Ga naar inhoud

Menthor anatomisch


Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met Menthor Anatomische protheses? Ik wil voornamelijk meer volume bovenin de borst omdat de mijne onderaan het volume al hebben. Ik en Pc denken dat de anatomische mooier geleidelijk aflopen en daardoor meer natuurlijk oogt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb anatomische, ze zijn prachtig heeeel natuurlijk maar ik heb en had dat ook al van mezelf meer volume onderin, ik wilde dit ook! Als je volume bovenin wil zou ik echt gaan voor een high profile dan kan anatomisch denk ik ook wel :). X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er meiden zijn die een foto hebben en willen laten zien van hoe anatomisch er uitziet? In je shirt bij het passen ziet het er toch niet uit zoals het uiteindelijk wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Nicole1987 dat ik mocht kijken. Ik denk inderdaad voor jouw lichaamsbouw dat ze aan de kleine kant zijn. Je kan best groter. Maar dan nog zijn ze wel mooi gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.