Ga naar inhoud

Wat zouden jullie doen??


Aanbevolen berichten

Hallo meiden ik heb even een vraagje aan jullie. Ik heb in oktober 2013 een prothesewissel gehad heb gelijk na de operatie aangegeven dat ik ze te klein vond. Zei het gelijk na de operatie al. En tijdens de controle in de kliniek heb ik het weer aangegeven. Toen ben ik na drie maanden op controle geweest bij Dr Schiettecatte die mij vertelde dat het een goeie reconstructie is geworden. Ik heb bij hem ook gelijk aangeven dat ik niet tevreden was met de grootte. Hij is in overleg gegaan met Diana Gabriels en om mij tegemoet te komen kon ik me opnieuw laten opereren voor een bedrag van 1350 euro. Hierbij moest ik alleen de operatiekosten en de protheses betalen. Nou daar kon ik wel mee leven dus ben van de week heen geweest voor een nieuw consult en er is een nieuwe afspraak gemaakt voor een nieuwe operatie die staat gepland voor 16 juni. Nu zou ik een nieuwe brief krijgen met de totale kosten van de operatie maar heb die nog niet ontvangen dus heb vandaag maar zelf na de kliniek gebeld. Krijg ik te horen dat ik weer 2600 euro moet betalen maar dat ben ik dus niet van plan. Afspraak is afspraak toch?? Nu heb ik voor de 27ste weer een nieuwe afspraak gepland bij Diana want ik vind dit dus niet kunnen.Er is overigens niks zwart wit op papier gezet maar het stond wel in de computer en er zijn meerdere medewerkers die hiervan op de hoogte zijn. Wat zouden jullie doen in deze situatie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammie,

Ik geloof dat er tussen Diana en de artsen wel vaker communicatie misverstanden voorkomen maar daar kan je hier op het forum meer over vinden en heb jij nu niks aan.

Wil je sowieso de operatie of wil je het alleen als je het voor die 1350,- gedaan krijgt? Als het laatste het geval is dan zou ik zorgen dat ik het eerst zwart op wit heb en alleen dan betalen voordat ik me liet opereren want achteraf je geld terughalen kan je natuurlijk vergeten.

Maar misschien is het gewoon een kwestie van dat ze op dat moment niet de juiste gegevens bij de hand hadden en komt het allemaal goed. Succes!

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dat is wel een vreemde zaak.. Ik zou zeker even je afspraak afwachten en dan wel direct vragen of je alles zwart op wit zou kunnen krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan me hier ook echt heel boos over maken. Zal idd eerst de afspraak afwachten en kijken wat ze te zeggen heeft. De eerste keer dat mij verteld is dat ik dat bedrag moest betalen zat ik alleen in de auto. En daarna heb ik nog een keertje gebeld om te vragen wat de uiterste datum was waarvoor ik het moest doen en dat was december 2014. Toen heb ik ook nog geinformeerd naar de prijs of het gewoon nog steeds 1350 euro was en dat was idd het geval. Hier zat mijn moeder bij dus die heeft het ook gehoord. Zo ie zo wil ik de operatie weer laten doen ben nog steeds niet tevreden over de grootte en dat zal ik ook niet meer worden na ruim een halfjaar. Ik had zoiets van ik laat me nog een keer opereren dan wil ik ze goed groot dat ik de eerstkomende jaren niet meer hoef. En nu krijg je dit. Baal hier echt ontzettend van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ja ik snap heel goed dat je er enorm van baalt.. Wacht het gesprek ff af, misschien is er wel een miscommunicatie.. Blijf positief ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeiden ze aan de telefoon dat die 2600 in de brief stond? Ik zou ze mailen en zeggen dat je een brief verwacht met 1350 erin, en graag bevestiging wilt daarvan. Dan creeer je alvast een paper trail. Zo te horen zal het wel goedkomen als het je twee keer is toegezegd. Wel een vervelend misverstand, is een hoop geld om niet zeker van te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn weet ik dus niet eens of Schiettecatte het weet dat dat bedrag is afgesproken. Na mijn eerste controle in januari bij hem heb ik ook gelijk aangegeven niet tevreden te zijn met het resultaat. Daarna zou hik dus weer overleggen met Diana. En toen heb ik dus van een van haar assistentes te horen gekregen dat ik het voor 1350 opnieuw kon laten doen. En krabbelt ze terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.