Ga naar inhoud

Verschillende merken sport-bh's


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Zelf had ik er eentje van Fila met sluiting voor : €38 (BE)

Zat wel goed maar vond het niet makkelijk om aan te trekken de eerste dagen .

Net zoals bij een jas : knap vervelend .

Moest je wel geen decolté aandoen .

Had ook eentje van Hunkemoller met sluiting achter : €18 (BE)

Zat ook goed maar wel heel brede (klitteband)-bandjes .

Mijn tips :

- zoek er eentje uit zonder cupnaden > die irriteren alleen maar omdat de eerste dagen alles gezwollen is .

Bijkomend voordeel : tekent niet af onder kleding .

- omtrek hetzelfde kopen als voor je bv .

In 't begin spant dat omdat je opgezwollen bent (mijn omtrek was week 1 met 6cm toegenomen!) maar daarna zit die perfect hoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een witte gekocht van de hema. Achtersluiting, klittenband bandjes. 75C toen genomen. Was zo na de operatie super. Zat heel strak, maar gaf wel een veilig gevoel. Hij kostte me iets van 12 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een Fila met haakjes van voren! Was er erg blij mee, want was door de gladde cups ook goed draagbaar onder kleding. :)

Ook nog een zwarte en witte (medium impact) bij de Hema gekocht. Deze zaten in het begin niet prettig door de cupnaden en was daardoor niet zo mooi onder kleding, maar nu mijn borsten wat verder zijn ingedaald zitten ze wel lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik onderga donderdag een borstlift en mijn PC raadde een sportbeha van Triumph aan (tri-action): 32.95 euro (sluiting achteraan zonder beugels)

Ik zal jullie erna laten weten of ie lekker zit :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ik heb nu een fila 24204 €27,95

Achtersluiting, 3 haakjes, 3x verstelbaar en gewoon of kruiselings te plaatsen bandjes.

Ik had de eerste 5 dagen een sportbh van de hema, wat een troep, sorry!!

Ben ook als klacht mee terug geweest en geld terug gekregen.

Mijn fila 24204 zit lekker, eigenlijk voel ik em niet zitten.

(behalve dat de stof lijkt te schuren, maar na een insmeerbeurt met zwitsal is dat gevoel weg! ligt dus aan de gevoeligheid van mijn bosten)

En dat onderaan het randje soms spant, maar dat kwam omdat ik 2 kilo aankwam na de operatie (scheelde van 75 naar 80). Die zijn er inmiddels ver vanaf, waardoor ik de bh zelfs weer een haakje strakker kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Triumph tri-action (High level of activity) gekocht bij de Wehkamp.

Past goed, alleen is mijn linker iets groter dan mn rechter, dus links zit ie ook echt strak.

Hij kost 24,95 en heeft een achtersluiting. De bandjes kan je met klittenband nog verstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Allemaal,

Vraagje heeft iemand al eens gehoord van de compressie bh voor na een operatie?

Ik heb er eentje gevonden van het merk Anita en het lijkt me wel wat voor na mijn bvk.

iemand ervaring?

Hij staat er bij in de bijlage

Groetjes,

Marianne

compressie_bh.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ik geloof dat ik dat eerder had willen weten.

Hieronder een stukje dat ik vond:

Compressiekleding maakt een zeer belangrijk deel uit van een goed herstelproces na een borstvergroting en kan helpen bij het vormen van de gewenste contouren en huidretractie. Tevens helpt de compressiekleding bij het afvloeien van potentiële schadelijke stoffen. Compressiekleding van een goede kwaliteit, maat en pasvorm maakt het herstelproces na uw operatie bovendien veel comfortabeler.

Let wel op de prijsverschillen!!

Alyssandra is dik €50

Maar ik zag ook 1 van €119, pffff

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Mols,

Die had ik inderdaad ook gezien. Het enige wat ik een beetje vreemd vond is dat je geen cupmaat hoeft.

je hoeft alleen de omvang onder je borsten te meten. Dat is toch eigenlijk een beetje gek. Of zie ik iets belangrijks over het hoofd?

Deze had je toch gevonden op compressie.nl?

Die ik bijgevoegd had staat op Anita.nl wel met cupmaten, maar wat beter is weet ik niet.

Het enige is geloof ik dat je bij compressie.nl online moet bestellen en bij Anita het gewoon in de winkel kan kopen.

Dat lijkt mij persoonlijk een voordeel.

Ik ben reuze benieuwd of er mensen zijn die hier al ervaring mee hebben

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een zwarte Triumph gekocht met een voorsluiting, zit stukken beter, want die ik meegekregen had kreeg ik gewoon schaafwonden van de onderrand. De schade was 25 euries bij de V&D. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Tietie,

Ik ging zelf voor een C cup en zit altijd tussen 70 en 75 in, maar draag vaak 75 voor het comfort. Omdat een sport-bh vaak een wat strakkere band heeft en je 'm in het begin 24 uur per dag aan hebt, heb ik voor een 75 C gekozen. Inmiddels ben ik ruim 7 weken PO en draag ik bh-maat 75D of 70E, na het 'indalen' zijn ze bij mij nl een cupmaat groter. :D

Wanneer ben jij aan de beurt? En van welke naar welke cup wil je gaan?

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden..\

ik heb er vandaag 2 gehaald bij de hema.. hmm schade 25,- euries..

die van de kliniek zit onder de jodium :S

heb maat 75C gehaald, zal groot genoeg zijn dnek ik...

kusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha,7

Dank je Nina

Nee ik heb echt een krappe 70 en weet uit de borstvoedingsperiode dat sport en borstvoedings BH's vaak in omvang toenemen naar mate de cupmaat stijgt.

De 70 van de B-cup is smaller dan de 70 van de E-cup.

Volgens mij heb ik ergens zelfs nog een lekkere sporttop in die maat liggen. Die droeg ik vroeger tijdens het hardlopen.

Ik heb nu dus een B of C 70 en wil naar een D terug.

Dus dan zou ik een 70D nodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ervaring met de compressie bh's van Design Veronique (gekocht op www.compressiekleding.nl) model 457-Z Yesmina-Z. Deze heeft een rits van voren en haakjes achter zodat de band dubbel verstelbaar is. Deze zit bij mij redelijk overdag. Voor de nacht vind ik hem te veel spannen. De stof geeft een continue druk op je borsten. Daarnaast heb ik ook ervaring met de 454 Allyssandra die behalve dat ie er vreselijk truttig uitziet ook nog eens niet lekker zit. Vooral geen aanrader voor 's nachts. De brede band onder schuift dan naar boven en drukt op je verse littekens :wacko:

Ben er achter dat afwisseling van verschillende soort (sport/compressie) bh's bij mij het beste werkt. Dus overdag wissel ik regelmatig van model. 's nachts slaap ik in een wit topje wat ik van het ziekenhuis gekregen heb met klittebandsluiting voor van zachte rekbare stof. Deze geeft overdag absoluut te weinig steun maar voldoet voor de nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ik denk dat dit een waardevolle tip is, Barbabella.

Daar had ik wat aan gehad, want dat was niet eens in mijn gedachten opgekomen.

Ik denk zeker dat de mensen na ons dit moeten doen om het ongemak nog meer te verzachten.

Want wie heeft er geen last gehad van die krappe, knellende, enz. sportbh ongemakken.

Greetz

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.