Ga naar inhoud

Wie o wie z'n boobies zijn made by drs. Refaat Karim!?


jetje

Aanbevolen berichten

Ik ben uiteindelijk toch heel erg blij met het advies van Dr. Karim. Ik wil echt geen "lelijke" tieten krijgen ! Ik kwam binnen met het idee dat ik een mooie C wou hebben. Ik ben 1.76 en 57 kilo ongeveer.. dus dat leek mij wel een mooie maat. Volgens Diana kon ik prima een D hebben. Stond ook erg leuk zo met die BH onder mn t-shirt. Ben thuis even gaan rondsnuffelen en passen/meten. Ben nu zeer tevreden over de eerlijkheid van dr. Karim.

Ik krijg echt het gevoel dat hij me mooier wilt maken. Hij geeft ook hele goede uitleg over waarom iets wel of niet zou kunnen.

Ben heel nieuwschrierig naar jou eindresultaat Danielle.

Mijn operatie is alleen verplaats naar de 16e omdat er helemaal geen plek was op 11 juni :)

Zo voelde het voor mij inderdaad ook, en is mij na een telefonisch gesprek met Gerie ( natuurlijk ik met me twijfels haha val dr lastig ) nogmaals op het hart gedrukt. Als iets je niet mooier maakt dat doet drs Karim het niet! Ik ben eindelijk vandaag om 16uur gebeld en moet dinsdag 7;30uur aanwezig zijn, denk dat ik de eerste ben die geholpen gaat worden OVER 4 DAGEN KRIJG IK BOOOOBS! :) Volgens mij word heel mn omgeving al gek van me haha. Zal na de operatie zsm beginnen foto's op mijn profiel te zetten..! Wel een beetje *$#!@ dat je 5 dagen langer moet aftellen hoor :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook "maar" 200 cc. Kwam van een goede B heb nu een E, lijkt een D. Ik heb ook naar mijn chirurg geluisterd die heeft het echt goed gezien! Had ze niet groter of kleiner willen hebben. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt niet veel maar als je daarmee op zo een mooie cup uitkomt is dat toch meer dan genoeg! Ik hou het niet meer werd ik afgelopen week al gek van mezelf is het nu alleen maar erger geworden.. Ben ik er straks wel blij mee ,wat als ik straks weer een van de weinige waarbij iets mis gaat en ik met nog lelijkere ( voor zover dat kan ;) ) borsten rond loop.. Laat het maar gauw dinsdag zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt niet veel maar als je daarmee op zo een mooie cup uitkomt is dat toch meer dan genoeg! Ik hou het niet meer werd ik afgelopen week al gek van mezelf is het nu alleen maar erger geworden.. Ben ik er straks wel blij mee ,wat als ik straks weer een van de weinige waarbij iets mis gaat en ik met nog lelijkere ( voor zover dat kan ;) ) borsten rond loop.. Laat het maar gauw dinsdag zijn :)

Hahaa ik kan het me voorstellen. Ik heb nu nog nergens last van hoor. Misschien komt dat nogwel. Ik ben wel egt heel nieuwschierig naar jou verslag en resultaat ! Zo snel mogelijk laten weten he! hahaha. Je zult er zeker blij mee zijn. Alles beter dan wat we nu hebben toch? Straks lekker bikini shoppe!!! Ik ga voor het eerst in me leve een sportbh dragen. IK heb hem binnengekregen hahha ik lach me rot als k dat ding zie liggen.

Vraagje.. Wat neem je eigenlijk mee naar DE dag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaa ik kan het me voorstellen. Ik heb nu nog nergens last van hoor. Misschien komt dat nogwel. Ik ben wel egt heel nieuwschierig naar jou verslag en resultaat ! Zo snel mogelijk laten weten he! hahaha. Je zult er zeker blij mee zijn. Alles beter dan wat we nu hebben toch? Straks lekker bikini shoppe!!! Ik ga voor het eerst in me leve een sportbh dragen. IK heb hem binnengekregen hahha ik lach me rot als k dat ding zie liggen.

Vraagje.. Wat neem je eigenlijk mee naar DE dag?

Dat komt vast nog wel, kan niet anders! Erg he die bh's! Haha ziet er niet uit, kreeg ze van de week binnen meteen aangepast natuurlijk echt onwijs sexy not! ik leek wel een kerel haha.. Heb al 7 keer me tas ingepakt en nu ga ik pas realistisch denken, enige wat ik nodig heb is mezelf me lipoelastic en een portomenee. Opmaken mag toch niet en ben er van overtuigd dat ik daar daarna ook geen zin in heb. Oja! En cola en dextro zit er in omdat ik had gelezen dat dat tegen de eventuele misselijkheid kan helpen. Toen ik gisteren door de Hunkemöller liep en keek naar wat het gaat worden kan ik het echt niet geloven dus kopen durf ik het nog niet haha, zal wel een tijd duren voordat ik van de gewoonte af ben rechtstreeks naar de maximisers te lopen! Zodra ik me oké voelt volgens erg echt meteen foto's en verslag hoor! Heb zelf ook zoveel gehad aan alle verhalen hier
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel success vandaag, ben benieuwd naar je verslag.

@Jetje, weet jij al wat je gaat doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gerda,

Nee dat weet ik nog niet. Heb een consult bij Nio gehad en eind deze maand bij Karim en Schiettecatte. Ik wacht eerst de adviezen af zeg maar. Hoop echt dat ik na het laatste consult een besluit kan nemen en niet nog meer aan het twijfelen zal zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.