Ga naar inhoud

Diana Gabriels


esmeelisa

Aanbevolen berichten

Bij Diana staat in het contract dat mocht de pc waardoor je geopereerd zou worden absent zijn dat je dan door een andere pc geopereerd kan worden.

Zelf ging ik daar niet mee akkoord, straten schrapte die ook weg die zin, daarna tekende hij, hij zei ik opereer en niemand anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Diana staat in het contract dat mocht de pc waardoor je geopereerd zou worden absent zijn dat je dan door een andere pc geopereerd kan worden.

Zelf ging ik daar niet mee akkoord, straten schrapte die ook weg die zin, daarna tekende hij, hij zei ik opereer en niemand anders.

Zo ging het bij mij ook Diaan, dus ik had het zwart op wit staan dat Frans opereerde
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag contact gehad met tanne via kliniek heyendael en wat een lieve vrouw. Ik laat mij afspraak donderdag bij Frans door gaan via diana maar denk dat ik eerlijk ga zijn en ook tegen de pc dat ik het via zijn kliniek wil doen.

Nazorg en de afspraken er na zijm voor mij heel belangrijk.

Dan maar 400€ duurder maar wel een goed gevoel en goede nazorg. Mijn verdere reactie is in afwachting van donderdag jullie horen meer.

En meis laat je gevoel en hart spreken doe waar jij je goed bij voelt! Het gaat immers om jou borsten jou lijf en jou gezondheid

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eruit! Ik ga niet naar Diana Gabriels... het geeft me toch niet zo'n goed gevoel met alle verhalen die ik hier lees. Ik zoek het dan ook niet op.

Volgende week ga ik naar de huisarts omdat ik een ingetrokken tepel heb en er nogal last van heb. Daar moet ik sowieso een operatie voor ondergaan, wellicht dat ze tijdens die operatie gelijk m'n borsten kunnen vergroten... Iemand daar ervaring mee?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel ervaring met ingetrokken tepels, al sinds m'n geboorte voor zover ik weet... Of hebt tijdens een bv kan, weet ik niet, het is volgens mijj niet zo'n simpele OK. Ik dacht ook van ff knippen en klaar maar nee, zo werkt het niet. Ik ga het ook vragen aan de pc als ik besloten heb om het te doen, of dat ook mogelijk is,

Mijn ha vertelde me dat kinderen krijgen ook een optie is , wat bij mij niet werkte en borstvoeding geven heeft ook niet geholpen... Nog net zo.

Maar als jij sinds kort ingetrokken tepels heb dan zal ik daar eerst naar laten kijken als ik jou was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook al sinds m'n geboorte, maar heb er de laatste tijd last van.

Het doet zeer als ik een bh aan heb en krijg er vaak steken in.

Heb het al keer na laten kijken omdat ik toen hoorde dat het een teken is van borstkanker. Ha zei dat ik t wel kan laten opereren, maar toen had ik er geen last van..

Nu wil ik het wel graag laten doen, maar dan het liefst tegelijk met de bv! Anders moet ik 2 keer onder het mes haha.

Volgende week ga ik naar de ha om het te bespreken. Laat het wel even weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geholpen in Amstelveen door chirurg Koeyers, maar wel via Diana Gabriels..

Wat ik las is als je bijv. verkeerde kapselvorming krijgt dat je bij Diana niets hoeft te betalen, dat is een garantie en heb het zelfs nog aan haar gevraagd en zij zei ook dat er geen verdere kosten aan verbonden zijn. Bij kliniek Amstelveen moet je dus wel betalen voor de verdere operatie als er complicaties zijn dus misschien qua kosten dan toch een verschil..laten we voor niemand hopen dat er vreselijke complicaties optreden maar je weet maar nooit..

Ik ben trouwens heel vriendelijk geholpen door beide klinieken, moet 28 april voor me 1e controle in Amstelveen, de controles worden gedaan door de behandelde artsen maar wat ook netjes is dat Diana ook de volgende dag belt hoe het is gegaan maar daar hoef je verder dus niet meer heen tenzij je het zelf wilt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben via diana gabriels ook geopereerd door straten. T resultaat is goed. Maar hoe ze daar te werk gaan is belaberd. Ik probeer nu al n maand een na controle afspraak te maken en iedere keer wor ik of afgebeld of het kan niet of ik word gebeld door dat meeuws waar je geld kan lenen voor je borsten. Ik was totaal verbijsterd want ik heb ze allang in een keer betaald! Ik had namelijk gevraagd of de pc me wilde terugbellen en toen kreeg ik er dus eentje van die meeuws geldleen aan de telefoon. Zoveel miscommunicaties daaro. Ik zeg niks van de chirurgen en de resultaten maar hoe ze met je omgaan is gewoon bijna lachwekkend, ofja eigenlijk niet want je hebt er wel gewoon voor geapaard. Al met al zou ik er niet meer heen gaan. Niet vanwege het resultaat maar dus vanwege die slechte en kansloze houding van hun daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil Diana zeker niet in bescherming nemen want dit is gewoon niet netjes maar het bovengenoemde zegt toch meer over Schiettecatte dan over Diana als je het mij vraagt

Ik lees hier net dat de nazorg tegenwoordig door de pc zelf gedaan wordt.. Gelukkig maar, het werd TIJD!

Diana heeft nazorg-tips gegeven in het verleden die helemaal nergens op sloegen. Ik loop al een tijdje rond hier op het forum, en heb ongeveer alles gelezen tot een paar maanden geleden..... De tips die mensen kregen in de nazorg waren bijvoorbeeld": doe wat tissues in je bh, dan gaan je borsten dichter bij elkaar staan..... Of: je mag best een beugelbh aan (niet lang na een operatie) En zo waren er nog wat dingen, die ik even niet zo 1,2,3 kan reproduceren....

Als er veel miscommunicatie is in een kliniek, en er afspraken gemaakt worden door Diana, die een pc niet na kan komen (waarschijnlijk omdat hij elders verplichtingen heeft) dan kan ik me voorstellen dat een pc na verloop van tijd wel eens door het lint gaat.... Het is absoluut niet netjes van een pc om dat te doen binnen het gehoor van een cliënt, maar laten we eerlijk zijn... Op een gegeven moment is het emmertje vol...

Pc's zijn meestal verbonden aan meerdere klinieken. Diana zal zich dus ook aan de contracten moeten houden die ze met die pc's afgesproken heeft.. Dit is wel vaker mis gegaan.....

Ga je naar Diana? Vraag dan liefst direct een consult bij een pc.. Wat heb je aan een consult met een 'consulente' als je daarna toch nog naar de pc moet? In Nederland is het zo, dat de Informed Consent geldt.... Een pc moet de client dus op de hoogte gebracht hebben van wat hij gaat doen, en hoe hij dat gaat doen.... Ben je dus niet bij je pc op consult geweest, voor je geopereerd wordt (wat ook wel eens bij ACCZ gebeurde) dan is die pc (en dus ook de kliniek) eigenlijk in overtreding... Stél er gaat iets mis tijdens of na de operatie, en je hebt geen gesprek gehad met de pc voor je operatie (en niet even die 2 minuten voor je operatie, want dat is geen fatsoenlijk informerent gesprek) dan is de pc aansprakelijk hiervoor..... (en kan daar dus ook aansprakelijk voor gesteld worden) zover ik weet.

Informeer jullie dus goed, maak meerdere afspraken voor consulten, en zoek goed op internet of recensies kunt vinden over de kliniek en over de pc! De klachtenafhandeling naderhand is daarbij ook heel belangrijk!

Ik weet dit uit ervaring, helaas....

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geholpen in Amstelveen door chirurg Koeyers, maar wel via Diana Gabriels..

Wat ik las is als je bijv. verkeerde kapselvorming krijgt dat je bij Diana niets hoeft te betalen, dat is een garantie en heb het zelfs nog aan haar gevraagd en zij zei ook dat er geen verdere kosten aan verbonden zijn. Bij kliniek Amstelveen moet je dus wel betalen voor de verdere operatie als er complicaties zijn dus misschien qua kosten dan toch een verschil..laten we voor niemand hopen dat er vreselijke complicaties optreden maar je weet maar nooit..

Ik ben trouwens heel vriendelijk geholpen door beide klinieken, moet 28 april voor me 1e controle in Amstelveen, de controles worden gedaan door de behandelde artsen maar wat ook netjes is dat Diana ook de volgende dag belt hoe het is gegaan maar daar hoef je verder dus niet meer heen tenzij je het zelf wilt :)

Bij kapselcontractie baker IV (en vaak ook bij baker III) ligt het niet aan de kliniek of je een hersteloperatie met nieuwe prothesen krijgt. Dit staat in de garantiebepalingen van de prothese-fabrikant! Ik weet niet zeker of elk merk prothesen garantie geeft op kapselcontractie, maar de meesten wel!

Als een kliniek je dus geen garantie wilt geven, kun je altijd contact opnemen met de importeur van jouw merk prothesen. Dat Diana dit dus wel doet, is omdat zij die prothesen ook vergoed krijgt van de fabrikant. Dit is dus niet bijzonder ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo,

misschien een beetje laat aangezien er niet meer op gereageerd word maar toch wil ik ook mijn ervaring tot nu toe even delen. Ook ik was sceptisch na alle verhalen maar mijn eerste afspraak bij Diana verliep prima, wel een drukke vrouw veel praatjes maar geen rare dingen, ik kon na een uurtje meteen terecht voor een consult bij de pc Dr. Karim. hij heeft me echt op mijn gemak kunnen stellen, vanaf nu zou ik buiten de financien om eigenlijk niks meer met Diana te maken hebben, meteen een contact persoon aangewezen gekregen van KliniekAmstelveen zelf en dat is echt een topper. Over 12 dagen is mijn operatiedag en gisteren had ik twijfels over de methode van plaatsing, zelfs om 22uur savons belde zij mij daar nog voor terug. Al met al wil ik dus zeggen je kan er prima heengaan het is enkel het eerste consult en de financien verder staat Diana overal buiten :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.