Ga naar inhoud

Flakes: 14 mei 2014 : Dr. Bosselaers : Ziekenhuis Lier


Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw op het forum dus zal me even voorstellen.

Ik ben 25 jaar, woon in België en twijfel al jaren over mijn borsten.

Sinds mijn pubertijd ben ik al erg onzeker over mijn borsten, ze zijn altijd ongelijk geweest.Daar komt ook nog eens bij dat mijn borsten niet echt rond zijn, eerder puntig. Tenzij het 'koud' is :P dan hebben ze een normalere vorm, maar het is nu eenmaal niet altijd koud.

Nu zit het zo dat zowel meerdere vrouwen in mijn familie erg actieve klieren hebben, en dit is bij mij dus ook het geval.

Dit zorgt helaas voor meer verschil, omdat mijn klieren aan de ene kant meer gezwollen zijn dan aan de andere kant.

Na de nodige echo's en onderzoeken heeft mijn gynaecoloog me doorverwezen naar een plastisch chirurg. Om te kijken wat de opties zijn, want ik wil eindelijk gelijke en mooie borsten! Ik had van een vriendin de tip gekregen om naar Stefanie Bosselaers te gaan, omdat zij hier zelf enorm tevreden over was. En mijn eerste consultatie staat nu ook vast. 29 april weet ik eindelijk meer.

Ik ben blij, nieuwsgierig, maar ook alvast erg nerveus. Ik hoop maar dat het allemaal goed gaat :)

Ik heb nog nooit een operatie gehad (enkel mijn wijsheidstanden) dus het is wel erg spannend.

Zijn er misschien nog andere vrouwen die hetzelfde probleem hebben of hadden? Ik wil zo veel mogelijk weten voor de operatie er komt...

Edit: misschien nuttig om er bij te vermelden, ik ben +- 1m67 en weeg 55-60 kg. Momenteel heb ik als bh 75B maar mijn linkerborst is kleiner dan de rechter, ongeveer een halve cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Spannend zo'n eerste consult.

Het is handig om even foto's te zoeken van borsten die jij mooi vind. Die kun je dan laten zien aan de pc en hebben ze gelijk een duidelijk beeld van wat jou wensen zijn. Meerdere consulten plannen om ook de meningen/ideeen van andere pc's te horen is ook niet verkeerd om te doen.

Succes met je consult volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

Mijn iPad staat ondertussen al vol met borsten :D ook een aantal voorbeelden van dit forum. Ik heb op google ook gezocht wat ik absoluut niet wil als resultaat. En ik neem deze zeker mee naar mijn consult.

Ik heb al enkele pc's in de buurt opgezocht maar de resultaten vind ik vaak minder mooi. Als ik de resultaten en reacties van Bosselaers zie, dan krijg ik daar wel een beter gevoel bij. Ik heb bij een vriendin kunnen zien hoe haar operatie is verlopen en wat het resultaat is. (Zij ging ook bij Bosselaers) En ik moet zeggen dat ik zelden zulke mooie borsten heb gezien, ze zijn echt perfect. Ik weet dat het resultaat natuurlijk persoonsgebonden is, maar ik heb wel vertrouwen in haar kunde :)

Ik ben erg benieuwd naar de consultatie en ik hoop dat het na al die jaren toch eindelijk eens opgelost raakt. Dan hoef ik me niet meer onzeker te voelen over het cupverschil en kan ik eindelijk aandoen wat ik wil. Ik kijk al uit naar mooie bikini's en leuke kleedjes, en een bh die eindelijk aan beide kanten perfect zal passen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zien ze er dus nu uit, je ziet duidelijk het verschil tussen mijn linker en rechterborst, en daar wil ik dus vanaf. Qua vorm vind ik het nu ook maar niks dus er mag wel wat meer volume bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na wat rondkijken op het forum vraag ik me toch enkele dingen af.

Zou het bij mij mogelijk zijn om ze voor de spier te laten zetten?

En hoeveel cc zou het verschil tussen links en rechts kunnen zijn?

Ik hoop dat ze mooi gelijk zullen worden, dit is mijn grootste zorg. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor van meerdere vrouwen goede reacties over haar ,dat stelt me alvast gerust :)

Ik zie dat jij nu 25 dagen po bent, verloopt alles goed bij jou?

Bij mij verloopt alles eigenlijk supergoed. Ik zou liegen als ik zeg dat ik pijn heb gehad eerlijk gezegd. Na twee dagen ben ik al gestopt met pijnstilling, ik nam ze eigenlijk ook eerder preventief tegen de pijn.

Dr. Bosselaers heeft twee weken na de operatie de draadjes eruit gehaald, ze was zelf ook heel tevreden met het resultaat.

Ik had ze misschien nét iets groter gewild, maar dit had ten koste gegaan van het natuurlijke resultaat. Dr Bosselaers meet ook echt na hoeveel volume je aankan qua breedte. Ze vindt het echt niet mooi/natuurlijk ogen als een borst qua bolling ver naast je lichaam afrond.

Ivm je vraag over voor of achter de spier: ze zal tijdens je bezoek voorzichtig in je borstweefsel knijpen, zo kan ze kijken of ze minstens 3 cm weefsel kan vastnemen.

Zo ja, kan het voor de spier worden geplaatst.

Tip voor de passessie: ik weet niet of je naar het AZ in Herentals gaat voor je consultatie en operatie, maar bij mij had ze toen geen spiegel in haar kantoor, ik kon dus eigenlijk nog niet eens kijken hoe de vullingen eruit zagen tijdens het passen. ik was dus blij dat ik iemand mee had die hierin kon helpen, ik heb mijn mama meegenomen.

Zo kon zij toch wat meekijken of de gepaste vulling mooi bij mijn lichaam paste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een afspraak bij haar praktijk in Bonheiden, en mijn mama gaat mee dus dat komt wel goed dan :) ik wil het liefst toch een natuurlijke look, ik heb al vaker gehoord dat zij hier erg goed in is, en daar ben ik erg blij om.

Volgens mij gaat het sowieso voor de spier moeten bij mij, omdat ik nogal vaak sport en train. Ik heb opgevangen dat ik ze dan beter voor de spier kan laten zetten.

Heb jij ze trouwens voor of achter de spier?

Ben blij om te horen dat het bij jou zo goed verloopt, dat stelt mij ook al wat gerust :)

Hopelijk verloopt je herstel verder ook zo vlot. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na jaren vol complexen heb ik vandaag mijn eerste consultatie achter de rug. Heb meteen een datum voor de 2e constultatie en operatie vastgelegd. 14 mei heb ik een passessie en 20 mei is het dan eindelijk zover. Dan krijg ik eindelijk mooie volle borsten! Ik ben zo benieuwd!

Het is wel erg spannend dat het nu allemaal zo snel dichtbij komt, maar ik kijk er naar uit. :)

We hebben tot nu toe al vastgelegd dat het een mooie C-cup zal worden en dat ze voor de spier worden gezet. Ik heb veel klieren en sport ook redelijk veel dus dit was de beste oplossing.

Zelf ben ik hier wel blij om omdat de revalidatie wat minder pijnlijk x lang zal zijn.

Verder wil ik ook nog even kwijt dat Dr. Bosselaers echt een topvrouw is. Ik voelde me meteen gerust gesteld, ze begreep meteen wat ik wou, nam de tijd om alles uit te leggen en beantwoordde met plezier al mijn vragen. Ze was erg vriendelijk en begripvol en dat geeft je meteen een goed gevoel.

Nu kan ik de komende weken vol spanning uitkijken naar mijn toekomstige prachtboobs! :D

Aaaaah, het is zóóó spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waren jullie ook zo nerveus? De dagen kunnen voor mij niet snel genoeg om gaan nu. :D

Hebben jullie nog tips? Zijn er dingen die ik op voorhand al kan/moet doen?

Was het al maar 20mei! xD *can't wait*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag mijn tweede consultatie en passessie gehad!

Zooo spannend! Het was wel even wennen met die pasprotheses, maar het zag er nu al heel erg mooi uit, ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden.

Dinsdag 20 mei om 7u30 is het dan eindelijk zo ver.

Dan zal mijn A/B-cupje omgetoverd worden tot een mooie D-cup.

Nu nog op zoek naar de juiste postoperatieve bh, en hopen dat ik geen zenuwinzinking krijg van al die zenuwen :D Wat gaat het snel ineens, ik kijk er echt naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk!! Ik ben 20 mei ook aan de beurt! Vind het ook super spannend en heb echt geeeeen zin in de herstel periode, niet alleen vanwege de pijn maar ook omdat het er die weken echt nog niet mooi uitziet.. Ik denk dat ik helemaal ga zitten stressen en niet wil dat iemand ze ziet omdat ze gewoon nog lelijk zijn in het begin :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik ook :)

Maar je moet gewoon denken aan het eindresultaat!

Wil al 10 jaar mooie volle borsten, en volgende week is het eindelijk zover.

Ik heb me al voorgenomen om er de eerste weken zoveel mogelijk af te blijven en niet teveel naar te kijken, hoe meer je gaat kijken hoe sneller je denkt dat er iets mis is :D

Ik heb vertrouwen in de chirurg, vriendinnen van me zijn ook bij haar geweest en hebben nu perfecte boobs. Volgens hun was het de mooiste dag van hun leven, dus daar hou ik me momenteel aan vast. Positief blijven ! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk thuis na mijn operatie.

Vanmorgen om 9u geholpen door Dr. Bosselaers.

Ik kan niet anders dan vol lof over haar spreken, wat een topvrouw!

Het is exact zoals ik wou, ze was zelf al heel tevreden over het resultaat. Ze is echt een schat van een vrouw en ze doet haar werk super goed!

Tot nu toe heb ik bijna geen pijn, alleen wat druk op mijn borsten. Ik was een beetje misselijk van de narcose maar daar heb ik meteen iets voor gekregen. Verder goed kunnen eten en drinken, niet moeten overgeven en goed thuis geraakt. :)

Ik ben zo blij dat het allemaal goed is verlopen en ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Eindelijk mooie boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben blij voor je :D hoelang ben je in het ziekenhuis gebleven in totaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben blij voor je :D hoelang ben je in het ziekenhuis gebleven in totaal?

Om 7u heb ik me ingeschreven, half uurtje later lag ik op de kamer.

Rond half 9 zijn ze me dan komen halen voor de operatie en om 9u werd ik uiteindelijk geopereerd. Om 11u wakker geworden, 12 uur naar de kamer en al iets mogen drinken.

Om 14u kreeg ik dan wat boterhammen om te eten en dan nog even moeten wachten tot de drains eruit mochten. De chirurg is rond half 6 langs gekomen en zei dat alles perfect was verlopen, de drains mochten er uit en ik kon naar huis :) Om 18u ben ik dan eindelijk kunnen vertrekken. Het duurde wel lang maar dan ben je natuurlijk wel zeker dat alles helemaal in orde is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

amai.. ik moet er om 12uur zijn vrijdag. mijn papa gaat mee en mss nog mijn 2 beste vrienden. maar wil ook niet dat ze er een hele dag spenderen en liggen te w88 op mij. terwijl ik na de operatie misschien niet in staat ga zijn om mijn volledige aandacht aan hun te geven.

had jij iemand mee? of vind je het beter om het allemaal alleen te doen? op het vervoer na dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mama was er bij. Het is inderdaad wel lang wachten voor hun.

Maar zij had een boek mee en haar ipad, dus ze hield zich wel bezig.

Ze kunnen ook in de cafetaria wat gaan drinken ofzo.

Het eerste uur op de kamer heb ik vooral geslapen.

Daarna ging het beter en hebben we de rest van de tijd gepraat en gelachen :D

Ik vond het fijn dat ze erbij was, dat stelde me toch wat meer gerust. Zij heeft me ook geholpen met drinken en eten, en me naar de wc geholpen, want het is toch nog wat moeilijk in het begin.

Ze voelde zichzelf ook beter dat ze erbij was. Iedereen reageert anders op een narcose en een operatie. En dan is het toch fijn dat er iemand vertrouwd is die je kan helpen en waar je wat mee kan praten. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiss, gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen!!! succes de komende dagen en ga vooral lekker genieten van ze!!!

Dankje :D ben heel erg blij. Heb ook al een foto geupload (prive)

Ik ben zooo benieuwd hoe het gaat worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar, maarja men vader gaat mee. wil ni da ik op de kamer lig te slapen met men boobz bloot dat ie binnen komt ofzoo he bah ik mag er niet aan denken. zou liever alleen-alleen gaan maarja :P heb een chauffeur nodig en het is wel een eindje van thuis..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar, maarja men vader gaat mee. wil ni da ik op de kamer lig te slapen met men boobz bloot dat ie binnen komt ofzoo he bah ik mag er niet aan denken. zou liever alleen-alleen gaan maarja :P heb een chauffeur nodig en het is wel een eindje van thuis..

Je ligt goed ingepakt hoor :) je krijgt de bh meteen na de operatie aan. Bij mij zaten er ook nog wikkels rond voor de drains, dus hij kan niets zien :D Enkel als ze de drains eruit halen maar dan kan je hem vriendelijk verzoeken even achter het gordijn te gaan staan. Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.