat t mooiste is!

zou jammer zijn als het je dalijk ook zo tegen valt!

En ze lulle je er gewoon uit als je zegt dit lijkt nog niet op het volume van de pas sessie!

Zullen ze nooit toegeven en ze dekken zich erg goed in dus je wint het nooit!

Vandaar dat het gewoon in een keer goed moet zijn er zijn hier zoveel meiden die een wissel willen omdat ze het groter verwacht hadden..

succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ja gewoon bellen hoor haha

Weet je toevallig al wat meer?

Nep boobies zien er inderdaad vaak kleiner uit dan natuurlijke borsten in delfde maat.

Ik hoor heel vaak dat die passprothese er inderdaad groter uitzien dan het resultaat. Het wennen aan je nieuwe maat gaat ook heel snel waardoor je bijna niet meer weet wat je er voor had hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik had gemaild en kreeg een mailtje terug dat ze toevallig die dag de datum kregen te horen. Verder worden er meerdere maten tijdens de operatie meegebracht door de pc en ik ga daarnaast nog duidelijk aangegeven dat ik zo ie zo niet te klein wil gaan. Liever teveel dan een maatje te klein zeg ik. Teveel ga ik vast aan wennen en voor een 2e keer gaan omdat ze te klein zijn lijkt mij ook niks en trouwens daar heb ik het geld ook niet voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.