Ga naar inhoud

zazoeke : april 2014


Aanbevolen berichten

Vandaag een week na de bv mocht eindelijk het verband eraf. Wat een teleurstelling eigenlijk. Ze hangen echt naar buiten. Had de pc vooraf wel verteld maar toch valt het wat tegen. Ik weet het niet. Moet er nog een nachtje over slapen precies. De sport bh zit in ieder geval wel fantastisch. Liefs, Zazoeke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik ze voor het eerst zag, dat was 2 dagen po, vond ik ook dat ze helemaal niet mooi stonden... rare vorm en ze keken echt naar buiten... Intussen is alles wat gezakt en zijn ze toch wat meer naar binnen gekomen. Ik heb geen echt spleetje tussenin, maar ze kijken weer mooi voor zich, zoals je't zou kunnen noemen...

Ik hoop voor jou dan hetzelfde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat er nog zoveel veranderen!

Ik heb 10 dagen in een verband gezeten en zag ze toen ook voor het eerst.

Ik kon wel beginnen huilen. Was echt niet wat ik ervan verwacht had.

Nu zeer tevreden. Misschien is het ook wat wennen?
De voorsituatie was helemaal iets anders. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor jullie reacties. Als ik de foto's voor en na zie dan zie je wel een hele verandering. Er is nu iets. Dat iets is heel veel voor mij. Ik zal eens proberen die 2 foto's neer te zetten, kunnen jullie zeggen wat jullie ervan vinden. Heb ze net nog eens goed bekeken. Ja ik hoop dat ze toch nog wat meer naar het midden toe groeien. Pc zei geef ze een maandje tijd... Ik ga nu alvast slapen. Tot morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voilà denk dat ik de 2 foto's erop heb gekregen. Vind het nog steeds een gek zicht. Toch echt wel naar buiten. Maar nu ik mijn bh aanheb en een trui erover ben ik al wat blijer. Ik heb er en ik voel ze. Dus dat zit al goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

die van mij staan ook naar buiten! maar dat stonden ze al en dat word alleen maar uitvergroot door de bv.. denk dat het wel wat minder gaat worden hoor je kan het resultaat toch ook pas na 6 a 8 weken zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder heb ik in de rechtse al terug een goed gevoel. Ook mijn tepel. Maar de linkerborst lijkt wel nog te slapen. Zou zo een piercing kunnen steken door mijn tepel en zou het niet voelen denk ik. Is dit voor iemand herkenbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's bekeken. Ik vind ze al erg mooi hoor. Ik snap wel wat je bedoelt, want ze kijken naar buiten. Dit had je van tevoren ook al en wordt nu uitvergroot door de protheses. Ondanks dat ze naar buiten kijken vind ik ze echt mooi gevuld.

Ik herken je teleurgestelde gevoel wel, na mijn eerste operatie schrok ik me ook rot, mijn tepels hingen als losse flubjes op mijn borsten, maar na een paar dagen en zeker na een paar weken zag het er heel anders uit!

Ik denk dat je gewoon nog even moet wennen en ze zullen nog veel veranderen de komende weken, alle zullen ze wel naar buiten blijven kijken omdat je dit van tevoren ook al had.

Echt, komt goed schatje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi twijfel, leuk je berichtje te lezen! Doet deugd steun te krijgen en neemt mijn bezorgdheid wat weg. Ik ben er al een beetje gewend aan het geraken. De eerste teleurstelling is weg, kan nu al wat blijer zijn. En dus inderdaad komt het binnen enkele weken helemaal goed. Denk ook als ik op mooie bh-jacht kan gaan dat ik me dan beter ga voelen. Die sport bh houdt nog eens alles een beetje vlak en opzij he. Dus nog 4 weekjes geduld en dan ga ik op zoek naar een goede bh die de boel misschien nog wat in het midden en hoog genoeg houdt haha. Liefs, Zazoeke. Xxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad geduld hebben. Het eindresultaat duurt altijd even voor we dat kunnen zien.

Ik zie ook dat voor de operatie je borsten al naar buiten wijzen, dus ze zullen niet helemaal naar binnen komen.

Ondanks dat zien ze er heel goed uit! Geniet van je boobs meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden dank jullie voor de steunende woorden. Ik ben ze ondertussen al wat meer gewoon. En heb ook de indruk dat ze nog gaan veranderen. Het is ook soms naargelang welke kleren ik draag of ik al dan niet tevreden ben. En ze zijn ook nog zo hard he! Ik denk binnen een maand als ze wat soepel willen worden en ik een beugelbh kan dragen dat het dan wel beter is. Dus nu inderdaad nog enkele weekjes geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeieavond dames. Het wordt inderdaad alsmaar beter! De hechtingen zijn eruit. Mooi litteken, nog wat korstjes. Nu goed insmeren maar. Ik vind ze nu ook zelf al wat mooier. :-) Morgen voor het eerst terug gaan werken. Denk me suf over wat ik zal aandoen. Zouden mijn collega's merken dat ik een bv heb? Vind zelf dat het niet zo opvalt. Vind het zo spannend. Heb er eigenlijk geen zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.