Ga naar inhoud

24andcounting : 2 juni 2014 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Na al een week veel mee te lezen me nu ook maar aangemeld... :)

Ik heb op dit moment een eerste consult in de planning staan, maar denk er al zo lang ik me kan herinneren over na. Ik ben bijna 25 en volgens mijn moeder heb ik het al over een borstvergroting sinds mijn 15e.

Ik draag officieel cupmaat 70C maar zou qua verschil omvang onder en op de borst eerder op een A uitkomen denk ik.

Ik wil graag naar een mooie/volle C, niet groter denk ik omdat dit niet bij mijn bouw zou passen.

Ben dus nog lekker aan het rondneuzen en plannen maar wil wel zsm actie ondernemen. Mijn vraag aan jullie;

Hoe lang hadden jullie in huis hulp nodig van iemand?
Met koken/aankleden/boodschappen enz?

Alvast bedankt voor enige reacties :67::14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!l

Ik heb ze op de spier dus dan is je herstelperiode niet zo lang.

1week echt hulp gehad , en alles voor me laten doen :) vanaf week twee gwn rustig aan eens afwassen enzo.

Je voelt zelf wel goed aan wat kan en niet kan. Na 2 weken trg gaan werken , en vandaag ben ik 3 weken en heb eigenlijk geen pijn meer. Enkel nog gevoelige tepels, maar dit zal nog wel wegtrekken met de tijd :).

En ohja met aankleden heb ik nooit moeite gehad kon ik gwn zelf .

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!l

Ik heb ze op de spier dus dan is je herstelperiode niet zo lang.

1week echt hulp gehad , en alles voor me laten doen :) vanaf week twee gwn rustig aan eens afwassen enzo.

Je voelt zelf wel goed aan wat kan en niet kan. Na 2 weken trg gaan werken , en vandaag ben ik 3 weken en heb eigenlijk geen pijn meer. Enkel nog gevoelige tepels, maar dit zal nog wel wegtrekken met de tijd :).

En ohja met aankleden heb ik nooit moeite gehad kon ik gwn zelf .

Grtjs x

Ah, nee dat heb ik eerder gehoord inderdaad. Waarom ben je voor 'op' de spier gegaan als ik vragen mag?

Fijn zeg, dat je zo snel alweer pijnvrij bent! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik 1 week bij mijn broer en schoonzus in huis geweest , omdat ik alleen woon .

Alleen ik heb eeb Bvk gehad , en dat is natuurlijk niet met elkaar te vergelijken ..

Kon me ook de dag na de OP gewoon zelf douchen incl haren wassen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik vraag me af hoe je je kan aankleden? Als je een t-shirt of bloes wil aandoen?

Vroeg me af of ik alleen bloesjes kan aandoen die je vooraan kan dichtknopen?

Misschien een domme vraag !!!

Ingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 3wkn en heb ze op de spier omdat ik genoeg weefsel had zodat de randen niet te zien zijn. Als je genoeg weefsel hebt raad ik je voor de spier aan omdag dat een stuk minder pijn doet heb ik begrepen en sneller hersteld. Ik heb alleen een 4dagen moeite gehad met opstaan uit bed dan moest ik ze echt even vasthouden de hechtingen deden dan pijn. Douchen haren wassen deed ik al meteen. Aankleden ook alleen idd vesjes enzo de 1e 2 wkn, nu ook gewoon wat wijdere truitjes voorzichtig over mijn hoofd zonder de ellebogen boven de schouders uit te laten komen. Een afwasje of wasje ophange na een anderhalve week. Er is hier een topic met een vragenlijsje dat is miss wel handig voor je... zal wel eens kijke...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk vanaf dag 1 alles zelf gedaan, zolang het om lichte taakjes ging... Aankleden, douchen, eten maken, beetje opruimen, alles deed ik meteen. Ik ga niet zeggen dat het geen pijn deed, maar het lukte. Mijn man moest overdag werken en de kids (4 en 7) hebben vakantie. Hij stak de kids wel de eerste dagen in bed om het geknuffel en eventueel gebots te vermijden.

Boodschappen doen is moeilijk aangezien heel wat boven schouderhoogte staat, anders zou ik het wel kunnen. Natuurlijk zouden zware pakken met drinken of zo ook door iemand anders moeten gedragen worden, want die geraken anders niet in de auto!

Ik ben nu net een week po en ga dinsdag terug werken. Ik sta in het onderwijs en denk wel dat dit goed zal lukken. Ik zal er enkel moeten aan denken mijn bord laag genoeg te zetten zodat ik niet boven mijn hoofd ga schrijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu aan dag 2.. ik kan nog niets alleen.. ik heb 305 achter de spier gehad wat echt het grootste was dat in me ging en denk vandaar dat de pijn zo groot is.. gisteren kon ik enkel mijn armen plooien dus eten enzo ging ook ni zo makkelijk. Mijn vriend gaf me eten..me rechtzetten was een ramp.. ik raakte ook niet weg uit het ziekenhuis. . Telkens ik me recht wouvzetten viel ik ver flauw. Ik mocht om 13u het ziekenhuis uit en ben pas om 16u30 vertrokken. Was dus niet van de poes.

Vandaag de 2de dag gaat het al wat beter. Ik kan mijn armen een beetje bewegen. Ik probeer me af en toe recht te zetten om mijn rug even een andere positie te geven .. op naar morgen. Ik hoop dat h dan nog wat beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu aan dag 2.. ik kan nog niets alleen.. ik heb 305 achter de spier gehad wat echt het grootste was dat in me ging en denk vandaar dat de pijn zo groot is.. gisteren kon ik enkel mijn armen plooien dus eten enzo ging ook ni zo makkelijk. Mijn vriend gaf me eten..me rechtzetten was een ramp.. ik raakte ook niet weg uit het ziekenhuis. . Telkens ik me recht wouvzetten viel ik ver flauw. Ik mocht om 13u het ziekenhuis uit en ben pas om 16u30 vertrokken. Was dus niet van de poes.

Vandaag de 2de dag gaat het al wat beter. Ik kan mijn armen een beetje bewegen. Ik probeer me af en toe recht te zetten om mijn rug even een andere positie te geven .. op naar morgen. Ik hoop dat h dan nog wat beter gaat.

Ik had precies hetzelfde, man wat een pijn had ik. Kon niet op of neer en lag alleen maar in bed op dag 1 en 2. Kon mijn eigen onderbroek nog niet eens omhoog trekken! Vanaf dag 3 werd het minder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben afgelopen donderdag geopereerd van 324 cc achter de spier!

Ik heb eigenlijk niet veel last gehad zelfde dag kon ik eigenlijk alles op staan Zelf naar de wc.. Alleen het staat wel strak mja dat duurt nog wel even.. Verders heb ik wel erg laat gehad van eennopezwollen buik en verstoppingen dus drink veel water!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi ik ben afgelopen donderdag geopereerd van 324 cc achter de spier!

Ik heb eigenlijk niet veel last gehad zelfde dag kon ik eigenlijk alles op staan Zelf naar de wc.. Alleen het staat wel strak mja dat duurt nog wel even.. Verders heb ik wel erg laat gehad van eennopezwollen buik en verstoppingen dus drink veel water!!

Dankje voor de tip!!

En voor alle andere antwoorden! :D

Thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi meiden,

Ik zou graag jullie advies willen over het volgende.... Ik ben 11 dagen na de BV jarig (dual plane) en ik hoop het dan wel te kunnen vieren.

Gewoon gezellig thuis met vrienden en vriendinnen, hapjes enz....

Lukt dat denken jullie? Of ben je dan nog te moe van de narcose oid?

Alvast bedankt :76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, denk dat dit voor iedereen anders is maar na 'n week rustig aan doen lukt het wel weer.

Ik zou gewoon die verjaardag vieren, en je hebt een geweldig excuus om anderen het "werk"te laten doen...

Mocht het je toch tegenvallen en je bent moe, dan doe je gewoon het licht uit :lazy2:

Alvast een leuke dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou zeggen gewoon doen!

Ik was 5 dagen na mijn operatie jarig en heb dit gewoon gevierd.

Natuurlijk ben ik zelf geen dingen gaan doen en zat ik lekker op de bank en manlief verzorgde onze gasten van een hapje en een drankje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.