Ga naar inhoud

Leuke opmerkingen en anekdotes over je borsten


Aanbevolen berichten

Hey all,

Ik ben benieuwd of jullie ook opmerkingen over jullie nieuwe borsten hebben gehad? Ik heb nu dus een aantal opmerkingen en ervaringen gehad en leek me wel leuk die met jullie te delen. Ben ook benieuwd of jullie zoiets hebben ;)

Mijn nichtje van 7 trok vorige week voor de grap mijn truitje naar beneden. Gewoon om stout te doen. En toen zei ze: "WOW dat lijken wel skippyballen zeg!!! En heb jij er geen bultjes op?". En met bultjes bedoelde ze dus tepels hahaha, maar mijn bh zat er voor dus dat kon ze net niet zien. En ik was bij hun thuis even op de badkamer aan het kijken naar mijn borsten en mijn zus vroeg aan haar, waar is je tante? Toen zei ze "ja die is weer foto's van haar buusten aan het maken dat doet ze heel de tijd". En ik maar denken dat een kind van 7 zoiets niks merkt.

Het andere verhaal was afgelopen zaterdag toen ik een jongen tegen kwam die ik dus ken. Hij zei "ik zie iets nieuws aan jou! Heb je nieuwe borsten?" Haha niet hilarisch dit maar echt mannen zien het meteen. Stond wel even met m'n bek vol tanden.

Nou ik ben benieuwd of jullie ook zoiets hebben gehad, lijkt me wel grappig om te horen, misschien dat jullie eigen kinderen wel zoiets hebben gezegd.

Groetjes Mangata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt misschien raar maar mijn dochtertje van 7 maand doet niets anders dan kijken naar mijn borsten als ze bij me zit.

Is wel grappig eigenlijk.

Ze denkt vast er is hier iets veranderd.

Ik weet niet in hoeverre dit aan de borsten ligt maar ervoor deed ze dat niet.

Het kan ook tussen mijn oren zitten ze ;-)

Xx groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een protese maat te kunnen bepalen loop ik steeds met water zakjes te passen. Ook gewoon waar de kids bij zijnn. Zag mn zoontje van net 2 jaar ze liggen, pakt ze op en propt ze in zn romper wha ha ha!

Hahahaha die is ook leuk!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een week na mijn eerste operatie ging ik mijn 2 kinderen ophalen van het kinderdagverblijf en toen riep mijn zoontje heel hard door de zaal waar alle andere ouders, leidsters en kinderen bij waren dat mama geopereerd is en nieuwe borsten heeft gekregen...... Schaam schaam schaam.... Hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een week na mijn eerste operatie ging ik mijn 2 kinderen ophalen van het kinderdagverblijf en toen riep mijn zoontje heel hard door de zaal waar alle andere ouders, leidsters en kinderen bij waren dat mama geopereerd is en nieuwe borsten heeft gekregen...... Schaam schaam schaam.... Hahahah

Oh ik zou door de grond gaan haha,lijkt me echt zo erg ! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een week na mijn eerste operatie ging ik mijn 2 kinderen ophalen van het kinderdagverblijf en toen riep mijn zoontje heel hard door de zaal waar alle andere ouders, leidsters en kinderen bij waren dat mama geopereerd is en nieuwe borsten heeft gekregen...... Schaam schaam schaam.... Hahahah

:154::154::154::154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een week na mijn eerste operatie ging ik mijn 2 kinderen ophalen van het kinderdagverblijf en toen riep mijn zoontje heel hard door de zaal waar alle andere ouders, leidsters en kinderen bij waren dat mama geopereerd is en nieuwe borsten heeft gekregen...... Schaam schaam schaam.... Hahahah

Hahahaha pffff!!! Jij een rood hoofd natuurlijk. Heerlijk kinderen, die zeggen dat gewoon haha! :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn achternichtje van drie zat met kerst bij mij op schoot met haar gezicht naar mij toe zeg maar......legde haar beide handjes plat op mn borsten en vroeg 'krijg jij een baby'? we hebben echt helemaal dubbel gelegen met de hele familie.... :45: zit je dan in je glitterpak na een 6 gangen diner......

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG! Andrea ik kan me voorstellen dat dit even een ongemakkelijk gevoel heeft gegeven whahaha

Achteraf natuurlijk erg hilarisch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.