Ga naar inhoud

Bh 's ruilen ?? GRATIS???


Gast eBB!

Aanbevolen berichten

Hoi Lieve dames!!

Ik dacht misschien is het wat om een topic te maken voor dames die hun bh willen ruilen, kwijt willen, aan de wilgen willen hangen, etc...

Hier heb ik een Lipoelastic PI Extra New maat M liggen, die mij niet goed zit. Graag ben ik op zoek naar een Fila high impact zwart en wit of twee witte, maat 80C of 75C.. ÍN HET KADER VAN DE SAAMHORIGHEID VAN DIT FORUM HET LIEFST GRATIS RUILEN met leuk kaartje naar elkaar hihihi

Ben benieuwd wie ze bh wil ruilen en nog beter wie mij de lente door helpt en me nieuwe boobs wil ondersteunen!! :3:

Groetjes!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eBB,

Met jouw smalle onderomtrek zou ik een 75 nemen. Dan duw je ze dichter naar elkaar toe.

Zo, nu staat je topic weer boven aan , hi hi.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, dank je Yara!!

en Diaan, nee... tsss volgens mij zei jij nog dat ik een L moest nemen ... dul dat ik ben, maar goed, ga ff verder zoeken hier!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, dank je Yara!!

en Diaan, nee... tsss volgens mij zei jij nog dat ik een L moest nemen ... dul dat ik ben, maar goed, ga ff verder zoeken hier!!

xx

ja en het is mijn schuld dat je een M nam.

In de kliniek werd mij verteld dat de L veel te groot was, maar ik heb hem eigenlijk nooit gepast. Vandaar dat ik dacht dat ie groot viel, sorry.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yara!

Oooh skattie ligt echt niet aan jou lieverd, ik had vlak voordat ik m bestelde nog mijn exacte maten doorgegeven via de email via online-care en zij hebben mij de M geadviseerd.

Heb nu iig ook al snel eentje gekocht bij bon prix voor 22.95 best leuke sportbh ook voor na operaties.

Ben benieuwd

Bye !!

xx lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

He is een ruiltopic geen leuk idee??

Ik kan je niet aan een sportbh helpen

Maar heb hier nog wel een aantal gloednieuwe liggen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Leuk idee!!!

Alleen best lastig tegelijk omdat veel meiden nu een paar maten groter hebben en de kleinere maatjes bh's nu over zijn.

Mocht iemand nog leuke bh's in 75G hebben, dan meld ik mij bij deze! In ruil een appeltaart (zelf gebakken), flesje wijn, bedenk iets leuks....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.