Ga naar inhoud

knappen mannen af op siliconen ?


CP275

Aanbevolen berichten

hej meiden,

nog 10 dagen en ik onderga mijn borstvergroting eindelijk. :33:

Maar ik had nu nog een vraagje.

Mannen vinden grote borsten meestal wel mooi van uitzicht.

Maar hoe zit dat met het voelen?

Ik ken namelijk iemand dat erg afknapt op valse borsten,

want het zou helemaal niet goed aanvoelen e.d

hij zegt dat hij die vrouw wel ziet zitten maar er toch niet mee zou doorgaan puur om haar siliconen? :83:

want "jij zou toch ook geen vent met een valse piet nemen?" is wat ie zei.

voelt het dan echt zo slecht? of is het overdreven?

ik heb allesinds nog nergens iemand op het forum horen zeggen

"ik walg van mijn valse borsten omdat ze fake aanvoelen"

ben benieuwd naar jullie reactie :rolleyes:

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik naar mijn situatie kijk vind ik ze wel iets harder/steviger aanvoelen als "echte" borsten. Maar niet hard/nep etc.. Ik vind het echt raar dat je als man iemand afslaat omdat zij ervoor gekozen heeft om haar borsten te vergroten. Overigens bewegen ze heel natuurlijk mee met lopen/springen. Ik zou geeen probleem zieen haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis onzin dat een man erop afknapt

Mijn kerel zegt wel steeds jezus wat zijn ze hard he...

En ik zeg je eerlijk, tis wel hard hoor ech.

Voelt wel gewoon als eigen

Maar ze voelen niet als natuurlijkwr borsten

Maar zo vent als jij opnoemt slaat nergens op hoor!!!

Veel mannen houden ook NIET van grote borsten ( zoals de mijne )

En ik vind dat jij het mooi moet vinden en blij mee moet zijn, is die gene gek op je dan zal die het automatisch ook mooi moeten vindem omdat diegene je moet accepteren.

Succes alvast meid!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

een borstvergroting doe je al het goed is voor jezelf en niet voor iemand anders :blink::blink:

dus die vent moet je maar nemen zoals je bent met of zonder nepperts.. en anders weet hij toch zelf lekker waar de deur is toch???

of ze nou natuurlijk aanvoelen ik heb geen idee ik heb ze nog maar 1 week en op dit moment voelt het allesbehalve natuurlijk aan ;) heb der ook niet in 'gekneden' lijkt me nu ook nog niet zo goed plan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel mannen zeggen bij voorbaat ik hou meer van echt, maar leg ze maar eens foto`s voor van neppe en echte alles wat ze aanwijzen die mooi zijn zijn nep!

heb liever neppe borsten dan geen borsten! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja mij maakt het ook niet uit wat anderen denken

zolang het er maar mooi uitziet en jah zowizo liever nep dan geen borsten ;)

het zal dan waarschijnlijk wat overdreven zijn..

het is niet dat er 2 stukken plastiek in steken ofzo

valse borsten zijn echt knap <3

dat het maar snel zover is want de dagen gaan zo traag als je aftelt ;p

ben benieuwd ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd wel eens meegemaakt dat een man niet zo blij was met mijn boobs! "Jeetje, wat enorme dingen" was zijn commentaar.. Na één keer sex hield hij het dan ook voor gezien, hij kon er niet aan wennen was zijn reden. Maar dat boeit mij echt niet, en mijn vent vind ze wel mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smaken verschillen he

de ene knap af op nep borsten

de ander op grote echte borsten

en de volgende op kleine borsten

Je kan nooit aan iedere man zijn wens voldoen!

en al doe je het wel, dan nog gaan ze op zoek naar iets anders pff

gewoon geen rekening houden wat mannen willen, doe wat je ZELF wilt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man haat ook alles wat nep is...

Echt discussie's hebben we gehad dat wil je niet weten,

hard om hard..

Uiteraard doe ik uiteindelijk toch wat ik wil :44:

En nu???

hij vind ze prachtig en kan met zn tengels er niet afblijven!

En wat Nicole1987 ook zegt, alle mooie borsten zijn nep:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen hebben er natuurlijk een andere kijk op,en het gros van de mannen reageerd gewoon vreemd op zon vraag ,wat ze er werkelijk van vinden weten ze pas als je ze eenmaal ook hebt,net als wij he.

En mijn ervaring is,ze vinden het geweldig!

Mijn man vind ze prachtig om te zien maar zeker ook om te voelen!

Dat verhaal van Linny lijkt me trouwens sterk dat DAT de reden zou zijn geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar dacht ik gister nog aan, worden silliconen ooit 'van jezelf' of voel je altijd iets zitten wat er eigenlijk niet hoort??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik ben nu 2 maanden po en ze zijn nog steeds hard, maar ik en mn vriend zeggen iedere x weer, wooow wat zijn ze zacht geworden he! Tuurlijk als je het weet en je gaat erop letten voel je het!

Maar ik heb ook een vriendin die ze al jaren heeft en haar vriend heeft het op t begin bijna niet door gehad, je voelde ze alleen via de zijkant dus misschien worden ze met de jaren minder hard!?

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder zijn voorkeur. Er zullen mannen zijn die afknappen op mijn tieten, maar er waren ook mannen die afknapte op mijn oma theezakjes! Nu heb ik er verder geen "last" van want ben al 18 jaar gelukkig met mijn vent :57:

Heel belangrijk is dat je een borstvergroting voor jezelf doet. Een man moet je leuk vinden om jou als persoon en niet of je wel of geen nep tieten heb. Ja mijn borsten zijn steviger dan natuurlijke borsten, maar dat kan ook niet anders toch? Mijn borsten zijn zeker niet hard! Ze bewegen lekker soepel mee en je kan ze lekker kneden :P

Ik voel me prettig in mijn vel. Mijn borsten zien er niet meer uit als 80 jarige en mijn shirtjes zitten mooier zonder mijn bh vol te stoppen met vulling. Doordat ik prettiger in mijn vel zit straal ik dit dan ook uit en ik denk dat je dan vaak aantrekkelijker wordt.

Het puntje over geen man met valse piemel nemen? whaha

Als hij beter presteert met zijn valse piemel dan met zijn "natuurlijke" dan graag die valse! :44::106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@esmiralda dat heb ik em ook gezegt ;), als er een stukske aan kan.. waarom niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel simpel misschien: t zal mij eerlijk gezegd een rotzorg zijn of een man op mij afknapt vanwege mijn borsten.

Iemand die zo oppervlakkig denkt wil ik niet een in m'n bed/leven hebben.

(Met one-night stands zal t miss anders liggen maar daar doe ik niet aan)

Ik heb m'n borsten laten vergroten voor mezelf en niet voor een ander zoals al meer dames aangaven.

Tuurlijk voelen m'n borsten harder dan borsten zonder implantaten maar naast alle voordelen van "neppers" vind ik dat verwaarloosbaar.

Maar he, ik heb nog geen enkele man met walging/afkeer zien kijken dus t zal wel meevallen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de mijne best zacht. Toen ik net met mijn nieuwe vriend iets begon zei ik hem... Ik moet je een geheimpje vertellen. Mijn boobies zijn fake.

Bleek dat hij het eigenlijk al lang door had -naaktfoto's weetjwel- maar hij valse borsten juist veel mooier en geiler vind :P

Lucky me. Hij zegt ook dat ze enorm zacht zijn en is er enorm tevreden mee! Zoveel complimentjes.

Ook mij heeft het zoveel gelukkiger en zelfzekerder gemaakt. Ik ben tevree :-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend zegt de laatste tijd ook vaak; ze voelen zo lekker zacht .. nu ben ik ook wel een beetje bang dat hij mij 'nepperts' straks niet zo graag aanraakt :(
Maar.. hij zegt gelukkig wel, ik vind je goed zoals je nu bent, maar je moet doen wat jou gelukkig maakt.
En alleen zo iemand is je waard ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid zo snel als jij aan je nieuwe borsten went zo snel hij went aan het gevoel er van :D

Mijn vent vond het ook niet heel nodig. Ik merkte wel naar mate ik echt steeds serieuzer in het proces zat en de dagen naar de operatie steeds minder werden hij het ook steeds spannender vond en toch wel leuk. Hij zei vlak van te voren dat hij voor hem niet nodig was, maar het ook wel leuk vond waar hij straks naar mocht kijken/voelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik dacht ik zeg het niet

maar dacht ook mag altijd stuk bij de piemel ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.