Ga naar inhoud

Waar doe ik goed aan qua cc's ?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,


Eindelijk gaat het gebeuren.. 21 juli zal mijn dag worden!

ik heb alleen al zoveel meegelezen hier dat ik eigenlijk niet goed meer weet waar ik goed aan doen qua cc's !

Ik lees eigenlijk alleen maar van iedereen dat het altijd kleiner uitvalt dan bij het passen en bij twijfel, dan voor de grootste maat gaan..

Maar bij het passen kwamen we tot de conclusie dat 350 of 375 cc een mooie maat zou worden.
Ik heb nu een 80 B (geloof ik) en wil uitkomen op een D.
Ik krijg ze dual plane geplaatst, Mentor cohesive 1 rond. Ik ben 1.70 m lang en weeg 58 kilo op t moment.


Maar heb al veel gelezen van meiden die met mijn zelfde voorsituatie qua maat en aantal cc's of zelfs minder al uitkomen op een E.
Het klinkt zo onwijs groot... en ik wil niet dat het gigantisch opvalt!
moet zeggen, als ik ze zo 'naakt' zie lijken ze inderdaad niet altijd op een E,
maar ik kan het lastig beoordelen omdat ik het niet zie met kleding aan en een BH.

25 cc is een klein verschil maar zou het zo jammer vinden als ik er spijt van krijg.. dat ze te groot worden en
gewoon niet bij me passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee. Ik denk dat het toch bij iedereen wel weer wat anders uitvalt. Ik ben 1.66 en 47 kg. Ik had had 325cc afgesproken met frans maar ben toen toch zelf voor 275cc gegaan en ik vind het precies goed zo. Ik had ze echt niet groter gewilt. Ik bennu op een c cup uitgekomen.

Ik had een a cup.

Ik heb ook veel naar fotos gekeken naar meiden met ongeveer dezelfde situatie als mij en sommige vielen kleiner uit en andere weer groter. Ik had thuis met zakjes water gekeken wat ik vond passen. Maar het blijft altijd lastig vind ik waar je goed aan doet.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik sommige foto's zie met 300-380 cc vind ik dat toch wel Huge.. Maar wil je voor het zicht gaan of voor de cupmaat, daar zit nogal verschil in namelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ben 1.73 en weeg 58. Heb 350cc hp mentor rond, op de spier, kom uit op 75e en ik vind het er eerder uitzien als een c of d, ligt ooklaan de kleding die ik draag, van mij had t groter gemogen maar er ging niet meer in helaas. Ik zou echt voor de grootste gaan want de maat went zo snel.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maris,

Als ik naar jouw foto zo kijk ziet het er ook niet uit als een c, eerder wat kleiner ( hoop niet dat je het verkeerd op vat hoor, bedoel het goed :)) maar vind ze erg mooi bij je lichaam passen als ik dat zo zie.

Is een goede keus geweest denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leonie, goeie vraag van je! Mij gaat het om het zicht :) wio zo graag volume aan de bovenkant en als ik mn bh uit doe dat ze niet ineens 2 cupmaten kleiner lijken zoals dat nu is ;) ik draag nu een B met altijd vulling waardoor het een c lijkt maar zonder bh vind ik het net een slappe a..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobiez2come wow dat klinkt groot zeg een e.. je verschilt qua lengte en gewicht weinig van mij. Wat was je voorsituatie? Wat jij beschrijft is wel wat ik wil, heb ook met de pc besproken dat eigenlijk de maat niet heel belangrijk is als ik maar meer volume krijg bovenin en ze mooi blijven staan ook zonder bh hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd voor de grootste gaan meid!

Als je ze eenmaal hebt ben je binnen 3 dagen gewend aan de grootte ervan.

In kleding oogt het ook altijd een stuk kleiner.

Ik wilde ook niet te groot en twijfelde heel lang tussen 375 400 en 425cc. Ben uiteindelijk toch voor 425 gegaan en nu denk ik; had ik ze maar nog iets groter gedaan.

Vergis je ook niet in de foto's die je hier allemaal ziet. Iedereen zet zijn mooiste foto's erop waar je borsten er op z'n grootst uitzien. In het echt als je het complete plaatje ziet( en niet allleen een close-up) lijken ze veel kleiner.

Kijk maar eens bij mijn foto's waar ik met heel mijn lichaam op sta.

Succes meid,

Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi yara,

Ja dat is ook wel weer zo!

Idd als ik jouw foto zie van je hele lichaam ziet het er geweldig uit! Als ik ook naar mezelf kijk in het geheel moeten er ook gewoon grotere op :P

Ik denk dat ik er wel uit ben haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik heb 200 cc gekregen, draag nu een D. Ziet er ook zeker uit als een D!! Vind iedereen om mij heen ook. Het is dus niet altijd zo dat ze kleiner lijken. Ik heb medium profile dual plane en persoonlijk wilde ik meer volume aan de onderkant, want zo waren mijn eigen borsten ook. Maar als je high profile neemt worden ze vast en zeker boller wan de bovenkant! Succes! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het best kan luisteren naar je chirurg en 25cc extra of minder maakt inderdaad geen verschil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik heb 200 cc gekregen, draag nu een D. Ziet er ook zeker uit als een D!! Vind iedereen om mij heen ook. Het is dus niet altijd zo dat ze kleiner lijken. Ik heb medium profile dual plane en persoonlijk wilde ik meer volume aan de onderkant, want zo waren mijn eigen borsten ook. Maar als je high profile neemt worden ze vast en zeker boller wan de bovenkant! Succes! Xxx

joh oke... en wat was jouw voorsituatie? idd volume heb ik genoeg aan de onderkant alleen is het van boven zo vlak

! vanmorgen nog eens goed gekeken en tot dat mn borsten beginnen lijkt het een 90 graden ski schans hahah :83:

Ik denk dat je het best kan luisteren naar je chirurg en 25cc extra of minder maakt inderdaad geen verschil

ik heb idd de kliniek nog een mailtje gestuurd of ik nog voor de operatie nog een keer kan passen en dan beslissen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah, aah meid nee ik snap dat je dan wat meer volume boveno wilt! Ik had een 75 b, volgens mij een kleine B maar de chirurg zei je hebt een volle b cup. Ik ben 70 kilo en 1.74. Met een ronde volle kont en en ok benen. Voor mijn lichaam vind ik wat ik nu heb heel mooi! :) als ik kijk naar mijn vriendinnen die natuurlijk D hebbem lijken mijne echt veel groter! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel veel verhalen van verschillende dames gehoord. Ik denk wel 20 keer dat ze spijt hebben niet groter te zijn gegaan. Nog nooit gehoord dat ze te groot zijn geworden. Je betaalt tenslotte veel geld en dat mag ook gezien worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel veel verhalen van verschillende dames gehoord. Ik denk wel 20 keer dat ze spijt hebben niet groter te zijn gegaan. Nog nooit gehoord dat ze te groot zijn geworden. Je betaalt tenslotte veel geld en dat mag ook gezien worden.

Je hebt 20 keer gehoord dat ze spijt hebben, niet groter te zijn gegaan? Van verschillende dames schrijf je, hoe kom je aan zoveel dames in je omgeving met een bv? :unsure:

Is het ook je interesse in borstvergrotingen waardoor op dit forum terecht bent gekomen?

Overigens vraag ik dit niet omdat ik er problemen mee heb, dus welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel veel verhalen van verschillende dames gehoord. Ik denk wel 20 keer dat ze spijt hebben niet groter te zijn gegaan. Nog nooit gehoord dat ze te groot zijn geworden. Je betaalt tenslotte veel geld en dat mag ook gezien worden.

Je bedoeld JIJ betaald ten slotte veel geld?.. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobiez2come wow dat klinkt groot zeg een e.. je verschilt qua lengte en gewicht weinig van mij. Wat was je voorsituatie? Wat jij beschrijft is wel wat ik wil, heb ook met de pc besproken dat eigenlijk de maat niet heel belangrijk is als ik maar meer volume krijg bovenin en ze mooi blijven staan ook zonder bh hahah

mijn voorsituatie was een a/b cupje.... je heb me al toegrvoegd dus je kan t zien.... ik wilde ook graag bove een mooie bolling...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze niet groot uitgevallen en heb redelijk wat cc :-)

Ik ben een kleintje van 1m55, maar brede schouders en weeg rond de 60.

Ik heb 625 cc dual plane, high profile.

Van te voren had ik een AA85, A80 en nu heb ik een E80, maar ze zien eruit als een D cup denk ik. Dus je ziet, kan bij iedereen anders uitvallen. Van mij mochten ze nog wat groter trouwens :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorsituatie is een kleine a cup. Ik ben maar 158 en weeg 60 kg, dus ben ook nog eens compact qua bouw. Ik hoop met grotere borsten het liefst een goede c cup wat mooiere vormen te creeeren in mijn totale lichaamsbouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast liesje83

Over 25 cc zou ik niet twijfelen, gewoon de grootste doen! Hier ook spijt dat ik niet eentje groter ben gegaan (andere protheses dus werd alleen maar breder en dat zag ik toen niet zitten, nu wel ). En juist omdat het zo weinig is ga je snel denken had ik nou maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee. nee vat ik niet verkeerd op lotjekapotje.

Alleen neppe borsten die ogen wel kleiner dan de maat die hebt voor de bh. Ik heb al even snel een b bh gepast maar daar pas ik niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik heb er ook niet alle verstand van van cupmaten alleen vriendinnen zeiden dat et wel een c zal worden in vergelijking met hun eigen borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.