Ga naar inhoud

Waar doe ik goed aan qua cc's ?


Aanbevolen berichten

Hoi Tijgertje!

ik had tijdens het passen 390 gepast maar dat werd te onnatuurlijk, ik vond zelf dat ik er ook dikker door leek (was heel raar om te zien maar zo voelde het echt)
het voelde ook echt gelijk een stuk zwaarder.. vinden jullie dat ook? er zit natuurlijk nogal een gewicht ineens bij, went dat snel? ik
ben nu gewend om weinig mee te dragen zeg maar ahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ boobiez2come, ik heb je fotos gekeken, ziet er heel mooi uit,! van voren lijken ze echt huge op de foto maar van de zijkant valt dat weer mee,
vraag me af hoe dat kan? ligt dat aan High profile of medium enz? kan iemand mij dat vertellen ? :)

ik wil graag niet dat als je dan straks bij mij van voren kijkt dat mn borsten super rond naar de zijkant zitten, even als voorbeeld genomen
barbie dr borsten, die zijn natuurlijk wel gigantisch, maar dat lijken echt ballonnen zo rond staan ze ook langs haar lichaam.
Wil dat ze op mn borstkas blijven passen,

snap je :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maris,


ja dat had ik inderdaad ook veel gelezen, dat je een grotere cup vaak past dan dat het er uit ziet!

ik las trouwens hier op het forum iets over rijst koken, en dat passen in zakjes.. er is eook een nieuw topic over.
iemand hier die dat ook heeft gedaan en hoe werkt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ze zijn nu ook weer wat gezakt hoor dus het ziet dr eigelijk heel natuurlijk uit.... hoe dat komt dat ze van vore huge leke? Ik denk door de bolling doordat ze nog niet gezakt ware?

@ boobiez2come, ik heb je fotos gekeken, ziet er heel mooi uit,! van voren lijken ze echt huge op de foto maar van de zijkant valt dat weer mee,

vraag me af hoe dat kan? ligt dat aan High profile of medium enz? kan iemand mij dat vertellen ? :)

ik wil graag niet dat als je dan straks bij mij van voren kijkt dat mn borsten super rond naar de zijkant zitten, even als voorbeeld genomen

barbie dr borsten, die zijn natuurlijk wel gigantisch, maar dat lijken echt ballonnen zo rond staan ze ook langs haar lichaam.

Wil dat ze op mn borstkas blijven passen,

snap je :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.