Ga naar inhoud

Kaaii : 23 mei 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Vocht? Of idd gedraaid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm... Hoe was jouw voor situatie? Stond de tepel ban de linkerborst altijd al zo naar buiten? Vind de maat en vorm verders mooi ook zo van de rechter. Zo op deze foto hoor wat betreft de linker...heb je al contact hierover gehad met je pc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze gedraaid zouden zijn, zou ik dan geen randen voelen? Want voel echt niets .. behalve dat langs de buitenzijde van men borst precies geen prothese meer zit, enkel nog eigen weefsel ..

Ervoor waren men borsten niet zo ongelijk.. tepels stonden wel iets meer naar buiten toe, maar bij beiden. Is ook nu bij de andere nog zo, dus denk niet dat het daar aan ligt .. 't blijft me ook gewoon zorgen baren dat ze precies naar binnen en beneden toe gezakt zijn want daar is het dikker dan de andere zijde, en de buitenzijde is gewoon leeg :s

Ben ook echt tevreden over de andere zijde .. klein maar fijn net zoals ik wou en ook echt goed van vorm, maar zo spijtig van de andere.

Kheb men pc nog niet gecontacteerd omdat ik nog geen 6 weken PO ben en van hem verwacht dat hij gaat zeggen dat ik moet afwachten tot ik wat verder hersteld ben ..

But so worried :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nicole,

bedankt, stelt me toch een klein beetje gerust .. ben niet zo'n zorgenmaker van mezelf maar kan de situatie niet goed inschatten, wat niet echt fijn is.

Ik hoop dat het inderdaad nog bijtrekt, anders binnen enkele weken toch nog eens langs de pc.

Je hoopt uiteindelijk na de bv toch de borsten te krijgen waar je zo van droomde, en niet twee verschillende exemplaren ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.