Ga naar inhoud

Iemand ervaring met drinken tot 2u voor operatie?


Gast Denise78

Aanbevolen berichten

Gast Denise78

Dames,

Ik ben Denise (aangenaam) 36 jaar, moeder van 5 Kids wonende te Antwerpen.

Ik hang al enige tijd rond hier op deze forum, ben alleen nog aan t uitzoeken hoe t allemaal werkt hahha.

Heb echt heel veel gelezen hier, jullie ervaringen en verhalen zijn ge-wel-dig bedankt meiden!

Zoals jullie al hebben gelezen, ben ik na 5 Kids wel toe aan nieuwe boezems die er nu bijhangen als uitgewrongen theezakjes (hihihi).

Net als velen wil ik dit al n hele lange tijd,

maar door mijn laatste 2 zeer korte zwangerschappen achter elkaar heb ik mijn uitkijken naar een borstvergroting helaas aan de kant moeten schuiven.

Maaaar hahah nu kan ik er gelukkig naar uitkijken, ben op consult geweest bij Dr. Visser en staat de ingreep eindelijk vast en is 8 mei D'day :)

Over de prothesen monobloc heb ik lang getwijfeld, silicone soft one of de hydrogel daar de soft one kans hebben op zweten en dus zeker om de 2 jaar gecontroleerd moeten worden hierop en de hydrogel heeft sneller kans op lekken.

Ik heb tijdens consult gewacht op wat de Dr zelf mondeling voorstelde, uitkomst aldus soft one 330cc dual plane, deze prothese zou de plooien minder zichtbaar maken aangezien ik tenger ben dan met de hydrogel en last van verslapping kan blijven houden.

Aangezien je zeker n 8tal uren nuchter moet zijn voor de ingreep, vroeg ik me af of er ook dames zijn die toch nog tot 2u voor de operatie nog hebben gedronken?

Eten weet ik dat niet mag vanwege dat het terug naar boven kan komen en dit dus schadelijk kan zijn voor de longen.

Echter heb ik gelezen dat je wel enkel heldere dranken mag drinken tot 2u voor de ingreep ingaat en velen zich erdoor ook stukken beter voelen ns je uit de narcose bent en het gevoel van trek hebben minder is.

Alvast n leuke kennismaking en tot gauw!

Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! welcome op het forum! ik snap dat je na 5 kinderen niet veel meer over hebt, ik had hetzelfde na 4 kinderen ;)

Hou je alsjeblieft aan de adviezen die je krijgt vanuit de kliniek omtrent het nuchter zijn. De ene zegt zo lang niks drinken, de ander zegt weer iets anders. Je loopt namelijk het risico dat de anesthesist niet akkoord gaat met de operatie als je eigenwijs toch hebt gedronken tegen het advies in. Vraag dus goed advies bij de kliniek waar je geopereerd wordt en hou je hieraan. De adviezen lopen echt uiteen op dit gebied!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Leuk dat je een datum hebt! Ik ben ook door dr visser in de wellness kliniek geopereerd. Heb je al een mail met je uur gehad? In die mail staat volgend zin: "Op de dag van de operatie meldt u zich nuchter aan. U mag niet gegeten of gedronken hebben vanaf middernacht, ook geen glaasje water." Dat staat er zo letterlijk. Ik heb me hier dus aan gehouden. Voor ze mijn naar mijn kamer brachten hebben ze dit ook nog eens gevraagd.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Hallo Andrea,

Bedank voor het verwelkomen en voor je reactie :) ,

daar heb je zeker een punt in, het is ook niet zo dat ik tegen het advies in ga natuurlijk.

Maar zoals je zegt de 1 zegt zo en de ander weer iets anders.

Vandaag de vraag die ik voorstelde in dit topic, weet alleen niet of ik in de juiste topic zit om deze vraag überhaupt te kunnen stellen hahaha.

Groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Hallo Lucia,

Een mail zou ik pas krijgen paar dagen voor de ingreep.

Vindt t zeer leuk om te horen dat je ook door haar bent geholpen,

ervaringen hoor en lees ik dan altijd met plezier.

Bedankt!

Groetjes Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denise, graag gedaan :)

Ik ben zelf verpleegkundige in een ziekenhuis op een chirurgische afdeling en ik ben altijd degene die het slechte nieuws mag brengen naar de anesthesist en uiteindelijk naar de patiënt als die niet geopereerd wordt of pas uren later omdat het uitgesteld wordt. Geloof me, dat is niet grappig ;) en die regels zijn echt belangrijk voor je eigen gezondheid en de risico's die een narcose met zich mee kunnen brengen. Vandaar het advies luister vooral goed naar het advies van je eigen kliniek. Maar voor zover ik dat nu begrijp heb je dit nog niet gehad eigenlijk en komt dat nog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Sorry girls,

Hahaha hilarisch ik zie dat de naam van mijn dochter eronder staat, ik moet nog wennen aan n smartphone zij daartegen kan hier al beter mee omgaan dan ik.

Excuses !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Andrea,

Nee nog niet maar zoals Lucia zegt zal ik waarschijnlijk hierover nog wel de nodige info krijgen telefonisch of via mail.

Hoe ik hier eigenlijk opkwam was omdat ik me afvroeg waarom nuchter zijn zo belangrijk is, ben hierover info gaan opzoeken op Google , je wilt natuurlijk ook van alles weten en zag dat Ier in Nederland oa best veel ziekenhuizen en klinieken het toelaten om tot 2u voor de ingreep te mogen drinken en aangezien ik hierover nog niks ben tegen gekomen op deze forum leek het me wel interessant om toch te vragen of er dames waren die hier toch ervaringen mee hebben gehad.

Groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

vandaar trage antwoord op jullie reactie, maar komt goed hahah eenmaal ik deze toetsen onder controle krijg zal ik niet meer te stoppen zijn met typen

Hoe heb jij het gedaan met je Kids? Heb er 3 die hunzelf al kunnen redden alleen de laatste 2 zijn nog best jong. 1 van 2jaar en jongste is 1jaar, maar heb gelukkig hulp in huis tegen het zover is zodat ik toch kan rusten en zo min mogelijk hoef te doen.

@ Lucia,

Ow leuk, zal het zeker gaan lezen bedankt!

X Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook gewoon nog thee en water gedronken 2 uur van tevoren en voelde me prima daardoor. Na de operatie ook totaal geen dorst (vanwege vocht in je infuus) maar wel extreme honger haha! Denk dat het wel ligt aan het feit wat je eet tot 6 uur van tevoren..Ik heb voor het slapen nog 2 volkoren boterhammen dikbelegd gegeten maar ook dat hielp blijkbaar niks..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Hey Lucia,

Heb je operatieverslagje gelezen, gefeliciteerd met je nieuwe boobies fijn he dat het al voorbij is. Ik tel de dagen al af, nu lijkt t nog een eeuwigheid te duren maar de vakantie is bijna voorbij en de Kids kunnen weer naar school en dan zullen de dagen voorbij vliegen hihihi.

@ Kellly

En was dat dan ook in overleg met de anesthesist of op eigen initiatief?

Ben namelijk iemand die heel veel drinkt, vooral als ik wakker wordt drink ik altijd 2 glazen water vanwege droge mond.

Ook jij bedankt voor je reactie ;)

Greetz Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :)

Dat wachten viel me ook lang. Nu kijk ik er heel erg naar uit om nieuwe bh's te gaan kopen, haha.

Dinsdag moet ik terug naar de kliniek voor mijn hechtingen en woensdag terug werken. Heb nog niet veel zin om te gaan werken, ik heb het wel fijn thuis, mijn man heeft ook verlof dus ideaal :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.