Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Heey dames, mijn pc zei op consult dat ik met 6 wkn weer alles mag... nu heb ik vorige week nog een keer gebeld ivm bhs en de consulente zei dat ik met 6wkn ook push up bh weer voorzichtig mag aantrekke maar ik lees hier regelmatig dat het pas met 3mnd mag? Ik heb alleen maar voorgevormde beugelbhs en pushups gekocht.

nu ben ik vergete te vragen hoe het zit met op mijn buik ligge... ik heb een zonnehemel en ik kan niet wachten tot ik er weer onder mag! Van de pc mag ik met 6wkn weer zonnebanke mits ik de wondjes afplak. Hier lees ik dat jullie pas met 3mnd (?) Op je buik mochten ligge? Dus ik mag niet een 4x per week een 20minuutjes op mijn buik ligge met evt een kusse bove mn boobiez zodat niet heel het gewicht op mijn boobiez rust? Anders moet ik naar de zonnestudio want die hebbe zonnebanke zodat ik op mijn rug ken blijve ligge maar jah da kost per keer een tientje en das dan toch al gauw een 40 in de week terwijl ik thuis een zonnehemel heb met nieuwe goeie lampe!

Wat denke jullie van m 2vraagjes?

Xjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg met 3 weken po alweer een zachte beugelbh, ik had zo'n irritant gevoel in me borsten met die sportbh! Van dr. Koopman mocht het en draag ze nu nog steeds! Snachts draag ik wel de sportbh maar das meer gewenning en het ligt fijner..

Zonnebanken doe ik al sinds 2 weken nu en ben a.s. dinsdag 6 weken po. Ik leg de handdoekjes die je krijgt (vraag er dus 1 extra over me littekens en smeer me borsten in met factor 50 (vanwege de huid die natuurlijk meer gespannen staat en dus dunner is....Ik ga dus bij een zonnestudio..dat is wel een verschil met een hemel want dan moet je draaien. Ik denk dat je zelf heel goed aanvoelt of je al even op je buik kan liggen of wellicht licht kan steunen op je armen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben nu een dikke 3 maanden po. Je mag zeker een jaar niet met je littekens in de zon ( en dus ook niet zonnebanken).. Ik ga zelf ook regelmatig naar de zonnebank. Ik ben denk ik na 2 maanden weer gegaan. Ik smeer mijn littekens in met factor 50, al zou een sunblock nog beter zijn. En dan leg ik mijn bh er gewoon overheen nog voor de zekerheid. Het zou toch zon zonde zijn als je littekens verkleuren en je ze voor altijd zou zien.

Ik draai ook altijd onder de zonnebank omdat ik anders een wit rondje krijg op de billen en schouderbladen, maar nu is dat liggen op een harde glazen plaat nog geen pretje dus doe ik dat ook maar heel kort. Maar denk dat als je een bed onder je zonnehemel hebt staan dat dat niet zon probleem moet zijn toch? Anders kun je misschien een kussen onder je buik en hoofd leggen dat de druk niet zo op je borsten zit.

In ieder geval let goed op dat je je littekentjes goed bedekt!!

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteenlopende adviezen allemaal.. Mijn pc zei dat ik na 6 weken iedete bh aanmocht die ik maar wenste (dus ook push up) ik draag ze soms ook en ben daar ook echt na 2 maanden al mee begonnen. Maargoed ik zou echt advies opvolgen van EIGEN pc. Zonnebanken weet ik niet of dat al mag, ben ik ook wel benieuwd naar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ikzelf ben ook wel zonnebank verslaafd, dus na twee weken lag ik er alweer onder haha!

na 2wkn al? Lekker!! Haha. Neej mn pc heeft echt gezegt na 6wkn mag alles weer maar ben vergete te vrage of ik dan ookal ff op mijn buik mag ligge, en pusb ups mag ook werd gezegt maar idd verschillende advieze vd doktore weer hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 5 wkn en 1 dag po en heb net heerlijk gezonnebankd voor de 1e x...oooh wat had ik dat gemist! Heb idd zoals hier boven gezegt op 2 kussens gelegen op mn buik zodat mn boobiez ertusse viele dus ik niet op mn boobiez lag en dit ging perfect! Zooo nu weer op naar bruin worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ong. 3 weken po en zou vandaag ook mijn eerste zonnebankje doen. Ik heb gelukkig een 'volledige' dus hoef me niet te draaien. Ik was van plan een pleister op m'n littekentjes te leggen om ze te beschermen tegen de zon aangezien ik geen hoge factor in huis heb én de winkels vandaag gesloten zijn wegens 1 mei...

Ik kan daar ook zooo van genieten, eventjes helemaal zen onder de zonnebank! En met een wit kleedje op m'n dochtertje haar communie over 4 weken is een bruin kleurtje wel welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dreamertje heerlijk is dat he... idd ff zen, ff dutte... ik heb mn sportbh aangehoude alleen de bandjes naar benede en daarover nog een doekje zodat heel mn borsten bedekt ware.... ik kan nie w8 tot ik morge weer mag hihi! Ik zie alweer lichtelijk kleur verschil dus helemaal happy hihi....

en in een wit jurkje op zon belangrijke gebeurtenis moet je idd lekker bruin zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die sportbh zo breed op de rug... als die erin zou staan durf ik in de zomer geen bikini meer aan en da's ook niet de bedoeling hé!

Strakjes even lekker ontspannen!

dat doe ik ook nu alleen maar ff omdat ik nog geen 6wkn ben en eigelijk pas met 6wkn mag zonnebanke en toch het idee voor extra ondersteuning... volgende week gaat ie uit hoor! Maarre ik heb nog nooit niet gehoord van spf onder de zonnebank smere? Werkt dit dan als extra bescherming vd boobiez?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben jaloers! Ik heb een maand abbo op de zonnebank haha. Ga normaal zo'n 2x per week. Dus het is afkicken nu. Dinsdag 2 weken po dan gaan ook de hechtingen eruit, hoop dat ik die week weer kan zonnebanken. Maar zal je die 20 minuutjes eronder niet zonder bh kunnen? Als je de littekens goed bedek? Douchen doe je toch ook zonder bh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben jaloers! Ik heb een maand abbo op de zonnebank haha. Ga normaal zo'n 2x per week. Dus het is afkicken nu. Dinsdag 2 weken po dan gaan ook de hechtingen eruit, hoop dat ik die week weer kan zonnebanken. Maar zal je die 20 minuutjes eronder niet zonder bh kunnen? Als je de littekens goed bedek? Douchen doe je toch ook zonder bh?

je hebt gelijk pris87 maar ik ben altijd zo voorzichtig hihi, ik ga al een week tevroeg onder de zonnebank dus d8 zal maar mn bh aanhoude... maar idd morge gewoon zonder!!

Weet iemand ook nog of ik nu al wel of niet een push up bh aan mag? De consulente zei vorige week van wel maar hier word ooit 3mnd gezegt of zelf hierboven een jaar! Dus wat is t nou? Als k sweekends weg ga zal dat toch wel voor een avondje gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nog een maand wachten om naar de zonnebank te gaan gok ik, puur om zeker te zijn.
Maar het staat inderdaad veel mooier, zo'n bruin kleurtje. Ik vind dat de onzuiverheden op mijn huid ook verdwijnen en er zo'n mooi glanslaagje op je huid komt!

Op je vraag over de BH-soort: ik heb van mijn PC (dr. Bosselaers) te horen gekregen dat ik na 6 weken een 'normale' bh mag kopen.
Liefst geen beugelbh, omdat dit wat slecht kan zitten op de littekens. vanaf 3 maanden mag ik ook een push-up kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vandaag toevallig naar kliniek gebeld omdat ik ook met deze vraag zit en graag onder de zonnebank zou willen, volgens hun mag het gewoon. Alleen is het verstandig om je littekens af te dekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xRBoobs

Ik werk zelf bij de zonnebank en ik lag na twee weken al er onder. Lekker 1 x in de week. Als je bij een zonnestudio werkt, ben je sneller geneigd om vaker te gaan (ik mag gratis), maar dan wordt ik een wandelende oompa loompa met dat blonde haar. Als ik onder de zonnebank ga, bedek ik mijn littekens met een handdoekje. No problems so far :) Voelde me ook een stuk beter toen ik weer ging zonnen. Ik was behoorlijk de kluts kwijt door de narcose haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat je heeeel lang niet onder de zonnebank mocht.. zonnebank is sws slechter dan de zon

ben ik niet met je eens? De slechte straling is er juist uit dus je krijgt alleen de straling die je nodig hebt in de juiste verhoudingen en zolang je je aan de zonnebankregels houdis het echt niet slechter dan de zon hoor.

Ik ben iig weer lekker bruin aan het worden heerlijk! En ik dek mn littekens nu ook af met een doekje en dat gaat prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xRBoobs

Is voldoende hoor LadyLuck ! Ik ben nu 7 weken po en bedek m'n littekens nu alleen met een handdoekje. Ik heb geen rare verkleuringen of wat dan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.