Ga naar inhoud

Wie o wie z'n boobies zijn made by drs. Refaat Karim!?


jetje

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Afgelopen zaterdag heb ik een consult gehad bij Diana Gabriels. Zelf had ik de voorkeur voor Schiettecatte maar Diana

suggereert dat drs. Refaat Karim beter bij mij past. Volgende maand heb ik een afspraak bij deze pc. natuurlijk probeer

ik nu zoveel mogelijk info te verzamelen en zou graag een beeld krijgen bij het soort borsten dat hij plaatst. Nu schets mijn

verbazing dat er weinig te vinden is over deze pc.

Dus meiden als er iemand is die info/foto's met mij zou willen delen, heel graag!

Alvast bedankt :48::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees even mee ! Mijn voorkeur ging uit naar Frans maar omdat Amstelveen bij mij om de hoek ligt en dit makkelijker te regelen valt qua vervoer zit ik er toch aan te denken om het door Karim te laten doen maar tot mijn verbazing komt deze naam ook maar weinig voor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 26 mei geopereerd door deze arts, wel veel vertrouwen in. inderdaad wel voor de spier, ik krijg 350 CC mentor, medium high profile. Heb nu een slappe 80b hoop op een mooie 80c uit te komen.

Op kliniekervaringen.nl kun je een aantal recensies over hem vinden. Heel erg positief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie!

Wat spannend Gerda dat is overmorgen al! Ik wens je heel veel succes :71: laat je even weten hoe het is gegaan?

De ervaringen heb ik inderdaad gelezen,op zich heb ik wel een goed gevoel bij deze arts en ga ook zeker voor een

consult bij hem. 26 mei heb ik eerst een consult bij dr. Nio daat ben ik ook erg benieuwd naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 26 mei geopereerd door deze arts, wel veel vertrouwen in. inderdaad wel voor de spier, ik krijg 350 CC mentor, medium high profile. Heb nu een slappe 80b hoop op een mooie 80c uit te komen.

Op kliniekervaringen.nl kun je een aantal recensies over hem vinden. Heel erg positief.

Ik heb het vermoede dat je daarmee op een flinke D uit zult komen..

Heb nu ook een slappe B en mij is 300 cc aangeraden voor een mooie C

Of bij mij pakt het veel kleiner uit....dat zou ook nog kunnen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jetje,

Ik hou je op de hoogte, was gister heel nerveus, maar vandaag redelijk rustig! Mijn kinderen zijn uit logeren dus kan rustig alles voorbereiden, huis schoonmaken en vooraadje eten aanmaken ;-)

Succes met je consult morgen bij Dr Nio, waar werkt deze arts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amber,

Ik heb draag 80/b maximizer maar heb nog ruimte, eigenlijk zou ik een 85 A moeten dragen maar deze bestaat niet in maximimizer. Behalve een brede borstkas heb ik ook brede borsten . De arts heeft me verzekerd dat ik dit aantal CC echt nodig had, minder kon niet. Want de breedte moet eerst opgevuld worden. En echt over cupmaten doet hij weinig uitspraken.

Een vriendin van mij ging van een 70b met 345 cc naar een 70e maar om nou te zeggen dat ik haar borsten mega groot vind ook niet echt.

Heb ook weleens gehoord dat "nep"borsten een maat kleiner lijken. Ik zie het wel, als het maar mooi wordt en ook over een aantal weken kan zeggen dat het het waard is geweest ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 19mei op consult geweest eerst bij Diana Gabriels en een uurtje later meteen bij dr.Karim hij gaf mij echt het gevoel me mooier te willen maken en me niet zomaar iets aan te smeren wat niet bij mijn postuur zou passen 300cc rond boven de borstspier ( want daar is hij inderdaad wel voorstander van als het mogelijk is ). Na deze twee gesprekken en al maanden speurwerk op het internet ging ik dan ook zonder vragen de kliniek uit. Over precies 2 weken 10juni ben ik dan eindelijk aan de beurt :). Hoe was het consult bij Dr. Nio, al een keus kunnen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Bedankt voor jullie reacties, wat leuk om op deze manier wat meer te weten te komen :62:

Allereerst ben ik erg benieuwd hoe het met Gerda is gegaan, dus Gerda zodra je weer kunt typen vertel!

Wat spannend Danielle dat je al zo snel geholpen kunt worden, jeetje je kunt al aftellen. Ben zelf ook al maanden aan het speuren en na mijn consult bij Nio weer veel wijzer geworden. Zelf wilde ik graag implantaten op de spier geplaatst vandaar dat Diana mij doorverwezen heeft naar dr. Refaat Karim waar ik eind juni een consult heb. Nio is volgens mij ook een een prima arts had een duidelijk verhaal en helder advies: 550 a 600 cc UHP dual plane geplaatst. Mocht ik wel voor de spier kiezen dan kreeg ik garantie tot de voordeur aangezien ik veel kans heb op rimpelvorming (te weinig vetweefsel). Nu ben ik toch heel benieuwd wat dr. Karim gaat adviseren. Na wat speurwerk op het net heb ik wel een heel positief beeld van deze arts.

Ooh Gerda Nio werkt in het SLAZ in Amsterdam. Veel succes met je herstel!

Groetjes Jet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het achteraf zelf ook niet geloven maar volgens dr. Karim zou voor spier prima kunnen, weet niet of het de zenuwen zijn maar de laatste dagen twijfel ik daar zelf heel erg over. Hierover ook al contact gezocht met de kliniek en zij gaan het bespreken, erg fijn dat je meteen geholpen word als je toch nog vragen hebt voor de operatie :) Ben inderdaad al aan het aftellen nog 10 ( bijna 9 haha ) te gaan !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Danielle,

Wat een dilemma's hè :wacko: . Waarom twijfel jij aan het plaatsen voor de spier?

Ik dacht zelf dat het bij mij wel kon aangezien ik toch wel wat (lege) borst heb. Nu heeft Nio mij wel op een aantal dingen gewezen dat me aan het denken zet. Rimpelvorming en randen zien zou zo zonde zijn. Aan de andere kant bij dual plane heb ik kans op een double bubble (zeg ik dit goed?). Ik heb nu voor de zekerheid ook nog een consult gepland bij Schiettecatte aangezien hij ook wel dual plane plaatst.

Wel fijn dat de kliniek je zorgen serieus neemt en het nogmaals gaan bespreken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus het gene wat mij erg aan het twijfelen zet.. Ik ben 1,73m en 52 kg kerngezond maar wel slank dus. Omdat je zoveel cm vet? Weefsel? Nodig hebt om geen randen en plooien te zien twijfel ik daar zelf erg aan. Een double bubble zou daarin tegen ook wel erg jammer zijn.. Inderdaad dilemma's haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben het zelfde postuur, ik ben 1.74 met een gewicht van 53 kilo. Wel heb ik borstweefsel maar geen vulling boven zeg maar. Ik vind het ook wel een dingetje dat er zóveel cc's nodig zijn. Nou ja het advies van Schiettecatte en Karim maar afwachten ben benieuwd of dat overeen komt met dat van Nio en misschien even opzoek naar dames hier op het forum met dezelfde vóór situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik mag een dagje ervoor, het mag nu wel eindelijk zo ver zijn! Worden ze voor de spier geplaatst?!

Zeker spannend ! Ben super benieuwd ! Ik ga straks naar het consult met Karim. Maar ik ga ervanuit dat het boven de spier wordt geplaatst aangezien hij daar een voorstander van is.

Straks nog even doorpassen voor de zekerheid en dan hoor ik het wel ! Hoeveel CC neem jij ? Waarschijnlijk staat dat hier boven ergens vermeld... maar ik lees er over heen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker spannend ! Ben super benieuwd ! Ik ga straks naar het consult met Karim. Maar ik ga ervanuit dat het boven de spier wordt geplaatst aangezien hij daar een voorstander van is.

Straks nog even doorpassen voor de zekerheid en dan hoor ik het wel ! Hoeveel CC neem jij ? Waarschijnlijk staat dat hier boven ergens vermeld... maar ik lees er over heen !

Ben benieuwd wat hij je aan gaat raden, maar inderdaad voor de spier is wel waar hij het liefst voor gaat als dat mogelijk is. Zelf twijfel ik of dat bij mij wel kan door mijn tengere postuur maar hij is er van overtuigd dat het kan.. Zal wel de zenuwen en twijfels vooraf zijn waar ik al zoveel over gelezen had. Succes bij je consult straks! Spannend dat je die nog zo kort ervoor hebt hoor! Dr. Karim heeft mij mentor 300cc rond aangeraden voor de spier uiteraard .. Hoop van aan 70a naar een mooie C cup te gaan :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij Karim geweest. Fijn gevoel bij. Diana had aangegeven dat 350-375 wel prima zou zijn. Mooi niet dus. Bij mij kan er max 275/300 cc in Mentor HP. Meer zou kunnen maar dan bij een andere arts.

Beetje dubbel gevoel ! Ga eens rondsnuffelen naar voorbeelden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Dr karim kijkt ook echt naar je bouw, je huid en de ruimte die je hebt. Diana's advies bij mij was 325 cc om dat ik niet te groot wilde, maar ik had volgems dr Karim echt min 350 nodig en heb uiteindelijk 375 gekregen. En ik heb nooit een grootte cup gehad A of B, maar ik heb wel een onderwijdte van 80/85. Dat heeft er ook mee te maken.

En ik zag laatst de borsten van iemand die "maar" 195 cc had maar die waren absoluut niet klein maar hardstikke mooi!

Moeilijk he zo'n beslissing? Succes met het nemen van je beslissing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben uiteindelijk toch heel erg blij met het advies van Dr. Karim. Ik wil echt geen "lelijke" tieten krijgen ! Ik kwam binnen met het idee dat ik een mooie C wou hebben. Ik ben 1.76 en 57 kilo ongeveer.. dus dat leek mij wel een mooie maat. Volgens Diana kon ik prima een D hebben. Stond ook erg leuk zo met die BH onder mn t-shirt. Ben thuis even gaan rondsnuffelen en passen/meten. Ben nu zeer tevreden over de eerlijkheid van dr. Karim.

Ik krijg echt het gevoel dat hij me mooier wilt maken. Hij geeft ook hele goede uitleg over waarom iets wel of niet zou kunnen.

Ben heel nieuwschrierig naar jou eindresultaat Danielle.

Mijn operatie is alleen verplaats naar de 16e omdat er helemaal geen plek was op 11 juni :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.