Ga naar inhoud

Werken na borstvergroting


Rose1988

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Zijn er hier toevallig ook verpleegkundigen die een borstvergroting hebben laten doen? Wanneer gingen jullie weer aan het werk en wat heb je kunnen doen? Ik denk dat heel veel dingen al niet kunnen omdat je armen dan te hoog komen. Ook al is het bijv maar iets simpels zoals een infuuszak verwisselen.

Ik hoor graag van jullie want 6 weken thuis zitten is niks voor mij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar ook een topic over geopend , zie zoekbalk, staat ook veel info in ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben begonnen met halve dagen na 6 weken vakantie, doordat ik in december geholpen ben had ik mazzel omdat in de kerst veel dagen weg vielen waardoor ik minder verlof heb hoeven opnemen. Daarna ben ik begonnen met halve dagen en na een week weer vollop ertegen aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik ben dan geen verpleegkundige, maar werk als verzorgende in een verpleeghuis.. Ik heb ruim 7 weken vakantie opgenomen, dit ook om te voorkomen dat ik toch de dingen sneller ga doen dan toegestaan is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb afgesproken om de eerste 3 weken zowiezo thuis te blijven en dan daarna kijken wat gaat.

Ik ga zeker niks forceren of doen wat ik niet mag. Als het daardoor niet goed geneest blijf ik daar altijd spijt van houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ja maar ik ben zo'n type als ik me dan goed voel en geen pijn heb dat ik dan ook wel ff een steunkous aan kan trekken of toch de wat lichtere mensen help en dan forceer je toch al snel wat.. en ik werk op een afdeling met dementerenden waarbij agressie 1 van de dagelijkse dingen is en een klap op mijn nieuwe boobs zat ik niet op te wachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.