Ga naar inhoud

paarse tepel


Aanbevolen berichten

hallo zijn er misschien meer mensen die na een borstlift een donkerpaarse tepel hebben?

Je kunt eventueel even kijken in mijn gallerij om te vergelijken.Hoe is het met jullie verdergegaan?

doet verder geen pijn ofzo. is nu 9 dagen na operatie en de dokter vind het iets beter geworden

ben toch bang voor afstoting.

Ik hoor graag van jullie

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er lijkt idd wat bloed ofzo in het tepelhof gedeelte te zitten.

Zit je sportBH toevallig erg strak? Zit kan ook nog voor rare dingen zorgen

Zoja zet m eventjes een gaatje of twee losser en doe de evt borstband wat hoger,

En kijk of dat wat helpt

En gewoon alvast een afspraak maken met je PC, just to be sure ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai nee ik denk niet dat dat het is het was meteen na de operatie zo, ziet er inmiddels iets beter uit maar op internet staat van alles over necrose en dat lijkt me echt niet tof.

maar ik ga helemaal niet vervellen ofzo en het is nog veerkrachtig dus zou het misschien meevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Chanel,

Ik heb net je foto bekeken, je borsten zien er erg mooi uit, super! Maar die tepel... ik herken het helemaal niet, hoop voor jou dat het meevalt en de kleur gaat bijtrekken, je arts gaf je nog wel goeie hoop geloof ik he? Ik ga voor je duimen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen expert, maar mij lijkt het een enorme bloeduitstorting.

Mijn borsten waren na de explantatie ook bont en blauw, zwart haast.

Mijn tepels hadden ook een wat andere kleur, niet zo paars als jouw tepel, maar andere delen van mijn borsten weer wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lieverds,

ja ik vind het ook net een bloeduitstorting, maar ja?

Vanmiddag kijkt de dokter er weer na dus maar weer afwachten.

De andere parse plekken zijn ook nog steeds heel donker, nog niet aan het bijkleuren.

Als het meevalt zou wel geweldig zijn. Kwam op internet tegen dat ze er ook wel eens

bloedzuigers op zetten!! Iekss :63: da's eng!

In eerste instantie heeft hij een echo gemaakt en gezegd dat er toch wel bloedtoevoer is maar minder dan in de rechter. Ik heb ook nog een vitamine cocktail in mijn borsten met kleine prikjes gekregen om het te stimuleren. Ik moet hem ook elke keer whatsappies sturen en hij zegt dat het er iets beter uit ziet. Gisteren toen ik me verschoonde zag ik dat de tepel een beetje reageerde dat lijkt me toch heel gunstig ?

Ik laat het jullie horen als ik terugkom :1big_boobs: dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, wel fijn dat je arts de nieuwe technologie omhelst, even tussendoor een appie sturen ipv wachten op een afspraak en langsgaan!

Succes en hopelijk is het gewoon maar een bloeduitstorting!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Enrika,

Ja he en daarbij is ie nog eens supersympathiek dus dat is geweldig

Ik woon in Spanje dus heb het hier laten doen bij dr Rainiri Ripoli.

Kan alleen maar tevreden zijn tot nu toe.

In ieder geval ben net weer geweest en hij heeft verschillende hechtingen

Eruitgehaald. Hij zei het geneest goed maar een beetje langzaam.

Nou ben ik zelf ook niet zo'n snelle haha dus laten we het daar maar

Op houden! Volgende week weer terug

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.