Ga naar inhoud

Shadow : 14 mei 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Gast shadow

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! Ik lees nou alweer een paar daagjes met jullie mee, dus t wordt weleens tijd dat ik me ook ga voorstellen :1:

Ik ben Shadow, 22jaar, ben 1.72 lang, weeg 58 kg en heb een 70/75 A-cup. Als sinds mn borsten een beetje begonnen te groeien, ben ik zo’n beetje obsessed door die dingen (nouja..eigenlijk al wat eerder, sinds ik als klein meisje de Kleine Zeemeermin had gezien, kon ik niet wachten tot ik ook van die dingen kreeg en er dan van die grappige schelpjes omheen kon doen hihi :38::rolleyes: )

Ze zijn een tijd een maatje groter geweest, maar het in korte tijd verliezen van 10 kg zorgde ervoor dat het beetje borst dat ik had helaas ook mee verdween.. Tot mn 21ste hoopte ik dat ze nog zouden groeien, maar helaas….

Met de vorm ervan ben ik best tevreden, ik had ze alleen zo graag wat groter gewild! Voel me nu meer een klein meisje dan een vrouw. Met een push-up gaat t nog wel, maar zodra die s’avonds uit gaat of wordt vervangen door een bikini, blijft er weinig meer over.. *snik*

En dan komt die zomer er weer aan met al die geweldige leuke jurkjes (nog zo’n obsessie van mij :38:) en daar horen wat mij betreft gewoon mooie volle borsten in. IK WIL OOK EEN DECOLETTE :107: !!!!! Grrrr ... :25:

Maar ja, heb nu eindelijk de knoop doorgehakt: Ik wil een bv! Heb er nu de tijd en het geld voor, er is niets meer dat me tegen houdt.

Nu is het afwachten tot 8 maart a.s. voor mn 1ste consult met dr. Koopmann van de Bergman Kliniek. Heb er zoveel zin in! :63: Maak mn vriend helemaal gek met mn geklets over borsten en er ligt zelfs al een soort adventkalender naast mn bed waarop ik de dagen afkruis hihi. :68:

Met behulp van dit forum ben ik nu een beetje bezig een vragenlijst aan het opstellen om mee te nemen naar de afspraak.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey wat leuk zeg!

En niets staat je meer in de weg, heerlijk! Het is ook zo frustrerend als je wel wil maar bijv. het geld nog niet hebt.

Spannend zeg! Maak een mooie lange lijst zou ik zeggen en vraag 'm de oren van de kop haha.

Nog even, en jij loopt met je schelpjes bh rond (haha moest zo lachen toen ik dat las). Ik zei altijd toen ik klein was 'als ik borsten krijg, knip ik ze eraf'. Had ik dat maar nooit gezegd, ik kreeg ze uiteindelijk ook niet :angry: behalve toen ik mijn portemonee los heb getrokken. :36:

Liefs,

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi shadow

welkom op het forum!

ik zag dat je met behulp van dit forum een vragenlijst voor de pc probeert samen te stellen. dan heb ik nog een aardige link voor jou (staat hier ook op het forum, misschien had je hem al gevonden). via onderstaand linkje kom je er makkelijk op.

INFORMATIE

veel plezier op het forum

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi welkom :1:

leuk dat je consult al bijna is :43:

spannend ook,ik ging toen ook echt met buikpijn ernaar toe toen de tijd,leuke buikpijn dan he :35:

hahaha ja idd met geld kan je tegenwoordig een berg bereiken,dit geval geen berg,maar 2bergen hahaha

sucses nog met aftellen,nog een weekje.

veel lees en post plezier op het forum.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, leuk dat jullie zo snel reageren :1:

@ Excella, dat verhaal van die borsten afknippen heb ik weleens meer om me heen gehoord. Best apart hè, dat iets waar je vroeger niets van wilde weten, ineens zo belangrijk voor je kan worden. Ik heb dat gehad met mn vriendje :38:

En wellicht komt mijn wens om mooie borsten te krijgen binnenkort ook eindelijk uit en kan ik misschien volgend jaar carnavallen als zeemeermin MET schelpjes hahaha :46: ..wel beetje koud in februari bedenk ik me net... :21:

@ Kaat, thanx voor de link, heb er veel aan gehad :2:

Er staan trouwens best wel veel handige dingen op t forum. Gister ook maar ff op mn lijstje gezet dat ik eraan moet denken een gewone onderbroek aan de doen op d-dag. Zou zelf nooit hebben bedacht dat ik weleens zou moeten lopen in zo'n operatieschort zonder achterkant :o:P

Heb wel nog een vraag bedacht waarvan ik niet echt een antwoord op t forum kon vinden. Ik las namelijk ergens dat iemand na de bv ongesteld was geworden en t nogal een pijnlijk gehannes was met tampons enzo...Vroeg me dus af of de pil nog werkt na een narcose..? Want t lijkt t me ff handiger om het ongesteld zijn een beetje om die herstelperiode heen te plannen. Als die niet meer mocht werken, zou ik vlak voor de operatie nog een stopperiode kunnen inlassen.

Nog precies een weekje tot t 1ste consult :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat van de pil is een goeie. Ik had er toen niet aan gedacht maar het is idd onhandig.

En een onderbroek zou ik wel aandoen. Ik had er ook maar 1 aangedaan en was er wel blij mee. Er liep later een meisje rond in d'r string.. dat was ook wel een grappig gezicht, loopt er ineens iemand met z'n billen bloot door de gang haha

Ik had een trainingspak aan met slippertjes. De broek gaat zo aan, en de rits van het trainingspak aan de voorkant was handig. De slippers ook, geen gekloot met schoenen. Je loopt er lekker zondags bij dan, maar iedereen loopt er zo bij dus dat scheelt haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is idd wel erg handig zo'n trainingspak, of iig iets wat daarop lijkt..een vestje en een broek zonder rits. Een spijkerbroek aandoen lijkt me niet zo'n pretje en een shirt over je hoofd aandoen zal wel helemaal een hel worden :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Shadow,

Ik heb begin van de week mijn consult bij Dr Koopmann gehad. Hij nam alle tijd, en heb er een goed gevoel over! Bovendien heb ik alleen maar positieve reacties over hem gelezen.

Kreeg gisteren al een telefoontje om de ok datum in te plannen (op mijn verzoek :76: ) In mei is het dan éindelijk zo ver :D

Ik houdt je topic in de gaten! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey An,

Die positieve reacties over hem waren bij mij ook een van de redenen om voor hem te kiezen. Plus zijn cv zag er veelbelovend uit. Ik hoop dat ik ook zo positief over hem kan praten als jij na het eerste consult. Had eigenlijk nog wel een vraagje voor je. Heb je zelf gekozen voor mei, of kon het niet eerder? Ik hoopte namelijk dat als het eerste consult bij hem positief zou zijn, dan de bv te plannen in april ivm de zomer en het feit dat ik nogal een zenuwpees ben op het afspraken vlak. Als ik eenmaal zeker over iets ben, heb ik het liever gisteren nog, omdat hoe langer ik moet wachten hoe gestresster ik word. Dat heeft niets te maken met de operatie, meer met de afspraak zelf, maarja ik hoop dat er iets valt te regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey An,

Die positieve reacties over hem waren bij mij ook een van de redenen om voor hem te kiezen. Plus zijn cv zag er veelbelovend uit. Ik hoop dat ik ook zo positief over hem kan praten als jij na het eerste consult. Had eigenlijk nog wel een vraagje voor je. Heb je zelf gekozen voor mei, of kon het niet eerder? Ik hoopte namelijk dat als het eerste consult bij hem positief zou zijn, dan de bv te plannen in april ivm de zomer en het feit dat ik nogal een zenuwpees ben op het afspraken vlak. Als ik eenmaal zeker over iets ben, heb ik het liever gisteren nog, omdat hoe langer ik moet wachten hoe gestresster ik word. Dat heeft niets te maken met de operatie, meer met de afspraak zelf, maarja ik hoop dat er iets valt te regelen.

Ik heb zelf voor een datum in mei gekozen, en dat was allemaal geen probleem! Dus eerder zal ook vast geen probleem zijn!

Succes met je 1e consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dankjewel reactie :2: T klinkt iig erg positief dat ze zo meegaand zijn bij het maken van een afspraak :1: Ik hou wel van zo'n relaxte sfeer. Nog minder dan drie daagjes en dan en weet ik ook eindelijk waar ik aan toe ben ^_^ Kan niet wachten :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier, ik heb van de meiden heel veel info gekregen, zo lief hoe ze je helpen.

Ik ken je gevoel van zomer, bikini, jurkjes en een decollete........

Ik heb de kleine A echt niet van mijn moeder met haar dubbele D-cup. Ze zei dat ik vroeger heel vaak zei; als ik maar niet zoveel krijg als mijn moeder en volgens haar heb ik dat net een keer teveel gezegd.....Maar een Atje bedoelde ik nou ook weer niet :blush:

Ben benieuwd hoe je je afspraak vond gaan en waar je voor gaat kiezen.Als jij geweest ben, hoef ik nog maar een week te wachten :5:

Liefs Steffie :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden :1:

Gister het eerste consult gehad en heb er een goed gevoel aan overgehouden :2: Vond de pc een leuke man en er werd echt de tijd genomen om me alles goed uit te leggen. Hij stelde zelfs nog voor om wat foto's te maken met mn tel met de pasproteses in om er zo thuis nog even naar te kunnen kijken :2:

Wel grappig dat het extra gewicht van die proteses zo snel went. Het was dat mn vriend het zei, anders was ik gewoon met de pasproteses in weggelopen :4: Ik was ze echt helemaal vergeten hihi :118:

Vervolgens door naar de secretaresse (ofzoiets, ik geloof dat ze meer was dan dat) om nog wat algemene dingetjes te bespreken en een afspraak te maken. Wel jammer dat wegens drukte de eerste mogelijkheid pas half mei was. Ik heb die datum dan ook maar gelijk vast laten leggen, voordat iemand anders hem 'inpikte'. Heb wel tegen haar gezegd dat mocht er eerder nog ergens een plekje vrij komen, ze me altijd kan bellen omdat ik eigenlijk wel altijd beschikbaar ben...maar ja, dat zullen natuurlijk wel meer mensen zeggen.

Voorlopig staat de afspraak iig op 14 mei en dan krijg ik 400cc, rond, ruw, medium profile, dual plane ingebracht. Hopelijk ga ik naar een mooie volle c.

An_4, misschien gaan we wel dezelfde week ;) Wanneer moet jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Wat moet dat zijn zeg, eindelijk je droom in beeld !

Hihi en wat grappig dat je die protheses bijna mee naar huis wilde nemen, ik zou ze stiekem ook willen houden :rolleyes:

Ik wil je alvast feliciteren met je datum ik hoop dat ik dat binnenkort ook kan zeggen :blush:

Liefs,

Marisjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Shadow,

Ja, we gaan in de zelfde week. :38:

Ik wou graag vlak naar de mei vakantie, dus wordt het waarschijnlijk de 11e of de 12e. Ik krijg nog nader bericht.

Vind het nu al helemaal spannend haha!

Ik lees zo hier en daar in het topic iets over medicatie voordien, heb hier zelf niet naar gevraagd. Jij iets gehoord? :blush:

Heeft Dr Koopmann bij jou trouwens wat opgemeten? (volgens mij lees ik te veel :44: )

Groetjes An

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey An,

Nu kunnen we samen aftellen :2: En omdat jij een paar dagen eerder gaat, kan jij me dan alvast vertellen hoe het was :1:

Ik heb wel nog even gevraagd over die medicatie. Zij schrijven niets voor, maar ongeveer een weekje van tevoren extra vitamine c (die van 1000) innemen werd me wel aangeraden. Weet niet precies waarom, het zal wel iets met t herstel te maken hebben. Verder hoor je dat sommigen arnica nemen tegen zwelling en blauwe plekken. Ik had dat ook gevraagd, maar dat hoeft niet per se, dat raden zij meer aan bij operaties aan het gezicht enzo, maar t kan wel wat helpen.

Veel info schijnt te staan in het pakket dat je van tevoren nog gaat krijgen.

Dr Koopmann heeft mij trouwens niet echt opgemeten. Hij heeft alleen even een meetlint over 1 borst + pasprotese gelegd om te kijken naar de bolling die ontstond, meer niet.

Ik lees ook teveel hor ^_^ Zat sinds het consult de ene keer te kijken of ik nou wel genoeg cc had en de andere keer of het niet teveel was, maar gelukkig had dr Koopmann foto's gemaakt en dan zie ik weer dat het niet te weinig en niet teveel is en ben ik weer gerustgesteld :2:

Had trouwens nog wel wat handige dingetjes van t forum gehaald: Ik las dat je zo'n operatiejasje zonder achterkant aankrijgt, dus een normale onderbroek is denk ik wel handig om mee te nemen :9: Verder hebben velen op de dag een joggingspak aan of een vestje met comfy broek. En een kussen mee voor op de terugweg in de auto vond ik ook wel een goede tip.

En voor thuis schijnen van die koelpacks die je in de vriezer gooit handig te zijn om de pijn wat te verzachten en de zwelling een beetje te verminderen (wel een doekje ofzoiets omheen doen, anders plakken ze vast en dat lijkt me niet zo'n pretje :20: )

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees in je onderschrift dat je hoopt uit te komen op een volle C .

Ben wel benieuwd want zou eerder minstens een cup groter raden met 400cc bij een omtrek van amper 70cm .

Heeft de chirurg het zelf over een cupmaat gehad eigelijk ?

Ga met veel belangstelling samen met je uitkijken naar het rezultaat :38:

Heb trouwens ook 2 maanden moeten 'wachten' .

Wel een voordeel dat je onmiddellijk beschikbaar bent hoor , er kan altijd wel iemand afbellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey B-Cupje

Die volle C is t minimale waar ik op uit wil komen hoor :1: Als t een cup groter wordt, zou ik t niet erg vinden, want ik lees hier genoeg verhalen van meiden die achteraf wel wat groter hadden gewild (en t lijkt soms ook wel dat 'nep' wat kleiner oogt dan echt). En omdat de proteses dual plane worden geplaatst, valt er natuurlijk ook nog wel wat cc weg.

Heb met de pc niet echt veel gesproken over cupmaten. Ik heb hem enkel aangegeven dat ik een C een hele mooie maat vond en echt niet kleiner wilde dan dat en dat een E weer veel te groot voor mij zou zijn. Iets tussen een b en e zou fijn zijn.

Heb ook proteses van 350cc gepast, maar vond dat de 400 cc veel beter bij mijn lichaam pastte. Als ik de foto's terug kijk, ziet de 400 er niet eens echt heel groot uit.

Weet niet meer wie t was, maar ik had van iemand op dit forum die ook door dr. Koopmann was geholpen het fotoalbum bekeken. Zij was met 450cc (wel high profile), dual plane van een 75A naar een D gegaan. Wel is ze wat breder dan ik, maar met 400cc zal het bij mij toch niet groter worden dan bij haar?

Zou dus eigenlijk niet weten op wat voor cup ik uiteindelijk uit zal komen. De vrouw waarbij ik de datum had afgesproken dacht wel dat het op een C zou uitkomen, maar we zien wel. Heb genoeg op dit forum gelezen om te weten dat het van tevoren moeilijk is te voorspellen wat t wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shadow!

Superspannend joh, dat je 14 mei aan de beurt bent! Ik heb 29 maart mijn eerste consult, ook met dr Koopmann en ik heb al wel gelezen dat hij het vrij druk heeft, maar toch hoop ik in dezelfde week als jij te worden geopereerd! Heb je het al kunnen regelen met werk? En heb je iemand die je kan verzorgen de eerste dagen? Veel vragen, zo voor een eerste berichtje hihi..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi shadow,

spannend en fijn dat je je datum hebt...

ik moet zelf ook op 14 mei bij dr koopmann,

misschien komen we elkaar wel tegen:137:

ik ben zelf 9 maart bij hem langs geweest.

heb ook gezegd dat als het eerder kan dat ze me dan kunnen bellen.

ik heb het ook liever vandaag als morgen.

mar hij heeft het vast superdruk, de wachtkamer zat dinsdag dat ik er was, propvol!!! dus het zal vast niet eerder voor ons worden denk ik...

groetjes en wie weet tot ziens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om meerdere mensen te spreken die bij Dr Koopmann zijn geweest/of gaan. Er gaan er dus meer in de week na de mei vakantie :131:

Kunnen we elkaar goed op de hoogte houden van alles :68:

Shadow, ik zit ook steeds te kijken of ik wel voor het juiste aantal cc's heb gekozen.. Bij iedereen ziet het er weer anders uit.. en velen zeggen dat je snel aan je nieuwe cupmaat gewent raakt. Lastig is dat!

Gelukkig heb ik ook foto's gemaakt tijdens het consult, en daar wordt ik nog steeds erg blij van! :rolleyes:

Die tips had ik inderdaad ook gelezen! Héél handig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr Koopmann is populair zie ik :3:

@ boobie87 Ik hoorde van de beauty coach dat het in de hele kliniek nogal druk is op dit moment en er zijn natuurlijk maar een beperkt aantal ok's. Hoop dat jij nog in dezelfde week kan, dan kunnen we met z'n vieren aftellen :2:

Ik zit op dit moment tussen (bij)banen in, dus ik heb daarom ook nu tijd vrij gemaakt om de bv te doen. Als ik helemaal hersteld ben, ga ik wel weer op zoek naar iets nieuws. Dat ik dit nu kan doen is dan wel weer een voordeel van dat mn contract niet kon worden verlengd vanwege de crisis ^_^ Ben verder nog student en ik schuif een paar vakken en tentamens door naar volgend jaar. Ik wil nu eerst een bv dus de rest komt later wel weer, het leven heeft geen haast.

Verder heeft mijn vriend op dit moment de tijd om mij te eerste dagen te kunnen ondersteunen, dus dat is dan ook wel weer fijn.

Voor jou is het nu eerst aftellen naar t eerste consult. Ik vond t echt super spannend, maar ook heel erg leuk :1: Gaat er met jou nog iemand mee? Het is wel handig om een camera of tel die foto's kan maken, mee te nemen. Dan kan je jezelf met de pasproteses in thuis nog even terugzien. Ik ging namelijk thuis twijfelen of de maat wel goed was en die foto's stellen je dan gerust.

@ Kiala Zie je, ik wist wel dat er meer mensen zouden zeggen dat ze mogen bellen als er eerder nog een plekje vrij komt :4: Ik zal de 14de zeker kijken of ik je misschien zie :2: Maar ik denk t niet, want er is natuurlijk maar 1 dr Koopmann en t lijkt me niet dat hij ons tegelijk opereert :P Maar misschien zien we elkaar wel als de 1 klaar is en de ander nog moet. Ze bellen van tevoren nog om de tijd door te geven, dus dan zal ik het je wel laten weten hoe laat ik moet en weten we of we elkaar zullen zien. We kunnen iig samen aftellen ^_^

Ik las trouwens bij een post van jou iets over van tevoren beginnen met smeren...??? Ik heb daar niets over gehoord, waar is dat voor?

@ An_4 Die cc's zijn echt lastig ja. Ik zit ook steeds te denken of het wel goed is zo, want ik lees dat sommige mensen die met 300 cc al op een c uitkomen dus wat zal t dan wel niet bij mij worden.. :o Een E zou echt veel te groot zijn voor me :17: Ben echt blij dat ik die foto's nog heb, want denk dat ik anders zowat elke dag aan de telefoon had gehangen om dr Koopmann me gerust te laten stellen...

Het is volgens mij echt super lastig te voorspellen wat t gaat worden. Er zijn echt zoveel verschillen factoren waar t vanaf hangt, hoe breed je bent, de hoeveelheid vetweefsel dat je nu hebt, hoe strak je vel is etc..t lijkt me zelfs voor een pc moeilijk om het resultaat te voorspellen.. :19:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.