Jump to content

Bh 's ruilen ?? GRATIS???

Guest eBB!

Recommended Posts

Hoi Lieve dames!!

Ik dacht misschien is het wat om een topic te maken voor dames die hun bh willen ruilen, kwijt willen, aan de wilgen willen hangen, etc...

Hier heb ik een Lipoelastic PI Extra New maat M liggen, die mij niet goed zit. Graag ben ik op zoek naar een Fila high impact zwart en wit of twee witte, maat 80C of 75C.. ÍN HET KADER VAN DE SAAMHORIGHEID VAN DIT FORUM HET LIEFST GRATIS RUILEN met leuk kaartje naar elkaar hihihi

Ben benieuwd wie ze bh wil ruilen en nog beter wie mij de lente door helpt en me nieuwe boobs wil ondersteunen!! :3:

Groetjes!

:1bouncingboobs:

Hey eBB,

Met jouw smalle onderomtrek zou ik een 75 nemen. Dan duw je ze dichter naar elkaar toe.

Zo, nu staat je topic weer boven aan , hi hi.

X Yara

hihi, dank je Yara!!

en Diaan, nee... tsss volgens mij zei jij nog dat ik een L moest nemen ... dul dat ik ben, maar goed, ga ff verder zoeken hier!!

xx

Diaan, hoe krijg jij die ticker van jou op 'vanaf de datum ' ??

hihi twijfel, wat voor bh s heb je dan?? of die van vroeger nog

hihi, dank je Yara!!

en Diaan, nee... tsss volgens mij zei jij nog dat ik een L moest nemen ... dul dat ik ben, maar goed, ga ff verder zoeken hier!!

xx

ja en het is mijn schuld dat je een M nam.

In de kliniek werd mij verteld dat de L veel te groot was, maar ik heb hem eigenlijk nooit gepast. Vandaar dat ik dacht dat ie groot viel, sorry.

X

Hey Yara!

Oooh skattie ligt echt niet aan jou lieverd, ik had vlak voordat ik m bestelde nog mijn exacte maten doorgegeven via de email via online-care en zij hebben mij de M geadviseerd.

Heb nu iig ook al snel eentje gekocht bij bon prix voor 22.95 best leuke sportbh ook voor na operaties.

Ben benieuwd

Bye !!

xx lfs

• 3 weeks later...

He is een ruiltopic geen leuk idee??

Ik kan je niet aan een sportbh helpen

Maar heb hier nog wel een aantal gloednieuwe liggen .

• 2 weeks later...

Leuk idee!!!

Alleen best lastig tegelijk omdat veel meiden nu een paar maten groter hebben en de kleinere maatjes bh's nu over zijn.

Mocht iemand nog leuke bh's in 75G hebben, dan meld ik mij bij deze! In ruil een appeltaart (zelf gebakken), flesje wijn, bedenk iets leuks....

• 1 month later...

Ik heb twee sport bh's gekocht van fila en gewassen maar niet gedragen omdat de maat te

Klein is 75C zwart en witte. Zou graag willen ruilen voor een groter maat 80C.

Groetjes Huggies

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.