Ga naar inhoud

rose1988 : 27 mei 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik droom al jaren over een borstvergroting, maar had altijd wel een reden om het niet te doen. De belangrijkste 2 redenen waarom ik het nog niet gedaan heb is dat ik dacht dat je dan geen borstvoeding meer kon geven of een mammografie kon laten maken. Mijn moeder heeft borstkanker gehad dus vooral de mammografie was voor mij een belangrijk punt. Nadat ik heb gelezen dat dit allebei wel kan, was de keuze snel gemaakt dat het er nu eindelijk maar eens van moest komen! Ik ben op internet gaan lezen en daardoor alleen maar enthousiaster geworden. Ik weet nu zeker dat ik een borstvergroting wil en het liefste zo snel mogelijk!!

Ik heb op dit moment een 75A of soms 70B cupmaat en zou graag een mooie C cup willen denk ik. Ik ben 1.60m en weeg 51kg.

Ik heb al heel veel foto's van ronde en anatomische prothesen gezien, maar weet nog steeds niet naar welke mijn voorkeur gaat. Ik wil in ieder geval een mooi decolleté en mooie volle/stevige borsten. En ik vind dat je het best een beetje mag zien maar het moet niet te nep ogen! De dual plane methode lijkt me nu het beste, maar wat dat betreft ga ik natuurlijk af op het advies van de plastisch chirurg.

Ik heb aanstaande donderdag mijn eerste afspraak bij Diana Gabriels, als dat goed bevalt dan heb ik begrepen dat de operatie al binnen 2 weken gepland kan worden.

Wat denken jullie dat een mooie maat voor mij zal zijn? En met welke prothesen?

En wie heeft er ervaringen met Diana Gabriels?

Ik heb een paard en rij 4-5keer per week dressuurmatig. Iemand daar ervaringen mee? Bijv. hoe snel je weer kan rijden?

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee

Ik zit bij diana. Ik heb frans straten als chirurg en word maandag geopereerd.

Ik heb een a cup en ben 1.66 lang en weeg 47 kilo. Ik krijg 275cc ronde protheses van mentor dual plane. Hiermee ga ik naar een c cup.

Ik zou zelf voor rond gaan maar de chirurg zal jou het advies geven dst bij jou past.

Ik vind het bij diana heel goed. Ik heb de laatste dagen nog best veel vragen gehad en ik kon altijd opbellen.

Ik zal wel fotos plaatsen maandag als ik geopereerd ben.

Paardrijden zou ik sowieso 6 weken niet doen. Je lichaam kapselt de protheses in en in die periode moet je evennrustig aan doen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Er zijn genoeg meiden hier aanwezig die bij Diana zijn geweest. Dit zowel positief als negatief.

Wat je mooi vind is altijd heel persoonlijk natuurlijk. Ik houd wel van een maatje meer ;) Veel meiden zijn bang dat het al snel te nep zal lijken, maar in de praktijk valt dit vaak reuze mee. Door die angst nemen meiden vaak iets minder cc en zijn dan toch achteraf teleurgesteld of hadden iets groter niet erg gevonden. Wees dus niet te zuinig. Je went echt super snel aan je nieuwe maat en houd er rekening mee dat een siliconenborsten er toch kleiner uitziet dan een natuurlijke borst in dezelfde maat. Ik vind zelf ronde protheses vaak mooier. Veel gemaakte denkfout is dat als je ronde protheses heb je opgeplakte ballen krijgt.

Het is zeker aan te raden om meerdere pc's te spreken en goed rond te kijken.

Heb geen ervaring met paardrijden, maar zou het zeker minimaal 6 weken niet doen.

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

@ Marissaa: Foto's plaatsen zou fijn zijn. Alvast heel veel succes maandag. Spannend hoor!!

@ Esmiralda: Ik heb inderdaad al verschillende verhalen over Diana Gabriels gelezen hier op het forum. De negatieve die ik heb gelezen gaan vooral over lang wachten voor een afspraak en slechte communicatie. Weet jij of er ook ervaringen zijn waarbij de operatie zelf niet goed is gegaan? Diana heeft vooral mijn voorkeur vanwege de prijs. Het moet wel goed zijn natuurlijk want anders spaar ik liever nog wat langer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe is diana niets meer dan een tussenpersoon.

Snap dat de prijs mee speelt. Ik zou niet snel zelf via haar geopereerd willen worden, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ze geeft soms heel raar advies en daar staat niet iedere achter.

Ik zou zeker een consult doen met de pc erbij. Hun advies willen nog weleens wat anders zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil zowiezo een gesprek met de platisch chirurg en ik begreep dat dat het volgende gesprek ook zo zal zijn!

Ik ga donderdag gewoon eens kijken wat ik ervan vind en zal ondertussen ook nog wel eens bij andere klinieken informeren voor een gesprek!

Voordeel van Diana Gabriels is dat de operatie al snel kan plaatsvinden. En nu ik besloten heb dat ik het ga doen wil ik het ook het liefste zo snel mogelijk haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey!!

Ben net op intake bij Diana Gabriels geweest! Vond het gesprek erg positief en Diana zelf was vriendelijk en nam uitgebreid de tijd. Ik snap ook wel dat ze mooie praatjes heeft maar daar kan ik wel doorheen kijken! Ben zelf verpleegkundige dus weet al wel in grote lijnen wat ik kan verwachten.

Ik moet nu aanstaande maandag op gesprek bij dr Straaten en dan wordt ik als het goed is 27mei geholpen!

Ik vind het echt super spannend! Voelde me met die pasprotheses al meteen veel vrouwelijker! 😊

Diana adviseerde mij 325cc rond dual plane. Maar ik ga natuurlijk af op het advies van de PC.

Kan het bijna niet geloven dat het er nu echt van gaat komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaah kei leuk en snel al! Ik zou inderdaad op het advies van Frans afgaan want diana adviseerde mij 350 375 en Frans vond dat echt te groot.

Ben heel blij voor je!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je datum!!! En super dat je al zo snel terecht kan.. dan is het aftellen niet zo lang meer...

In welke kliniek wordt je geopereerd, dan pas ik gelijk je titel ff aan en verhuis deze alvast naar de operatie verslagen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee klopt... ik heb ook wel uitgebreid gezocht.. ik heb gezocht bij de operatie verslagen op dr straten.. dan de artikelen openen en op de naam klikken van diegene die de post heeft geplaatst, dan kom je in het profiel en dan kan je klikken op de galerij van deze persoon..

Heel omslachtig en soms staan er ook geen foto's maar zou het anders niet weten hoe het makkelijker kan!
want bij de galerij op zich staan vaak geen artsen vermeld..

het is dus een beetje zoeken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben 1 april geopereerd door Frans Straten.

425 cc hp dual plane en ben erg tevreden. Als je me toevoegt kun je mijnfoto's kijken.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

ik ben nog een beetje aan het onderzoeken hoe het hier werkt. Ik begrijp dat ik eerst hier 5 berichten moet plaatsen voordat ik privé kan?

Een aantal weken terug heb ik ook intake bij dhr van straten gehad via diane gabriels en heb nu een operatiedatum voor 15 december staan.

Twijfel nog wel heel erg over de cc's . Advies was 350 cc als ik wilde wat ik normaal met push up heb maar dhr van straten vond 375 cc ook goed kunnen.

350 cc gaat het dus sowieso worden, maar twijfel erg over die 25 cc meer. Lees overal dat de meeste spijt hebben dat ze niet meteen maatje groter hebben genomen, maar aan de andere kant ben ik bang dat het echt huge wordt.

Ook is het een ronde prothese en plaatsing dual plane.. hoop heel erg op een natuurlijk resultaat en zou ook graag foto's willen zien van anderen die een soortgelijke borstvergroting ondergaan.

Mijn situatie: 1.70, 55 kilo en nu een A . Wil graag naar een iets grotere C maar niet naar D

Graag jullie reacties ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cath!

Bedoel je een privebericht of reageren in een topic?

Ik vond het ook echt lastig om te kiezen, kon kiezen tussen 300 of 325cc. Heb uiteindelijk de grootste gekozen, omdat ik bang ben dat ik anders spijt ga krijgen zoals ik hier op het forum al heel vaak heb gelezen. En dr Straten en mijn vriend vonden allebei de 325cc het mooiste dus dat was nog een extra bevestiging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.