Ga naar inhoud

Floma : 24 april 2014 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Heey Floma, ik ben ook geopereerd door Straten en via Diana Gabriels, ben echt super tevreden.. en hij maakt super boobies! Als je het thema hier linksonderin veranderd heb je rechtsbovenin een zoekbalk :) genoeg dames hier die door hem geholpen zijn! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook door hem geholpen bij easthetic beauty clinics

daar betaal je bijna t dubbele dus ben maar blij!! (gewoon zelfde merk protheses)

mijn volgende keer word ook bij diana gabriels!

scheelt een hoop in de kosten!

was na mn consult zo blij dat ik niet eens verder heb gekeken. (STOM!!!)

daarom is t altijd slim om ff goed rond te kijken, en meerdere consulten te plannen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Inderdaad kost het via Diana Gabriels 2650,- en nou is het wel zo dat je dan het eerste consult met Diana doet en zij adviseert het aantal cc en de manier van plaatsing, wat af kan wijken van wat de chirurg vindt.

Ik geloof dat je op de dag van de operatie pas met de chirurg zelf spreekt...

Indien je direct bij hem gaat dan betaal je, zoals Nicole al aangeeft, een stuk meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door dr. Straten geopereerd, maar dan via zijn eigen kliniek, heyendael kliniek... dan betaal je ook wat meer... maar ben erg tevreden! Je kunt me foto's bekijken;) succes bij het maken van je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben morgen aan de beurt bij Frans Straten.

Ben 2x op consult geweest, 1x bij Diana en 1x bij Frans.

Je krijgt atijd nog even een consult met de chirurg voor de operatie.

Ik heb voor Frans gekozen omdat er inderdaad erg veel goeie reacties te vinden zijn.

Ik heb er een goed gevoel bij en het is een aardige man.

De prijs is zo laag omdat Diana dat mogelijk heeft gemaakt, is niks om je zorgen over te maken.. juist gebruik van maken!

Succes met je keuze!

Liefs, Leoni :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hoi allemaal,

Ik ben gister, 24 april geopereerd door dr. Karim. Er is nog zo weinig over hem te vinden dat ik het wel handig vond om er maar iets over te schrijven.

Ik ben via diana gabriels bij dr. Karim terecht gekomen. Hoe ik hier ben gekomen is een ramp geweest. Ze heeft met als een poppetje van de ene naar de andere pc gestuurd. Echt schandalig hoeveel fouten er zijn gemaak! Maar dat ter zijde.

De donderdag ervoor een consult met dr Karim. Aardige man. De eerste pc die ik ben tegengekomen die niet alleen maar een operatie aan het verkopen is maar je ook duidelijk inlicht over de eventuele risico's. Hij heeft ruim de tijd voor me genomen en me verzekerd dat ik niets (behalve de betaling) met diana te maken heb. Iets wat voor mij wel belangrijk is want ik ben absoluut niet goed door haar behandeld. Ze heeft zelf ook weinig verstand ervan, ik vroeg aan haar voor of dual plane, de ene keer zei ze voor en de andere keer zei ze dual plane.

Terug naar dr. Karim en de kliniek in Amstelveen.

Ik ben de consult dat al erg goed behandeld. Heb niet lang moeten wachten.

Ook de receptionistes en Gerie (die het noodnummer bij zich draagd) waarden ontzettend vriendelijk!

DE dag is aangebroken, zenuwachtig ging ik met mijn vriend, na een laatste voorfoto, om 6:00 uur in de auto gestapt opweg naar kliniek Amstelveen. We waren een half uur te vroeg en kwamen gelijk aan met de receptioniste. Heel vriendelijk ontvangen en liet ons gelijk binnen. Toen ze alle papieren bij elkaar had kreeg ik van h aar vast een polsbandje om en werd er door haar uitgelegd wat we zo gaan doen, omkleden etc. Omdat we nog wel even moesten wachten bleef ze naast ons zitten en hebben we even over koetjes en kalfjes gekletst. Onwijs fijn want dat leidde mij even af, ik was extreem zenuwachtig.

Langzaam zag ik al het personeel binnen komen. Toen dr Karim binnen kwam kreeg ik meteen een hand van hem.

Ik mocht naar boven. Dit was iets voor 8 uur. Daar omgekleed en in mijn bed gestapt op de verkoeverkamer. Hier kwam de anesthesist om het infuus aan te leggen en wat laatste vragen te stellen. Ik heb een angst voor naalden dus hij heeft het heel voorzichtig gedaan. Kortom ook hier weer een topservice!

Nog een andere arts kwam naar me toe om te checken of ik de juiste persoon ben voor de geplande operatie, zo weet je zeker dat je geen neuscorrectie krijgt als je er ligt voor een bv :P.

Dr Karim kwam nog aan m'n bed en een paar minuten later mocht ik naar de ok.

Daar ging ik liggen op de operatie tafel. Lekker onder een warme deken.

Daar werd ik gekoppeld aan alle slangetjes en monitoren. Ook hiervoor had ik weer een angst, en dat was voor de narcose. Was nog nooit onder narcose geweest en was bang dat ik misschien wel niet goed erop zou reageren. Heb tegen het personeel gezegd: vind alles goed, als je maar zorgt dat ik straks weer wakker ben en ik nu niets voel. Ze moesten erom lachen en stelde me gerust.

Ik kreeg een cocktail waarbij je het gevoel zou krijgen dat je een borrel op hebt. Ik nog "nou ik voor niets..." En toen kon ik niet eens meer aftellen want ik sliep al!

Mijn vriend mocht even bij de receptie op de monitor kijken en zag dat ik lekker lag te slapen.

Na de operatie naar mijn bed gereden. Na 10 minuten deed de verpleegster mijn bh aan en werd ik al wakker. Meteen dorst dus meteen aan de thee en beschuiten. Voelde me duf maar ik was wakker! En had niets gevoeld! Super dus. Hi hi ook meteen om een spiegel gevraagd! Ik heb tieten! Jeah!

Van de verpleegster nog een pijnstiller in mij infuus gekregen en toen moest ik al plassen.

Dr Karim kwam bij me langs toen nummer 2 uit de ok was. Alles was goed gegaan, geen drains nodig gehad en ik ben super super super blij!

Om 11:10 kon ik weer naar huis. De verpleging en verzorging daar is echt niet anders te omschrijven als super! Vriendelijk, professioneel en betrokken. Dit is mijn ervaring.

Thuis in bed geslapen en gegeten! Man wat een honger krijg je hiervan zeg!

Ieder keer dat ik opsta moet ik even langs de spiegel lopen en kijken! Wat een super mooi werk heeft hij geleverd.

Zelf mijn moede, die natie borsten is, vind het nu al mooi en bij me passen.

Vanmorgen om kwart voor 6 al wakker ik van de rugpijn. Nu lekker op de bank series kijken.

Laat het weten als je ook een ervaring hebt hier of als je mij misschien iets wilt vragen.

Ps. Ik heb beide borsten 350cc voor de spier van mentor.

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Fijn je reactie te lezen. Ik word 26 mei geopereerd door Dr Kareem. Ook 350 cc voor de borstspier. Welke maat had jij voor die tijd?

Ik heb een 85a maar draag meestal 80b aangezien 85a bijna niet bestaat. Ik ben zo bang dat ze te groot worden met 350 cc.

Veel sterkte met je herstel en hoop dat alles goed blijft gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk je verslag te lezen. Tussen de verslagen zie je ook die van mij ergens staan. Ik ben 22 april geholpen door Dr. Refaat Karim. Ook in ben zeer tevreden over deze arts en de zorg verder vanuit kliniek Amstelveen.

Het is me ook allemaal meegevallen, enige waar ik last van heb is beurse ribben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook in Amstelveen geopereerd..ik ben inmiddels 4 weken PO en ik heb alleen maar lovende woorden over voor deze kliniek! Het personeel is top en de pc`s zijn allemaal stuk voor stuk superaardig! Ik heb 1 prothese die vrij hoog blijft zitten en ben hiervoor nu 2x teruggeweest. Mijn eigen pc was toen aan het opereren en 1 x kreeg ik dokter Kareem en de 2de keer kreeg ik dokter Decates. Ze doen allemaal hun best om je gerust te stellen en het is echt hun doel om je een zeer tevreden patient te laten zijn. Wij zijn hun visite kaartje, als het bij ons niet bevalt hoe het eraan toegaat in amstelveen dan vertellen we dat door en dat is voor hun geen goede reclame. Over diana heb ik niet zoveel te zeggen, dat is bij mij wel allemaal goed gegaan gelukkig, al lees ik wel steeds meer slechte recensies! Jammer! Heel veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Meid gefeliciteerd met je boobies :D

Altijd leuk die verslagen te lezen. Het is natuurlijk allemaal wel herkenbaar voor de meeste van ons en kunnen ons helemaal voorstellen hoe iemand zo'n dag heeft beleeft.

Over Diana gaan wel meer "vreemde"verhalen. Jammer dat het zo moet gaan, maar je heb nu wel mooie boobs en geniet daar lekker van.

Fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.