Ga naar inhoud

Even voorstellen: tubulaire borsten


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na wat verhalen gelezen te hebben, denk ik dat het tijd is om me even voor te stellen!

Ik ben 22 jaar oud en ben al sinds mijn 14e ontzettend onzeker over mijn borsten. Als ik erover praat, moet ik huilen, en ik durfde ze pas na een half jaar aan mijn (inmiddels ex-)vriend te laten zien. Afgelopen zomer ben ik op het internet gaan zoeken naar soortgelijke verhalen en kon ik al snel de conclusie trekken dat ik tubulaire borsten heb. Mijn borsten zijn relatief klein (een kleine b-cup) en ontzettend puntig. Als ze stijf zijn, zijn ze wel 'normaal' gevormd, maar ja, mijn borsten zijn nu niet altijd stijf.

Nu ik een naamkaartje kon hangen aan mijn probleem heb ik besloten een corrigerende operatie te ondergaan. Helaas kan ik op het internet weinig concrete informatie vinden over operaties van tubulaire borsten.

Ik zou graag de ervaringen horen van meisjes/vrouwen die zelf tubulaire borsten hebben/hadden en die overgegaan zijn tot operatie. Waar? Bij wie? Ik hoor liever ervaringen van anderen dan dat ik de mooie praatjes op de websites geloof.

Ik hoor het heel erg graag!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emma

Wat vervelend dat je zo onzeker bent over je borsten nu. Ik had zelf geen last van tubulaire borsten.

Maar je kunt in de zoekbalk boven zoeken, misschien kom je het een ander tegen van andere meiden... en voor en na foto's

Ik ben op de websites van PC's ook fotos tegens gekomen , die borsten waren erg mooi gecorrigeerd. Op DianaGabriels zag ik er 1 bijvoorbeeld, kijk daar eens..

Ik wens je veel succes met jouw beslissing.

Liefs An

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Er zijn hier meer meiden geweest met hetzelfde probleem.

Rechts boven hebben we een zoekbalk die je kunt gebruiken en daar zal vast wel wat uitrollen aan informatie.

Het is altijd aan te raden om meerdere pc's te bezoeken om goed je opties te bekijken. Je zal ook merken dat iedere pc zijn eigen ideeën heeft. Het kan dus best zijn dat als je naar 3 verschillende pc's bent geweest je 3 verschillende verhalen/adviezen heb gekregen. Je kiest dan vaak voor de pc waar jij je je het beste bij voelt.

heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi Emma,

Vervelend om te lezen dat jij ook zo met je borsten zit, ikzelf heb ook tubulaire borsten en snap je verhaal helemaal. Ik ben nu 29 jaar en loop al jaren met het idee om mijn borsten te laten corrigeren maar heb nooit de stap durven zetten. Tot ik er voor kort achter kwam dat ik tubulaire borsten heb. ( fijn gevoel dat het een naam heeft en ik dus niet de enige ben :blush: ) zo kwam ik op de site van Dr. Luijendijk die als een van de weinige klinieken een uitgebreide website heeft over tubulaire borsten. Ik heb direct te telefoon gepakt en een afspraak gemaakt voor een consult. Aankomende donderdag heb ik mijn afspraak en ik kijk hier onwijs naar uit.

Wat ik idd meer lees is dat mensen aanraden om meerdere chirurgen te bezoeken voor een advies. Maar zelf ben ik mening als mijn gevoel bij deze arts goed is ik met hem in zee ga. Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.

Ik hoop voor jou dat je ook de stap durf te zetten om naar een kliniek te gaan en serieus naar je borsten te laten kijken. Als je nog verder hierover wilt praten mag je mij altijd een pb sturen.

Veel sterkte, je bent niet de enige! :116:

X Kattie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb ook tubulaire borsten. Ik wist het echter zelf ook niet. Ik haatte mijn borsten maar wist niet dat ik een afwijking had. Het was maar toen ik naar de plastisch chirurg ging dat ik te horen kreeg dat ik tubulaire borsten heb. Hier in België (ik weet niet van waar jij bent?) heb je het 'geluk' dat de ingreep dan grotendeels betaald wordt door de ziekenkas. Dus dat scheelde wel een paar duizend euro's. Ik heb nu 5 weken geleden mijn operatie gehad en ik ben heel tevreden. EINDELIJK mooie borsten! Ik schaamde me voordien heel erg voor mijn lichaam en nu loop ik geregeld naakt in m'n huis en in m'n tuin rond. (de buren hebben geen inkijk hoor ;-) ) Het enige waar ik spijt van heb is dat ik de ingreep niet veel eerder gedaan heb ;-)

Groetjes en succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.