Ga naar inhoud

Matje : 18 juni 2014 : Dr. Decoopman : Brugge


Aanbevolen berichten

hoi,

wat vervelend dat je bang aan het worden bent, heb je dan niet genoeg informatie gehad van de pc?

Ik heb zelf geen ervaring met deze arts, maar idd als je de zoekbalk gebruikt dan staan daar wel een aantal dingen over hem.

Heb je alles vast gelegd, operatie datum, betaling etc, zo niet is het misschien wel een optie om ook nog eventueel meerdere consulten bij andere pc's te doen, zodat je zelf kan vergelijken, en kijken waar jij je het prettigst voelt

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zou ik wel doen als ik jou was, of desnoods gewoon nog een extra consult aanvragen, want zo onzeker en bang moet je geen operatie in gaan., lijkt me geen prettig gevoel, het is beter om alles duidelijk te krijgen en weten wat er allemaal gaat gebeuren.

schrijf vooraf even al je vragen op, anders vergeet je misschien een aantal dingen.

wanneer staat je bv gepland ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bv achter de rug van gisteren ;-) achter de spier via oksel , gstren een helse dag gehad 7 u 30 binnen en savonds om 18 u naar huis maar resultaat ziey er super uit , vandaag ng steeds enorm verl pijn , dan vooral de linker borst en keelpijn van de verdoving , .. Hoop dat pijnstillers wat helpen vandaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo Matje, je bent wsch al even weg van dit forum, aangezien je je bv al hebt laten doen. Ben je tevreden over het resultaat? Donderdag is het mijn beurt. Alles ligt ook al vast, maar er is weinig te vinden over dr. Decoopman. Dus ook gigantische twijfel. Ik ken wel 2 meiden die daar geweest zijn en er ook héél tevreden over zijn. Ik wil ook terug naar een vollere B of kleine C. Thanks vr de info. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.