Ga naar inhoud

Shadow : 14 mei 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Gast shadow

Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Hey Shadow!

Wij gaan ongeveer hetzelfde krijgen, alleen krijg jij 25 cc'tjes meer :) Het is inderdaad lastig om te voorspellen wat we gaan krijgen... volle c? of een d'tje? maar ik denk nu echt 'hoe groter hoe beter' want het went heus wel! :)

Echt leuk om ernaar uit te kijken nu het eenmaal vast staat enzo! Alhoewel ik ook stiekem hoop dat ze bellen met: 'we hebben een gaatje, kan je??' maarja... zal wel niet gebeuren!

Dat smeren is trouwens met bio oil of amandelolie of iets dergelijks. Helpt tegen straie want dat willen we natuurlijk liever niet, die hatelijke uitvinding van de natuur :93: Ik smeer er ook mee en hoop echt dat het helpt. Verder slik ik nog collageenpillen en extra vitamine c. Echt een hele voorbereiding haha

Mn pc zei dat ze niet zouden opereren als er ook maar een kleine ontsteking op de borst te vinden zou zijn. Nu heb ik dat normaal gesproken nooit, maar ik ben als de DOOD dat ik het precies een dag voor de BV wel heb door al dat smeren met olien ofzo... dat mag echt niet gebeuren! :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoihoi Shadow

Spannend he voor ons...

Ik ben benieuwd hoe laat ik moet op die 14de mei.

Ik kom uit regio amsterdam dus hoop dat ik niet in de file sta op de terugweg..lijkt me vreselijk.

Ik hoor dan wel van je hoe laat jij moet, dan geef ik mijn tijd ook even door tegen die tijd.

Als het goed is horen we dat 1 week van tevoren.

Het smeerseltje, is van bio oil. voor soepele borsten en tegen striae.Las ik ook bij het topic van jennifer_whatever.

Ben ik nog niet mee begonnen maar ben wel al begonnen met vitamine C van roter.

Ik heb ook geen recepten meegekregen en de pc zei dat het niet hoeft maar wel mag.

Doe het toch maar wel voor de zekerheid...

liefs kiala

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een voorbereidingen zeg :o:o:o Ik was van plan om ongeveer 2 weekjes van tevoren te beginnen met wat extra vitamine c en meer niet eigenlijk...Ben sowieso ook niet zo van t smeren hoor, t kost zoveel tijd en voel me erna altijd zo plakkerig. Het enige dat ik smeer is gezichtscreme en dat is dan meer als bescherming van mn huid tegen make-up bedoeld...

Maar zit er nu wel over te denken om dan maar een maand van tevoren te beginnen met dat smeren. Wil natuurlijk niet dat ik na de bv eindelijk tevreden ben met de grootte, maar ze moet verstoppen ivm striae en me dus nog steeds rot voel op t strand :(

Vandaag nog precies 2 maandjes!!! :63: (al hoop ik, samen met zowat alle anderen die aftellen, dat het eerder kan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ann.

Dr Koopmann heeft mij 350 cc Rond, medium profile, ruw, Dual Plane geadviseerd.

Daarna heb ik hem zelf nog even gemaild omdat ik ongelijke borsten heb.

Dus later was de optie om in Li 350 en Re 325 te doen, of Li 375 en Re 350.

Hij gaat dus met een pasprothese kijken of het gaat lukken met Li 375 en Re 350.

Ik heb nu een 75 AA, bijna geen cup. en ik wil graag naar een volle C.

Ik snap dat je het niet kom vinden op mijn profiel.

Bij jullie staat alle gegevens onder de posts, maar ik heb geen idee waar ik dat in moet vullen.

Kan jij me dat vertellen waar ik dat moet neerzetten? zou wel handig zijn.... :126:

groetjes kiala

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kiala

Je gaat dan naar je eigen profiel, klikt op 'bewerk mijn profiel' en dan op 'wijzig handtekening'. Wat je daar nvult, komt onder je posts te staan

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shadow

Dank je, heb het meteen even gedaan, dus als het goed is staat het er nu onder. :43:

Met de tijd maar even verdiepen in zo'n Ticker...

Ik spreek je :137:

Groetjes kiala

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super leuk dit :D hihi.

Ik herken me zo in jou verhaal Shadow!

27 februari heb ik een afspraak gehad met Dr. Koopmann! En ik ben nu bezig met het maken van de operatie afspraak.

Als het goed is zal deze in de week van 10 mei zijn. Hopelijk is er dan plek!

Ik heb zelf 75A en ongelijke borsten. Mij is daarom aangeraden 280 rechts en 300 links, rond, ruw, medium profile en tussen de spier. Zal dan op een volle B, kleine C uitkomen?

Zal straks ook nog een eigen topic aanmaken.

Wel heel leuk te lezen dat er meerdere zijn die in dezelfde periode geopereerd worden :D!

Gr. Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag telefoontje gehad van de anesthesist om mij mede te delen dat mijn gezondheidsverklaring was goedgekeurd. Verder gaf hij nog wat standaard info over het nuchter verschijnen op de operatiedag enzo.

Schrok wel toen ik hem aan de lijn kreeg en dat hij zei van Bergman te zijn...en was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld toen hij daarna zei anesthesist te zijn, want had stiekem een beetje gehoopt dat er een datum vrij was gekomen en dat hij zou vragen of ik eerder kon...jammer maar helaas :rolleyes: ....hopelijk bellen ze me morgen daarvoor :46:

...of anders overmorgen ...of de dag erna ...of de dag daarna......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Shadow ! Vind je niet dat de tijd opeens toch wel snel gaat?! :38:

Ik weet nog dat ik in't begin steeds zei oooohh man nog 10 weken! haha :131: Nu nog maar 3 weekies en moet toch wel eerlijk toegeven dat de zenuwen nu al beginnen te komen!

Hoe is het met jou,? ookal aan het aftellen?!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shadow!

Een tijdje geleden heb ik eens gereageerd op je topic, en toen deed mijn laptop dwars waardoor ik niet meer op de site kon komen. Maaaar ik ben er weer! Hihi. Ik wordt 21 mei geopereerd door dr Koopmann, precies 1 week later dan jij! Voel je de zenuwen al?? Ben je zeker over het aantal cc? 400cc klinkt wel veel maar het wordt vast super en een volle C/D moet er wel inzitten! Heb je nog bepaalde voorbereidingen? Zoals vitamine C of bepaalde middeltjes? Ik wil me echt zo goed mogelijk voorbereiden als mogelijk :)

Ik ga je topic zeker in de gaten blijven houden gezien alles ongeveer hetzelfde gaat bij jou als bij mij :)

Nog 3 weekjes! SUPER spannend!

Veel liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Hier beginnen de zenuwen ook al behoorlijk te komen hoor :unsure: T lijkt nu ook steeds sneller dichterbij te komen, vooral nu in de ticker niet meer 'nog zoveel weken' staat maar 22 dagen! Dat klinkt echt een stuk echter alweer :D

Over de cc loop ik nog elke dag te twijfelen en dat wordt steeds erger...ben zo bang dat ze echt enórm gaan worden...denk dat ik de kliniek van de week nog wel even ga bellen om te vragen of ik voor de operatie nog even snel mag passen. Dan zal ik iig met een stuk minder erge zenuwen onder t mes gaan. Moet van ver komen en om nou helemaal daarheen te gaan voor alleen maar 10min passen, vind ik een beetje onzin.T is toch alleen maar om mezelf gerust te stellen en als ik bijv een week van tevoren ga passen en weer gerustgesteld ben, zit ik 2 dagen later wéér te twijfelen...dan kan je wel aan de gang blijven! :P:rolleyes:

Wat de voorbereiding betreft, ik slik nu alweer een paar weekjes elke dag vit c (1000) en wil misschien een weekje van tevoren beginnen met arnica of iets anders tegen blauwe plekken (ik krijg die dingen sowieso nogal snel, dus zal anders vast helemaal onder zitten :31: )

Verder heb ik alvast een lijstje gemaakt van dingen die handig zijn om mee te nemen. Tips zijn welkom.

Morgen over 3 weekjes zouden ze er al moeten zitten! Heel erg spannend en best wel eng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehh ik herken je gevoel.. :wacko:

Alleen ben ik bang dat ik ze toch te klein ga vinden ipv te groot.

Als ik dan weer mijn foto's bekijken tijdens het passen ben ik er wel heel blij mee.

Ik overleg gewoon nog even voor de operatie hoe of wat, neem dan ook nog even foto's mee van wat ik mooi vind. Ik wou ook bellen maar ben niet zo'n held daarin haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast shadow

Heb inmiddels contact opgenomen met de kliniek en ik mag vlak voor de operatie nog even passen, gelukkig :1: Ben dus weer een beetje gerustgesteld :7:

NOG MAAR 10 DAGEN!!! wAAAAAAAAH :5:

De zenuwen voor de operatie worden nu echt wel met de dag erger en de eerste :1boobs: nachtmerrie is inmiddels een feit :P

Ik heb trouwens wel sinds een paar dagen een geweldige stimulans in de kast hangen! :5: Heb een super zomerjurkje gevonden!:3: Nu ben ik er nog veel te plat voor, maar het wordt het eerste wat aan gaat zodra de sport-bh uit is! :5: (al zal ik hem waarschijnlijk al stiekem wat eerder voor de spiegel gaan passen :P ) Zelfs als de bejaarde hollandse weergoden weer eens denken dat de herfst in juni hoort te beginnen, jurkje zal en moet aan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Shadow!

Spannend allemaal he! Ik ben nu 18 dagen PO, maar heb nog steeds die leuke spanning in mijn lijf! Je borsten veranderen in de 2 maanden na de operatie nog zoveel. Ik heb elke week weer een verassing als ik de foto's vergelijk!

Maar met 400 CC kan je ervan uit gaan dat je een paar prachtige borsten gaat krijgen :1bouncingboobs:

Nog even aftellen!

Liefs,

Dollie

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spanning straalt van mijn beeldscherm af! haha maar ik geef je geen ongelijk :D!

Ben evenetjes niet op het forum geweest omdat ik in eerste instantie de operatie uit zou moeten stellen.

Heb op dit moment niet de meest ideale baan en een eigen huisje, dus daar moest ik even goed over na gaan denken.

Maar ik kan dus echt gewoon niet meer wachten dat ik toch maar heb besloten het gewoon te doen :D

Heb maandag de hele dag geprobeerd te bellen, uiteindelijk maar de voicemail ingesproken of ze me willen terugbellen.

Dus nog eventjes en ik weet de datum :D

Kan ik mooi jou verhaal nog even volgen over je ervaringen!

Spannend zeg nog 10 dagen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast shadow

Poeh ja, een eigen huisje kost idd een hoop geld! Ik heb zelf sinds een paar maanden nu mn eigen (huur)huisje en zie t geld echt van mn rekening vliegen :blink: Begrijp dus wel dat je even hebt zitten twijfelen, al is t heel moeilijk zoiets als t bv uit je hoofd te zetten als je eenmaal de stap naar t eerste consult hebt genomen.

Hoop dat je operatiedatum niet heel veel later gaat worden. Van wat ik lees, heeft de kliniek zo'n beetje spitsuur op t moment. Had je al wel die aanbetaling gedaan? Dan zou de oude datum in princiepe nog vast moeten staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 daagjes!!!!

Zoals ik eerder al zei, zit ik nogal te twijfelen over de cc's (wie niet!) Werd vanochtend door de kliniek gebeld met de vraag of ik vrijdag een half uurtje eerder kon komen ivm passen (moet er nu om half 9 zijn). Die vrouw aan de lijn zei dat ze 350 en 400 voor me klaar zouden leggen...hm kennelijk is er toch geen 375???

Heb vanochtend zakjes water gemaakt en vind die met 350 t mooiste staan, die met 400 zijn me toch wat te groot. Loop nou alweer een paar uur rond met de 350 en ben er al best aan gewend, deze maat lijkt me perfect!

Maar hoe moet ik dit nu zien? Ze zeggen dat met dual plane er 50cc af gaat, dus als ik van die waterzakjes 400 te groot vind en 350 precies goed, kan ik dan t beste voor de 400 gaan?

Krijg ik met 400cc dual plane ongeveer het resultaat van de waterzakjes met 350?

Wie kan me helpen?

Trouwens, nog even een tip voor mensen die ook nog van plan zijn waterzakjes te vullen en net als ik niet zo snugger zijn dit zelf van tevoren te bedenken: koud water is GEEN goed idee!:5::rolleyes:

En ik had t achteraf misschien ook beter met rijst kunnen doen, want die van 400 zijn lekgegaan toen ik ze in had...gevolg: 1 grote kledderboel! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh dat is dan wel minder dan de 50cc die de beauty coach zei dat zou verdwijnen...

En hoe zit dat dan eigenlijk met die waterzakjes, want dat zijn natuurlijk geen echt pasproteses en liggen ook meer óp de borst. Is 350 cc daar wel te vergelijken met 400 in t echt?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.