Ga naar inhoud

Intensief sporten en dual plane?


miss_b

Aanbevolen berichten

Hi dames,

ik heb even een vraag en dacht ik plaats het hier, om te kijken wie er meer over weet of er ervaring mee heeft.

Ik wil voor een borstvergroting gaan en dacht dat de dual plane methode voor mij de beste optie zou zijn.

Ik ben namelijk erg slank en heb eigenlijk geen borsten/weinig borstweefsel.

Alleen nou lees ik hier wat verhalen over dual plane, dat dat wordt afgeraden bij intensief sporten.

Ik paaldans (sportief) heel veel en wil daar niet mee stoppen.

Heeft iemand ervaring met 'dual plane borsten' en sporten?

Of zijn er fanatieke sporters die ook borstvergroting hebben ondergaan en uiteindelijk een ander plaatsingsmethode hebben gekozen?

Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heemeid

Ik sta het liefst ook 5 dagn in de week in de sportschool,

En ik doe krachttraining etc.

Ik heb ze ook dual plane, en ik mag na 3maanden pas weer gaan sporten, en na eenhalf jaar de borstspier.

Het is even wachten, na 6 weken wel cardio hoor.

Maargoed, ik mag gewoon alles weer doen straks.

Het zal iets vervormen, ik heb dat zelf niet zo maar iedereen is anders natuurlijk.

Maar je moet jelichaam rust geven.

En daarna kan jij heus wel weer aan de paal hangen hoor

Echt super gaaf trouwens! Wou dat ik nog zo lening was...

Succes! En leg het ook je arts uit en vraag het hem/haar die weten het beste

Mijne vond het intensieve sporten geen probleem,

Na je lichaam wel goed rust te hebben gegeven!

Liefs

Iress

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!!

Iedere pc zal iets anders zeggen maar je voelt het zelf natuurlijk het beste aan.

Ik stond na 2 a 3 weken alweer aan de cardio(crosstrainer dus niet kei hard rennen), had wel een shock absorber aan.

Sinds week 3 train ik ook mijn benen weer, maar wel alleen waarbij ik mijn bovenlichaam niet veel belast. Dus quads hamstrings en glutes kan je makkelijk doen.

Ik ben nu 5 weken PO en biceps kan ook wel opzich maar gewoon niet te zwaar.

Aangezien je paaldansen doet heb je ook veel je bovenlichaam nodig lijkt mij.. Denk dat als je er de eerste keer in gaat hangen dat je een raar gevoel voelt. Maar je lichaam zal er aan moeten wennen. Ik zou met paaldansen wel even wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een fanatieke sporter met Dual-plane borsten, nu bijna een jaar po.

Met een goede sportbh (heb ook de shockabsorber) kan je straks alles weer, hou er wel rekening mee dat je qua kracht na je operatie bijna weer 0 begint.

Gelukkig komt ook dat wel weer goed met een hoop geduld.

Borstspieren train ik nauwelijks meer omdat ik daar harde borsten van krijg, wat logisch is natuurlijk omdat je spier die over de protheses zit daarmee traint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een fanatieke sporter (krachttraining) en dual plane. Nu me 3e operatie en ben bijna 6 weken PO... Zal sowieso eerst moeten opbouwen waar geen borstspieren van pas komt. Volgens me pc kan ik weer volledig aan krachttraining doen bij 1 jaar PO.

Je hoeft er iig niet volledig mee te stoppen maar verstandig is wel om het paaldansen langzaam op te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

ik ben na 6 weken weer begonnen met krachttraining. De borstspieren eerst nog rustig aan. Nu ben ik 4 maanden po en het gaat prima. Van mijn pc kreeg ik geen beperkingen gekregen. Maar ik zou het zeker voor de operatie nogeens bespreken met je arts.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe ook aan intensief aan krachtsport en deed na 2 weken PO weer iedere ochtend cardio (heb een ligfiets dus hoef mijn armen niet te gebruiken). Ik ben sinds gister weer voor het eerst naar de sportschool gegaan om benen te trainen, maar alleen oefeningen waarbij ik geen armen hoef te gebruiken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een fanatieke fitness babe ;-) ik ben na 3 weken weer cardio gaan doen en een week daarna weer begonnen met benen. Ben nu 3 maanden PO en doe eigenlijk alles weer. Alleen met rug trainen dat gaat zo nu en dan nog moeizaam.

Veel succes straks met je borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.