Ga naar inhoud

Bianca : 19 februari 2010 : Dr Tan : Bronovo


Gast bianca

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ook ik kijk sinds kort met regelmaat op dit forum en vind het dan ook wel tijd worden om mijzelf even voor te stellen.

Ik ben Bianca een getrouwde moeder van 37 jaar.

Sinds lange tijd had ik al een wens om van mijn veel te grote cup af te komen en vorige week vrijdag was het dan zover.

Vrijdag 19 februari 2010 mocht ik mij om 0815 uur melden in het bronovo ziekenhuis te Denhaag.Alwaar ik twee uur later mijn bosrtverkleining heb mogen ondergaan.

Ik ben geopereerd door Dr.Tan,zeer kundige en vriendelijke man.

Ik ben van een cup I naar een (zeer waarschijnlijke) cup D gegaan.

Ondanks het minder prettige :24: gevoel nu, ben ik toch wel erg blij dat ik het heb gedaan.

Hoop op dit forum mijn ervaringen te kunnen delen.

Gr.Bianca.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

hoe gaat nu met je?

ben je tevreden over het resultaat. word zelf 30 maart geopereerd.

vind heel spannend.

denk wel dat hje meteen van de rug en nek klachten af bent, hoe ervaar jij dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Hier eindelijk weer even een berichtje van mij.Afgelopen maandag ben ik op controle geweest bij Dr.Tan en zijn de hechtstrips verwijderd.Mijn borsten waren nog iets te gezwollen om er eventueel al wat hechtingen uit te halen.Vrijdag middag mag ik weer terug komen en tot die tijd moet ik veel liggen.Dat deed ik te weinig volgens Dr.Tan.(Kreeg zelfs een beetje op mijn kop! :11: .Op zich ziet alles er goed uit volgens Dr.Tan .Ik moet zeggen ben zelf ook erg tevreden en qua pijn valt het mij ook echt ontzettend mee.Ik slik nu 4 x per dag 1000 mg paracetamol en 2x per dag diclofenac en voel me daar erg goed bij.(Probeer de diclofenac wel af te bouwen.)

Verder is het resultaat tot dusver ook nog steeds erg naar m'n zin.Wel wennen hoor!Ben namelijk ineens ruim 1800 gram kwijt wat er wel jaren heeft gezeten.

Ik zal proberen ook zo snel mogelijk wat foto's te plaatsen.

Ben overigens wel van m'n nek en schouder klachten verlost.Wat is dat een raar gevoel zeg als je bh bandje niet meer op je schouders drukt.Echt een verademing.En ik kan straks gewoon gaan shoppen voor een bh in een normale cupmaat.Vroeger moest ik naar speciaalzaken voor een 85 i en nu is het naar alle waarschijnlijkheid een 85 d.

Kortom...tot nu toe heb ik nog geen minuut spijt van mijn operatie.

tot gauw,gr Bianca.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel een strenge meneer ;)

luister voor een keertje maar heel goed naar de dokter

weet jij hoeveel er bij jou is verwijderd?

beterschap en liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bianca,

Wat geweldig zeg dat je operatie zo goed is verlopen! En ook fijn dat je niet zo veel pijn hebt! Dat doet mij goed zeg, ik ben namelijk erg bang voor de pijn :125:

Wat geweldig dat je nu normale BH's kan kopen, daar kijk ik zo naar uit!

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

Even een kleine update....afgelopen vrijdag (exact 14 dagen na operatie)zijn mijn hechtingen verwijderd.Het rustig houden heeft dus wel geholpen :36:.

Maar ik moet zeggen dat dit niet het meest prettige onderdeel van de gehele behandeling tot nu toe is.Best gevoelig met verwijderen . :24:

Bijna alles was dicht aleen nog een kleine opening boven mijn rechtertepel en aan beide zijde op het "drielandenpunt".

Alles zag er redelijk rustig uit volgens de Pc , maar voor alle zekerheid toch uit voorzorg een recept voor 14 dagen antibiotica meegekregen.En een afspraakje voor woensdagmiddag met dr Tan zelf.Dit om hem even te laten kijken of de assistente echt alle hechtingen heeft verwijderd.Mogelijk zit er nog 1 hechting onder mijn borst maar dat wist de assistente niet zeker.Plus dat hij dan meteen kan kijken of alles alwat meer gedicht is.

Nu dus maar weer lekker veel rusten want ik heb gemerkt dat dat m'n lijf en m'n herstel echt ten goede komt.

Wat ik nog wel even wilde delen met jullie is dat ik (volgens mij voor het eerst in mijn leven!)in mijn hele borst gevoel heb.Het is echt een heel bijzonder gevoel dat ik mijn bh gewoon voel zitten en mijn borsten voel bewegen.Echt zo super.Dit heb ik voorheen met die vleeshompen nooit zo intensief heb mogen/kunnen beleven.

Echt ...ik ben (ondanks een ietwat minder fijn weekend :24: ) ontzettend blij dat ik de operatie heb gedaan.

Tot snel,gr Bianca.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bianca

Wat fijn dat alles goed verlopen is en dat je van je pijnklachten af bent.

Ik zelf heb morgen een 1e gesprek met de plastisch chirurg,hopelijk gaat hij me helpen als ik goedkeuring krijg van mijn zorgverzekeraar

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.