Ga naar inhoud

rose1988 : 27 mei 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Wat fijn voor je dat het voorspoedig verlopen is en van harte gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe booby's

Ik ga je volgen...ik ben zelf in september aan de beurt ook bij dr. Straten

succes met je herstel en laat je maar lkkr verwennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ben benieuwd hoe ze zijn geworden hihi ik kreeg t advies 600 cc dual plane 100% gevuld hi profiel maar ik twijfel nu net zo als jou aan is t niet te groot to much ect ect Pff 10 juli is mijn dag spanning en sensatie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie leuke reacties! :)

Alles gaat nog steeds goed. Slapen op m'n rug is wel wennen maar heb opzich prima geslapen. Alleen uit bed komen is een drama, voel me net een bejaarde haha!

@danietje: ik ben blij dat ik de grootste heb gekozen want had ze zeker niet kleiner gewild! Ligt er natuurlijk ook aan watvoor figuur je hebt of het dan te groot gaat worden. Adviseert je PC 600cc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben dinsdag geopereerd en het valt me heel erg mee met de pijn.

Nou heb ik op advies van dr Straten een sport BH van Triumph gekocht, de triaction workout.

Omdat ik er nog een bij wilde hebben ben ik gisteren even snel met m'n moeder naar de lingeriewinkel hier in het dorp gegaan. Die hadden geen Triumph en de eigenaresse stond er ook versteld van dat die geadviseerd werd omdat er volgens haar andere merken zijn die veel steviger zijn.

Ik heb toen de ultimate gym bra van shockabsorber gekocht, deze zat in eerste instantie wel lekker. Voelde meteen een stuk steviger aan. Nu heb ik vannacht geslapen met de Triumph en deed ik vanochtend de shockabsorber aan en sindsdien heb ik pijn op het midden van m'n borst en een heel zwaar gevoel op allebei m'n borsten. Echt een heel vervelend zwaar gevoel. Sinds gisteren heb ik ook wel wat meer zwelling bij m'n borstbeen en m'n borsten.

Wat denken jullie? Moet ik juist de shockabsorber aan doen omdat het belangrijk is dat die goede steun geeft?

Ik heb ondertussen de Triumph weer aan gedaan en de pijn zakt meteen weer af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.