Ga naar inhoud

Nieuw lid - Ongelijke borsten/borstvergroting!


Sammie07

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Samantha en ik ben 20 jaar oud.

Vanaf mijn 16e roep ik al dat ik borstvergroting wil hebben en vandaag ben ik dan ook voor het eerst naar een PC gegaan voor een intake/consult. Mijn maat is 70C, maar ik heb ongelijke borsten, het is niet overduidelijk maar wel duidelijk genoeg om mij heel onzeker erover te laten voelen. Ik wil voornamelijk dus een borstvergroting ondergaan om dit verschil weg te kunnen bloesemen en een cup groter is niet verkeerd! Ik heb brede schouders, brede heupen en een ontzettend smalle taile. Dus heel groot wil ik mijn borsten niet laten worden. Ik ben 1.67 en 59/60 kg.

Nu is het mij aangeraden om voor de borstspier de implantaten in te laten brengen ( anatomische vorm ), 290 cc in de ene borst en 245 cc in de andere. Zodat ik uitkom op een kleine D. Ik vind het alleen erg moeilijk om te beslissen of ik het voor de borst wil of niet. Mij leek de Dual Plane wel wat, ik heb ook wat topic's erover gelezen en over het algemeen zijn mensen er wel tevreden over dacht ik zo. Ik heb alleen niet zoveel kunnen lezen over de personen die de implantaten wel voor de borstspier hebben geplaatst. Hoe is jullie ervaring? En ook de ervaring van mensen met Dual Plane zijn erg welkom!

De PC waar ik ben geweest zei dus namelijk omdat ik sport,het niet handig is om Dual Plane te nemen omdat de implantaten dan weg kunnen schieten en dat met voor de borstspier niet het geval is.

Graag hoor ik ieders mening die dat met mij zou willen delen.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sammie,

niet helemaal het antwoord waar je naar zocht, maar misschien heb je hier al iets aan ivm dual plane en sporten... http://www.borstenforum.com/topic/10161-intensief-sporten-en-dual-plane/#entry231762

zelf lees ik overal dat als je veel weefsel van jezelf al hebt je beter voor een voor de spier optie kan gaan, ivm herstel, sporten en het 'een geheel worden van borst met prothese'. (ikzelf heb dat niet, dus er blijft dan maar een optie over hoogstwaarschijnlijk...)

succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammie,

Aangezien jij zelf al best wat weefsel hebt kun je idd beter voor de spier plaatsen..

Dit vanwege hetgeen je zelf al benoemd , maar ook op de kans op double bubble bij dual plane. Dat wil eigenlijk zeggen dat je eigen borstweefsel na verloop van tijd onder de prothese uit komt en dan zie je een soort van extra borst.

Ook is het herstel van voor de spier veel minder zwaar.

Meid, wees blij dat je genoeg weefsel hebt om het voor de spier te plaatsen.

Ik hoop dat je iets aan mijn informatie hebt gehad . Anders zoek nog even in de zoekbalk double bubble.

Succes, Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Als je voor de spier kan nemen dan zou ik dat zeker doen. Dual plane doe je vaak als je zelf te weinig weefsel heb om de prothese te verbergen.

Ik heb mijn protheses ook voor de spier alleen zijn die van mij rond ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.