Ga naar inhoud

eBB! : 12 april 2014 : dr. Kappel : KEM kliniek Renswoude


Gast eBB!

Aanbevolen berichten

Hoi lieve allemaal!!

Zaterdag 12 april ben ik met mijn broertje naar Renswoude gereden naar de KEM kliniek. Prachtige rit erheen, alleen om bij de kliniek te komen moesten we een klinkerweg inrijden... (hoe bizar voor een borstoperatie over een klinkerweg hihihi) Daar aangekomen een werkelijk schitterende locatie, wat een mooi wit landhuis leek waar de paarden in de stallen ontbraken. :35: We werden binnen in een prachtige lobby ontvangen door de eigenaar van de kliniek. Na een korte uitleg hoe lang alles ongeveer ging duren mocht ik meelopen en werd ik naar mijn bed gebracht. Ik kon mij uitkleden en liggen wachten. Al snel kwam mw dr Kappel eraan om mn borsten af te tekenen en te fotograferen, erg lieve vrouw is het. Kort daarna kwam de anastesist, hartstikke leuke vent!, die alles met me doornam. Spannend zeg!! Onder het warme dekbed werd ik de OK binnen gereden waar het heeeeeeeeeeel erg KOUD was!! Tja, zei de anastesist, beestjes houden niet van kou hahaha, grapjas. Maar brrrrrrrrr ik kreeg erg bizarre ideeen bij deze koude ruimte vanuit de WOII.... sorry hoor teveel films gekeken denk ik.. :6: Gelukkig werd ik erg op mijn gemak gesteld en kwam de vriendelijke dames eraan met een warme fohn deken die ik over mij heen kreeg. Mijn armen werden goed in de beugels gelegd en de operatie kon beginnen. Na wat grappen en grollen kwam de anastesist met zijn spuit en zei dat mijn handen erg warm zouden worden.... Handen??? Mijn hele hoofd werd een toverbal!!! Sjeesumina ik werd me draaiierig en heet in mijn hoofd, moest vechten tegen de vermoeidheid en HOP weg was ik. Heeeeeel vreemde gewaarwording zeg.. :100:

Nou, zoals iedereen op dit forum kwam ik ook gelukkig weer bij hahaha! Ik was hondsmoe en lag heerlijk onder een verwarmde deken onder mijn dekbed. Keek omlaag en was verrast door de mooie bolling van mijn borsten, mooi !! Ik had wel pijn, en kreeg direct een wonderpilletje waarna ik geen pijn meer heb gehad! Na een uurtje was ik wakker genoeg en kreeg ik een paar boterhammen met thee en nog een uurtje later kon ik me aan te kleden en heb ik in de prachtige lobby een uurtje tv gekeken en op mijn broertje gewacht met weer een paar kopjes thee en heerlijke koeken. :47:

Mijn ervaring in de schitterende kliniek is werkelijk fantastisch! Het team is heel lief en leuk en dr Kappel zelf vind ik een heel deskundige chirurg die aan een half woord al weet wat je wensen zijn en daar ook daadwerkelijk rekening mee houdt, geweldig!! :63:

Dit was mijn verslagje, ik zou de operatie zo weer over doen maar dan met meeeeer cc!! hahaha :5:

Hou jullie op de hoogte met foto's etc.

Dag ! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

geweldig! wat fijn is het als de operatie zo verloopt en je met een fijn gevoel zo terug kan kijken...enne NU al beginnen over meer CC?? Foeiii hahaha...

Ben blij voor je dat de drains eruit zijn en hou je een beetje rustig...tip van mijn consulente uit amstelveen was: niet trekken,duwen of tillen... maar probeer voor je herstel wel je armen veel te bewegen..dit is handiger voor het vocht en de pijn zal sneller afnemen als je genoeg blijft "bewegen".... Heeel veeeel succes met je herstel en een dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhh, je verslag, en wat een leuk verslag!!

Ik lees net dat je drains eruit zijn, dat zal wel veel schelen dan denk ik.

Hoe gaat het met de pijn?

En met de kids, wil het allemaal een beetje lukken?

Ik ben zo benieuwd naar je foto's.

Nou lieverd ik hoop dat je een beetje goed kan slapen.

Fijne avond.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je tips shirtje!

Tja ik doe eigenlijk soms al teveel door speelgoed op te ruimen. Mijn moeder heeft vanaf zaterdag bij mij geslapen en zooo fijn geholpen echt een super mama heb ik! Gelukkig wonen mijn ouders dus paar huizen verder en kan ik paps morgen bellen om de kleine Jasmijn van bijna een jaar uit haar ledikantje te tillen. Ik doe echt mijn best om een week niet te tillen maar is best moeilijk. Ook speelgoed opruimen moet ik eigenlijk nog niet doen..

De pijn is na het uithalen van de drains enorm weggetrokken! Daarom wil je dan teveel doen he... Maar goed, door jullie reacties ga ik ook weer rustig an doen...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappen en grollen in de operatie kamer ....ik herken het ... :1:

Fijn dat alles goed is gegaan , nu goed herstellen en van de zomer van je nieuwe boobies genieten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meis! ... Lekker rustig aan doen en goed herstellen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi beschreven. Heel even voelde ik weer dat ik daar was. :-) ben benieuwd hoe ze straks zijn bij jou. Nu al mooi. Maar ze krimpen behoorlijk :-( of je raakt er aan gewend:-) dat kan ook. Heel veel herstelmomenten☀️☀️En niet teveel doen! Hoor!

Liefs uit Den Haagggggg ⭐️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om jouw verslagje te lezen. Je schrijft het neer als een 'dagje in een pretpark' :118:

Hopelijk heb je nu ook al wat minder pijn, hier is het echt hemel en aarde verschil in een paar dagen tijd.

Geniet ervan en probeer toch nu en dan wat uit te rusten ook hé! Ik voel toch dat dit echt nodig is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk al jullie reacties dames, dank je wel !!

Dreamertje, het was ook echt een mooie ervaring, en zo mooie locatie!

Dank voor je reactie Mars!! Krimpen? aaaahh hoop ik niet !! dan ga ik me nooit meer wassen hihihihi

Andrea, euuuhh. mag ik vragen wat je aangepast hebt? Moet ik volg x misschien iets anders doen in de topic qua naam ofzo? Geen idee ... Hoor t wel haha

Bye

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Hoi eBB,

Wat een leuk en grappig verslagje heb je geschreven over je BV!! Heel goed verwoord. Het was voor mij nl heel herkenbaar. Ik heb Dr. Kappel en haar team, de vriendelijke anesthesist en het mooie KEM kliniek met de klinkerweg erheen:) net zo beleefd, afgelopen april van dit jaar.

Alleen lag daar niet voor een BV maar voor een explantatie van mijn siliconen implantaten. Dat is dan het verschil :-)

Dr. Kappel is indd een geweldige arts met een fijn team om haar heen.

Liefs Esprit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.