Ga naar inhoud

Grote protheses ; wanneer went dit ?


Aanbevolen berichten

Hallo dames!!

Even een vraag. 12 September krijg ik (rara) een borstvergroting! Ik ga voor de 600cc, dual plane. De rest ben ik vergeten, maar ik ga tegen die tijd toch nog een keer uitgebreid op consult haha :) Nu vraag ik me dus af hoeveel last je hebt met zulke protheses, dus een wat grotere hoeveelheid. Went dat en zo ja hoe snel? Ik slaap bijvoorbeeld altijd op mijn zij, een beetje doorgedraaid met mijn armen gebogen (dus tegen m'n borsten aan) en kan ècht niet op m'n rug slapen. Nu heb ik tijdens het herstel van mijn neuscorrectie een week op m'n rug 'geslapen' (half zittend en regelmatig wakker) maar ik vraag me af of dat dus een forever ding word met m'n grotere boobies.

Ook draag ik nu af en toe topjes waarvan ik al denk; die kan ik daarna niet meer aan en zit ik me suf te kijken naar topjes,jurkjes, bikini's etc. die ik erna hopelijk wèl eindelijk aan kan. Hadden jullie dit ook...? Zal wel denk ik :)

Can't wait!! Ben benieuwd hoe jullie 'wenningsproces' ging dus. Blijven ze bijvoorbeeld lang hard en onnatuurlijk aanvoelen? Vinden jullie dat zelf erg? So many questions!!

<3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij wende het niet, integendeel, ik vond ze alleen maar zwaarder en groter lijken hoe langer ik ze had.

Ik leek 10 kilo dikker en kon niet over straat zonder dat mensen keken en mannen me lastig vielen.

Denk er nog maar eens goed over na....

Ik heb ze kleiner laten maken en wat een opluchtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Ik heb na mn Bv behamaat 75f gekregen. En ik moet zeggen.. ik was juist heel snel gewend. Alsof ze altijd algewoon bij me horen. Heb spijt dat ik het niet jaaaaren eerder heb gedaan. Ze passen ook goed bij mn figuur: 64 kilo en 1.73m.

En ik slaap gewoon prima op mn zij. Ze voelen heerlijk zacht aan.. De eerste weekjes natuurlijk niet maar dat is logisch.

Ik ben er super superblij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee

Ik heb 500/550 cc

Ik vind ze te klein, en veel op dir forum zijn ook gauw gewend aan de grote!

Ik ben 2 maanden pas maar mijne zijn nog kei hard,

En ik hoop dat dat in de jaren zal afnemen, want ze voelen wel als van mij, maar niet natuurlijk aan zeg maar...

Ik sliep al heel gauw op me zij

en slaap nu gewoon op me buik, niksmis mee, wennen maar ik ben een echte buikslaper.

Dus gauw gewent!!

Ik denk persoonlijk door wat ik hier veel heb gelezen, dat je geen spijt zult krijgen van de cc's die je krijgt!

Hou je persoonlijk van grote borsten, dan al helemaal niet!

Waar word je geholpen?

Succes alvast!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! Ik heb ook 600cc gekregen en ben er super snel aan gewend!

Het klinkt heel veel, maar dat valt reuze mee in mijn beleving.

Ik kon na 2 weken al weer op mijn zij slapen, en heb er nu nog steeds geen last van, gaat prima!

Ook met sporten zitten ze niet in de weg, gewoon zorgen voor een goede sportbh.

Ze voelen helemaal aan als eigen, ook lekker soepel nu al (Ben 3 maanden geleden geopereerd).

Als je nog vragen hebt moet je me maar een berichtje sturen! Door wie word je geopereerd? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 615 cc erin zitten, ronde prothese hoog profiel. eerste week was pijnlijk maar nu vind ik ze prachtig! Elke vorm van borstvergrotingen doen zeer meid..zou voor groot gaan als je groot wilt en het niet laten omdat je bang bent voor de pijn! Die trekt echt namelijk snel weg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 weken geleden 650 cc gekregen en ik ben al helemaal gewend hoor, het is wat meer cc idd maar het is niet dat je mega-borsten krijgt ofzo, tenminste ik weet natuurlijk niet wat jouw bouw is. Ik vind het netjes bij me staan, niet klein maar ook zeker niet (te) groot. BH maat is nu 75F.

Toen ik op controle was een week na de bv zei mn pc dat ik weer mocht proberen op mijn zij te slapen en dat heb ik vanaf toen ook gedaan, gaat hartstikke goed al ben ik nog wel voorzichtig...

Voor mij was het een wissel en mss mede daardoor heb ik totaal geen pijn gehad, daar moet je je idd niet door laten afschrikken sowieso want dat is een tijdelijk iets.

Verder sluit ik me aan bij de (meeste) dames hierboven, ga vooral niet te klein want binnen no-time ben je gewend aan je nieuwe boobs en heb je spijt dat je niet groter bent gegaan.

Succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb 450 cc. Heb ook totaal geen belemmeringen qua beweging. Niet met liggen, niet met sporten, kan gewoon mijn borstpier ook zwaar trainen, niks geen problemen mee. Het enige wat niet lekker ligt is op je buik op het strand, maar dan graven we gewoon lekker 2 kuiltjes in het zand haha.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! Ik heb ook 600cc gekregen en ben er super snel aan gewend!

Het klinkt heel veel, maar dat valt reuze mee in mijn beleving.

Ik kon na 2 weken al weer op mijn zij slapen, en heb er nu nog steeds geen last van, gaat prima!

Ook met sporten zitten ze niet in de weg, gewoon zorgen voor een goede sportbh.

Ze voelen helemaal aan als eigen, ook lekker soepel nu al (Ben 3 maanden geleden geopereerd).

Als je nog vragen hebt moet je me maar een berichtje sturen! Door wie word je geopereerd? :)

Nou, ik heb dus ooit een Ecup gehad en heb nu een slappe C, in sportbh's zelfs een B :102: haha, maar ik ben 1.82! En weeg 65 kilo, met redelijk brede schouders. Mijn chirurg (dr. Koopman @ Bergman clinics!) zei dat ik makkelijk 600cc zou kunnen hebben door mijn bouw èn vorm van mijn huidige borsten. En ik hou van grote borsten dus vind het gewoon niet verstandig om dan minder te nemen.... Inderdaad, stel dat ik ze te klein vind, echt vreselijk... Kan me niet voorstellen dat ik ze te groot ga vinden, geweldig juist haha, maar maakte me meer druk over het 'in de weg zitten'. Maar zijslapen kan dus gewoon!! :126:

Thanks voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wanneer konden jullie weer onder de mensen zijn...? Ik heb nu echt zo'n beeld dat ik de eerste 2 weken als een kluizenaar op bed moet blijven liggen omdat ik niks kan... Wanneer konden jullie je haar weer normaal wassen? Koken? (-> aangezien vriendlief dat niet kan hahaha) etc.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wanneer konden jullie weer onder de mensen zijn...? Ik heb nu echt zo'n beeld dat ik de eerste 2 weken als een kluizenaar op bed moet blijven liggen omdat ik niks kan... Wanneer konden jullie je haar weer normaal wassen? Koken? (-> aangezien vriendlief dat niet kan hahaha) etc.?

De eerste 3 dagen waren bij mij het ergst. Maar dat is met elke operatie zo..hierna ging het stukken beter. Gelukkig heb ik nooit last gehad met slapen, zelfs niet op mijn rug. Haar normaal wassen ging na een weekje wel weer. Koken ook na een weekje. Zolang je zelf maar geen pannen gaat staan afgieten oid..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb dus ooit een Ecup gehad en heb nu een slappe C, in sportbh's zelfs een B :102: haha, maar ik ben 1.82! En weeg 65 kilo, met redelijk brede schouders. Mijn chirurg (dr. Koopman @ Bergman clinics!) zei dat ik makkelijk 600cc zou kunnen hebben door mijn bouw èn vorm van mijn huidige borsten. En ik hou van grote borsten dus vind het gewoon niet verstandig om dan minder te nemen.... Inderdaad, stel dat ik ze te klein vind, echt vreselijk... Kan me niet voorstellen dat ik ze te groot ga vinden, geweldig juist haha, maar maakte me meer druk over het 'in de weg zitten'. Maar zijslapen kan dus gewoon!! :126:

Thanks voor de reacties!

Heb je een PB gestuurd! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Ik ben op een maandag geopereerd en op zaterdag ben ik al weer uit eten gegaan. Mij viel het echt allemaal reuze mee.

Heb alleen op de dag vd operatie op bed gelegen daarna helemaal niet.

Haar wassen deed ik zelf na een week. Gewoon hoofd voor over zodat je ellebogen niet boven je schouders komen. Koken ging na week ook maar ook daarmee geen zware pannen tillen en niet dingen uit hoge kastjes pakken. Maar als je vriend alles klaar zet kun je wel koken.

Maar goed. .lees wel dat iedereen het anders kan ervaren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste weken kon ik nog niet op mijn zij of bui liggen, maar inmiddels heb ik hier totaal geen problemen meer mee.

Het wennenaan mijn nieuwe borsten ging heel snel. Het zijn echt mijn borsten en kan me niet meer voor me halen hoe het was zonder. Ik moet echt naar de foto's kijken. Ik heb 535cc en ultra high profile. Mijn protheses zitten voor de spier. Ik voel niet dat ik protheses heb en doe gewoon alles wat ik altijd deed. Ik zou ze voor geen goed willen missen!

Ik was ook van een 75E naar een 75C gegaan. Dit door zwangerschappen en afvallen. Nu heb ik 75G en het past bij me. Het valt eigenlijk niemand echt op voor zover ik weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste weken kon ik nog niet op mijn zij of bui liggen, maar inmiddels heb ik hier totaal geen problemen meer mee.

Het wennenaan mijn nieuwe borsten ging heel snel. Het zijn echt mijn borsten en kan me niet meer voor me halen hoe het was zonder. Ik moet echt naar de foto's kijken. Ik heb 535cc en ultra high profile. Mijn protheses zitten voor de spier. Ik voel niet dat ik protheses heb en doe gewoon alles wat ik altijd deed. Ik zou ze voor geen goed willen missen!

Ik was ook van een 75E naar een 75C gegaan. Dit door zwangerschappen en afvallen. Nu heb ik 75G en het past bij me. Het valt eigenlijk niemand echt op voor zover ik weet.

75G, WOW!! Ik hoop ook echt boven de Ecup uit te komen, gewoon omdat het zo lekker groot klinkt haha ^.^

Zijn jullie borsten ook gewoon weer zacht? Of voelen ze onnatuurlijk aan? Wat vinden de eventuele vriendjes/vriendinnetjes er van?

Ik heb een tatoeage op mijn borst waar mensen vaak naar staren, wat ik niet heel erg vind, maar als iemand steeds wéér kijkt tijdens een gesprek vind ik het wel wat irritant. Hebben jullie er wel eens last van dat er mensen zijn die er overmatig naar staren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel blij met mijn cupmaat. Het is wel een uitdaging met bh's, maar dat heb ik er voort over ;)

Mijn borsten voelen zacht aan, maar ze zijn wel steviger dan natuurlijke borsten. Er zit natuurlijk nu wat in dus zo zacht als natuurlijke borsten zullen ze niet worden. Je hoeft niet bang zijn dan ze heel had zullen aanvoelen.

Mijn vent vind ze heerlijk aanvoelen :D

Ik heb tot nu toe geen mensen gehad die naar mijn borsten staren, maar misschien word dit anders nu ze zomer er aan komt hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.